Gå til innhold

Hva husker du fra 80-talls tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Jeg løp bare inn noen(?!) hun langhåra baben i Monsters Of Rock (eller hva nå det heavyprogrammet het), viste seg på skjermen. :)"

noen? Skrev du i panikk?:)

Hehe, da. Da skulle det stå.

Jeg vet ikke hva som skjedde. Det hender jeg tenker på andre ting når jeg skriver, og så vikler mine tanker seg inn i teksten med et og annet ord.

Jeg tenkte sikker på "noen". :)

• Svar 191
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sheba

18

• amber sun

15

• Osiris

15

• ShitDiddelyDo

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

hehe jeg husker ikke hva de het, men jeg hadde ihvertfall en lyseblå og en oransje.

Alle luktet like ille, men alle brukte dem. *LOL*

Og så Jane Helen shampo og balsam. Og sånn deo hvor boksen var trukket med stoff. Husker dere dem? :)

Skrevet

Dessuten husker jeg han fyren i Karate Kid. Hvordan han var alle pikenes drøm. Helt til Patrick tok over sjarmtoppen med Dirty Dancing.

Dessuten husker jeg Samantha Fox veldig godt, og Sabrina med boys Boys Boys og langt mer velutvikla fordeler enn musikalsk talent. :)

Oj oj oj...nå ble det rene mimrestunden her.

Jeg var helt på knærne etter han der karate kid, hehe utrolig! Men han var liksom helt uimotståelig, og alle var like gærne etter ham.

Dirty Dancing var et kapittel for seg...sluttscenen ble sett om og om igjen, og alle satt helt fortapte der. *flire*

Samantha Fox og Sabrina husker jeg også. "Touch me" var jo _den_ megahiten på 80tallet...alle hadde tatt opp den på kassett ;)

Og så var det jo Belinda Carlisle med "Heaven is a place on earth".

Skrevet

Æææhh, ikke minn meg på appelsinjuice og vodka!!

*fortrenger spysmaken*

Her snakker vi om appelsinjuice og heimert! Det er enda verre!! :D

Skrevet

Og så Jane Helen shampo og balsam. Og sånn deo hvor boksen var trukket med stoff. Husker dere dem? :)

Åja! Jane Hellen shampoen husker jeg godt! Hadde glemt den, men nå som jeg så navnet husker jeg omtrent hvor sterkt den luktet også. *s*

Den som var trukket med stoff har bestemoren min ennå...husker ikke hva den heter, men den står på benken i gangen hos henne, hehe.

Skrevet

hehe, jeg satt og med opptakeren klar når det var ti i skuddet:)

Husker hvor irriterende det var når applausen og jubelen fra Store Studio overdøvet musikken....

Gjest take on me
Skrevet

Oj oj oj...nå ble det rene mimrestunden her.

Jeg var helt på knærne etter han der karate kid, hehe utrolig! Men han var liksom helt uimotståelig, og alle var like gærne etter ham.

Dirty Dancing var et kapittel for seg...sluttscenen ble sett om og om igjen, og alle satt helt fortapte der. *flire*

Samantha Fox og Sabrina husker jeg også. "Touch me" var jo _den_ megahiten på 80tallet...alle hadde tatt opp den på kassett ;)

Og så var det jo Belinda Carlisle med "Heaven is a place on earth".

"du svake mennske"

Skrevet

Alexandra deodorant. Den beige med gulltopp var bestselger.

Skrevet

"du svake mennske"

Ah. Jannicke? hehe husker den også, ja.

Gjest take on me
Skrevet

Hehe, da. Da skulle det stå.

Jeg vet ikke hva som skjedde. Det hender jeg tenker på andre ting når jeg skriver, og så vikler mine tanker seg inn i teksten med et og annet ord.

Jeg tenkte sikker på "noen". :)

ja, la oss si det slik;)

Skrevet

Timotei hårshampoo var veldig 80-tall.

Og så drakk vi endel Kir. Hæler ikke tanken på det i dag.

Skrevet

Husker hvor irriterende det var når applausen og jubelen fra Store Studio overdøvet musikken....

Ja det syntes jeg også var så dumt! Og når de begynte å snakke før sangen var ferdig...så måtte jeg stoppe opptaket, og spole tilbake litt, rette opp, spole litt til, og alt dette før neste sang kom og opptak måtte settes på igjen...hehe

Skrevet

Jeg husker alle jentene løp inn for å se på den sjarmerende Pat Sharp i Pat Sharp-show klokka 16:00 på Sky Channel.

Sky Channel? Ånei du! Pat Sharp var bare et bilde og et navn vi kunne se i det eminente ungdomsbladet TOPP! NRK var det eneste vi hadde på bygda. Er ikke så lenge siden vi fikk TV2. :D Er det noe rart man flytta ut?

Skrevet

*grøss*

Skrevet

Dessuten husker jeg han fyren i Karate Kid. Hvordan han var alle pikenes drøm. Helt til Patrick tok over sjarmtoppen med Dirty Dancing.

Dessuten husker jeg Samantha Fox veldig godt, og Sabrina med boys Boys Boys og langt mer velutvikla fordeler enn musikalsk talent. :)

Husker forresten at jeg leste mye i TOPP. Og der sto det også om hva stjernene uttalte om f eks kropp.

Husker ennå det som liksom Samantha Fox skulle ha sagt:

"Da jeg var 14 hadde jeg ikke pupper i det hele tatt. Men plutselig var de bare der. De kom over natta."

haha det gjorde sånn inntrykk på meg at jeg husker det omtrent ordrett den dag idag!

*lol*

Skrevet

Ja det syntes jeg også var så dumt! Og når de begynte å snakke før sangen var ferdig...så måtte jeg stoppe opptaket, og spole tilbake litt, rette opp, spole litt til, og alt dette før neste sang kom og opptak måtte settes på igjen...hehe

Det var et slit! Har forbanna Vidar Lønn Arnesen mye for det der. :)

Skrevet

Timotei hårshampoo var veldig 80-tall.

Og så drakk vi endel Kir. Hæler ikke tanken på det i dag.

For ikke å snakke om Jane Helen-shampo!

Skrevet

Jeg husker alle jentene løp inn for å se på den sjarmerende Pat Sharp i Pat Sharp-show klokka 16:00 på Sky Channel.

Alle så jo på Sky da :o)

og så var det love songs klokka 16 med han mørke som jeg har glemt navnet på...

Skrevet

:o), spesielt når gjæren fløyt helt i toppen av glasset .... fordi vi hadde stjålet av flaskene til far før heimbrenten var ferdig. Fylte selvfølgelig etter på flaskene hans med vann, slik at det ikke skulle bli merka :o).

Husker også at vi fikk de som var gamle nok til å kjøpe KIR til oss på polet. Drakk oss skikkelig sjuke på det noen ganger :o).

Så husker jeg Ball-genseren som var stappet nedi olabuksa (som selvfølgelig var kort), det smale beltet som snurpet sammen buksa i livet, hvite tennissokker i seilerskoa, håret som det var lett permanent i og som sto til alle kanter med en halv flase Clynol (skikkelig Tina Turner hår) :o).

Åååå blir helt mo i knærne her jeg :o).

Lady in Red, m/Chris De Burg ble spilt som siste dansen .......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...