Gjest togli Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Young Yellow Caramel? ) Var det sånn leppestift med karamellsmak? *mimrer* 0 Siter
Aryane Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 hehe, jeg satt og med opptakeren klar når det var ti i skuddet:) jeg og ) 0 Siter
Osiris Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Hva het de gensrene med krokodille? Det var vel også den perioden vi fikk ananas på absolutt alt bortsett fra grøt tror jeg. Alle duftet Opium, eller AnaïsAnaïs... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 "Ti i skuddet med opptakskassetten klar." Ja, hahaha det husker jeg også. Og sminken het Debbie. Og parfymen var sånne fæle Date-parfymer med ulike navn. Åh, husker den Date-parfymen som het Jessica. Syntes den var så eksotisk og flott... ;o/ 0 Siter
Osiris Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Var det sånn leppestift med karamellsmak? *mimrer* Young Yellow var genial! En serie beregnet på helt unge, med kosmetikk som skulle gi litt svakere farge, men se ut som annen kosmetikk. Jeg jobbet i parfymeri da, og vi solgte vanvittig mye av Caramel og en banansmak. Men også godt voksne damer brukte Young Yellow. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Hva het de gensrene med krokodille? Det var vel også den perioden vi fikk ananas på absolutt alt bortsett fra grøt tror jeg. Alle duftet Opium, eller AnaïsAnaïs... LaCoste? 0 Siter
Aryane Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Hva het de gensrene med krokodille? Det var vel også den perioden vi fikk ananas på absolutt alt bortsett fra grøt tror jeg. Alle duftet Opium, eller AnaïsAnaïs... La Coste het de.... 0 Siter
Osiris Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 La Coste het de.... Ja det var det ja. 0 Siter
Osiris Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 LaCoste? jepp, det var akkurat det de het. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg husker alle jentene løp inn for å se på den sjarmerende Pat Sharp i Pat Sharp-show klokka 16:00 på Sky Channel. 0 Siter
Gjest take on me Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg husker alle jentene løp inn for å se på den sjarmerende Pat Sharp i Pat Sharp-show klokka 16:00 på Sky Channel. Og shitdiddelido? 0 Siter
amber sun Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Åh, husker den Date-parfymen som het Jessica. Syntes den var så eksotisk og flott... ;o/ hehe jeg husker ikke hva de het, men jeg hadde ihvertfall en lyseblå og en oransje. Alle luktet like ille, men alle brukte dem. *LOL* 0 Siter
amber sun Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg husker alle jentene løp inn for å se på den sjarmerende Pat Sharp i Pat Sharp-show klokka 16:00 på Sky Channel. Åja, husker Pat Sharp ja. hehehe 0 Siter
amber sun Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 comondore 64! hehe Åja! Commodore 64 husker jeg også. hehehe 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Og shitdiddelido? Jeg løp bare inn noen hun langhåra baben i Monsters Of Rock (eller hva nå det heavyprogrammet het), viste seg på skjermen. 0 Siter
Aryane Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg husker alle jentene løp inn for å se på den sjarmerende Pat Sharp i Pat Sharp-show klokka 16:00 på Sky Channel. Han likte jeg aldri, men Nino Firetto derimot..... 0 Siter
Gjest take on me Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg løp bare inn noen hun langhåra baben i Monsters Of Rock (eller hva nå det heavyprogrammet het), viste seg på skjermen. "Jeg løp bare inn noen(?!) hun langhåra baben i Monsters Of Rock (eller hva nå det heavyprogrammet het), viste seg på skjermen. :)" noen? Skrev du i panikk? 0 Siter
amber sun Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Store øredobber og smykker. Overdådige permanentkrøller og tuppert hår. Krepptang. "Grøss og gru" Og så husker jeg trange tigertihgts dratt langt oppi i rompa.Høye støvletter. Diger beltespenne. Den lille trange sorte. Kortest mulig og trangest mulig. Det beste med 80-tallet var i grunnen musikken. Tightsene var rosa. Sjokkrosa. *grøss* Og øredobbene store og av plast. Pastellfarget. Gruuusomt! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Åja, husker Pat Sharp ja. hehehe Dessuten husker jeg han fyren i Karate Kid. Hvordan han var alle pikenes drøm. Helt til Patrick tok over sjarmtoppen med Dirty Dancing. Dessuten husker jeg Samantha Fox veldig godt, og Sabrina med boys Boys Boys og langt mer velutvikla fordeler enn musikalsk talent. 0 Siter
amber sun Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg husker "diana" blusen, Ball gensrene, hvit dressjakke og rosa tversoversløyfe, det hadde jentene, og guttene hadde skinnende dress og rosa magebelte. Husker du skinnslipsene? hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.