Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff da. Så trist. Bra at den fikk en fin begravelse i alle fall ...

trøsteklem fra

Takk for trøsteklem.

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

16

• Prozak

12

• laguna1365380434

6

• Aryane

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Uff, så trist.. Husker når min katt døde så trist det var, også ble jeg allergisk desverre. Jeg savner å ha katt.

*trøsteklem*

Takk for trøsteklem.

Skrevet

Så trist...

Katta vår døde, to år gammel, for snart to år siden. Den ligger begravet i hagen med et pent kors der ungene har skrevet "Ronja Røverkatte 2 1/2 år gammel". Ronja Røverkatte har nemlig reist til oldemor i himmelen. De sitter i gyngestolen og koser seg sammen :-)

Litt vemodig og rart å se våre to nye katter på fem mnd som hopper rundt i hagen nå. Det er trist når dyr dør, men man kommer over det!

*trøsteklem*

Skrevet

Så trist...

Katta vår døde, to år gammel, for snart to år siden. Den ligger begravet i hagen med et pent kors der ungene har skrevet "Ronja Røverkatte 2 1/2 år gammel". Ronja Røverkatte har nemlig reist til oldemor i himmelen. De sitter i gyngestolen og koser seg sammen :-)

Litt vemodig og rart å se våre to nye katter på fem mnd som hopper rundt i hagen nå. Det er trist når dyr dør, men man kommer over det!

*trøsteklem*

Takk for det!

Kos deg med dine små kattepuser, og pass godt på dem. :)

Skrevet

Forbannede tulling. Du er vel ikke så blottet for empati og omløp at du mener man ikke skal ha lov til å være lei seg over en ting som er "liten" sammenliknet med sulkatastrofen i etiopia etc.? Det er pokker meg like uintelligent som om du hadde postet det samme til noen som hadde skrevet om at moren deres hadde dødd. Det er da ingenting å syte over, når en fyr et annet sted mistet _både_ moren og faren. *rister på hodet*

Det er totalt irrelevant og uinteressant at det skjer værre ting ellers i verden når det skjer noe i en egen "verden". Det skulle vært en kald og kynisk verden (enda mer enn det er) om vi skulle kreve at ting ble målt opp mot hverandre på den måten.

"........................................"

Skrevet

Ja, jeg vet det er mye som er verre enn en skarve katt, kan ikke noe for at jeg griner likevel.

Det er ikke noe å tenke på. Det _er_ verre for deg personlig at katten din dør enn at en person man aldri har møtt omkommer i en naturkatastrofe. Det sier seg selv. Ignorèr slike fjols som kommer med slike svar.

"............................................"

Skrevet

Så trist!

Har opplevd det samme 4 ganger på 2 år, så nå er det nok, den nye lille pusen skal være innepus, selv om det er et styr uten like når jeg lufter, men det går seg nok til etterhvert.

Det hjalp iallefall å få en ny med det samme!

Skrevet

Så trist!

Har opplevd det samme 4 ganger på 2 år, så nå er det nok, den nye lille pusen skal være innepus, selv om det er et styr uten like når jeg lufter, men det går seg nok til etterhvert.

Det hjalp iallefall å få en ny med det samme!

"Har opplevd det samme 4 ganger på 2 år, så nå er det nok, den nye lille pusen skal være innepus"

Da er det jo sannsynligvis et område som ikke egner seg for katter utendørs.

"..........................................."

Skrevet

"Har opplevd det samme 4 ganger på 2 år, så nå er det nok, den nye lille pusen skal være innepus"

Ja det var det der vi bodde før, hovedveien var ganske nær, nå bor vi midt oppi skauen, men allikevel, jeg tar ikke sjansen på å slippe den ut. Nå er den bare et par månder, men så snart den er gammel nok skal den kastreres, og da blir den nok roligere.

Skrevet

Det er ikke noe å tenke på. Det _er_ verre for deg personlig at katten din dør enn at en person man aldri har møtt omkommer i en naturkatastrofe. Det sier seg selv. Ignorèr slike fjols som kommer med slike svar.

"............................................"

Jeg får stadig mer og mer sansen for deg, Prozak.

Og det bildet med deg og katta.... Mmmmm.... ;o)

Skrevet

Ja det var det der vi bodde før, hovedveien var ganske nær, nå bor vi midt oppi skauen, men allikevel, jeg tar ikke sjansen på å slippe den ut. Nå er den bare et par månder, men så snart den er gammel nok skal den kastreres, og da blir den nok roligere.

De har det med å streife litt mindre når de er kastrerte, ja :-)

(Og dessuten - enhver samvittighetsfull og kompetent katteeier kastrerer en katt som går ute)

"........................................."

Skrevet

Jeg får stadig mer og mer sansen for deg, Prozak.

Og det bildet med deg og katta.... Mmmmm.... ;o)

Hehe - det bildet ødelegger jo imagen min helt, da :-)

Skrevet

Uff, stakkar pusen og stakkar deg. Selvfølgelig gråter man når man har mistet et elsket kjæledyr!

Eksen min var ofte oppgitt over og lei av pusen vi hadde, men den som gråt da vi måtte levere henne til dyrlegen for avliving sist julaften (!) var ham!

Ungene mine har fått ny kattunge nettopp forresten, et lite vidunder av en bitteliten skogkattfrøken! Og hun skal muligens hete Freia. :o)

Skrevet

Hehe - det bildet ødelegger jo imagen min helt, da :-)

Nei - tvert imot! Det bildet er faktisk jævlig sexy! *Rødmer*

Skrevet

De har det med å streife litt mindre når de er kastrerte, ja :-)

(Og dessuten - enhver samvittighetsfull og kompetent katteeier kastrerer en katt som går ute)

"........................................."

Ja det er sant, vi måtte skrive kontrakt på at vi skulle gjøre det da vi fikk pusen vår, det skulle bare mangle.

Skrevet

Ja det er sant, vi måtte skrive kontrakt på at vi skulle gjøre det da vi fikk pusen vår, det skulle bare mangle.

Ah, fra dyrebeskyttelsen? Har hatt 2 stk. derfra selv (har en enda).

".........................................."

laguna1365380434
Skrevet

..men du har jo sånn greie på katter..så spørsmål :

Kan jeg slippe ut kattungen min i bakhagen uten at jeg er med tro? Hun er ca 4 1/2 måned gammel..hun har fått en vaksine, og ormekur fra apoteket har begge kattene fått.

Hun har fått være ute under oppsyn av meg, men vil MYE mere ut! Og hun savner den andre katten når han får være ute.. Kan hun finne på å bli gravid?! Hun er jo bare en kattunge, men jeg har virkelig ikke peil, har ikke hatt hunnkatt før..

Tenkte jeg skulle vente til hun var halvåret før jeg steriliserte henne, jeg har hørt at det er en hard påkjenning og ikke til å anbefale før..

Hva tror du? Kan hun gå ut alene? (dvs under oppsyn av den andre katten?;-))

Skrevet

Nei - tvert imot! Det bildet er faktisk jævlig sexy! *Rødmer*

Heh-heh...nåja :-)

"...................................."

Skrevet

Heh-heh...nåja :-)

"...................................."

Du liker det - bare innrøm det! ;o)

Bare for å ha sagt det - jeg lyger ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...