Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg sliter med at etter jeg har hatt sex eller onanert får jeg små røde prikker og sår hud på penis hodet og på undersiden av forhuden, det er ikke vondt eller klør, men kan svi når man tar på det og også noen ganger kile litt. Er dette noe jeg bør kjekke opp med en lege eller en dette ikke noe farlig. Jeg har også lenge hatt små hvite prikker der penis hodet starter, altså på kanten mellom forhuden og penishodet. Har vært hos en lege med det for lenge lenge siden som sa at det bare var et tegn på litt dårlig renslighet, men jeg har etter det vasket meg nesten hver dag med intimsåpe og passet på å holde penis ren. Er dette noe jeg bør kjekke opp på nytt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/199352-utslett-p%C3%A5-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Gynekologi er om kvinners underliv, sp ditt spørsmål hører faktisk ikke hjemme her! Jeg kan trøste deg med at dine symptomer ikke lyder ’farlige’. Mon det kan være sopp? Forsøk med Canesten krem som du kan kjøpe uten resept på apoteket. Hvis det ikke hjelper, søker du lege.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...