Gjest Minas Tirith Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Nicket mitt er navnet på en by i Ringenes Herre - historien (for den som ikke måtte vite det), og jeg valgte det fordi jeg leste boka da jeg skulle velge nick. 0 Siter
morsan Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Mitt nick ble valgt rett og slett "by accident"! ;-) Jeg skulle skrive inne på forledreforum, og skulle skrive under med "mor" eller "en mor" eller noe slikt, og fikk høre at det var opptatt. Så prøvde jeg med "morsan", først og fremst fordi jeg like før hadde vært sammen med en godt voksen (norsk) mann som konsekvent omtalte sin meget gamle mor som "morsan", og jeg hadde irritert meg grønn over å måtte høre dette ordet hele tiden! ;-) Men da skjedde det som ofte skjer med slitsomme reklamer som gjentas i det uendelige: De setter seg fast på hjernebarken. Og dermed var det gjort! ;-) 0 Siter
laban Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 laban er jo et passende kallenavn på mange mødre, er det ikke? *S* Vi "strekker oss litt lenger" rett som det er! :-) Jo, det hender at det passer svært så godt :-| 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Det er et kinesisk pikenavn. Skulle egentlig het mei mei, som betyr lillesøster, men det var opptatt. 0 Siter
Aryane Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Var det ikke det hun bestevenninnen til Emmanuelle het? Evt Ariane? Jeg minnes ihvertfall på min ungdoms vårs nitide lesing av boken når jeg ser ditt nick! ;-) Hvem er Emanuelle da? 0 Siter
morsan Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Hvem er Emanuelle da? Tsk tsk! ;-) Hun var hovedpersonen i en berømt erotisk roman og film! ;-) 0 Siter
annegunn Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Mitt nick ble valgt rett og slett "by accident"! ;-) Jeg skulle skrive inne på forledreforum, og skulle skrive under med "mor" eller "en mor" eller noe slikt, og fikk høre at det var opptatt. Så prøvde jeg med "morsan", først og fremst fordi jeg like før hadde vært sammen med en godt voksen (norsk) mann som konsekvent omtalte sin meget gamle mor som "morsan", og jeg hadde irritert meg grønn over å måtte høre dette ordet hele tiden! ;-) Men da skjedde det som ofte skjer med slitsomme reklamer som gjentas i det uendelige: De setter seg fast på hjernebarken. Og dermed var det gjort! ;-) Forledreforum? Forledeforum? Aha! Det er det det egentlig er. Vi forledes til å gjøre noe annet enn vi hadde tenkt! 0 Siter
morsan Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Forledreforum? Forledeforum? Aha! Det er det det egentlig er. Vi forledes til å gjøre noe annet enn vi hadde tenkt! Ja, sånn er det! :-) Jeg selv blir for eksempel stadig vekk utsatt for iherdige forsøk på å forlede meg til å tro at søkkestrikking er noe jeg både kan og vil gjøre! ;-) 0 Siter
annegunn Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 laban er jo et passende kallenavn på mange mødre, er det ikke? *S* Vi "strekker oss litt lenger" rett som det er! :-) Men det morsomste med nicket til laban var da noen ropte ut på småbarn: 'laban har fått seg dame!' 0 Siter
morsan Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Hvem er Emanuelle da? Forresten tror jeg kanskje det var Ariadne venninen het.... Svært lenge siden jeg leste den boka, skjønner du, men til gjengjeld ble visse deler lest MYE! ;-) Slik at boka slår seg opp av seg selv på de spennende stedene! *he he* Jeg var vel knapt kysset den gang, så da kan du jo tenke deg hvor spennede det var å lese om hva Emanuelle foretok seg.... ;-) 0 Siter
annegunn Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Ja, sånn er det! :-) Jeg selv blir for eksempel stadig vekk utsatt for iherdige forsøk på å forlede meg til å tro at søkkestrikking er noe jeg både kan og vil gjøre! ;-) Søkkestrikking er da både nyttig og morsomt? 0 Siter
morsan Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Søkkestrikking er da både nyttig og morsomt? *lol* Jeg tror jeg trenger kaffe!!! ;-) 0 Siter
annegunn Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 *lol* Jeg tror jeg trenger kaffe!!! ;-) Hehe! Jeg trøster meg med at det ikke bare er jeg som ikke leser igjennom innleggene alltid... Men noen ganger blir det direkte festlig 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Forresten tror jeg kanskje det var Ariadne venninen het.... Svært lenge siden jeg leste den boka, skjønner du, men til gjengjeld ble visse deler lest MYE! ;-) Slik at boka slår seg opp av seg selv på de spennende stedene! *he he* Jeg var vel knapt kysset den gang, så da kan du jo tenke deg hvor spennede det var å lese om hva Emanuelle foretok seg.... ;-) Jeg har ikke lest emanuelle bøkene, men jeg har et tegneserie album med emanuelle. Jeg antar at det bygger på bøkene, for det er temmelig saftige saker Hun jobbet på bordell en periode bl.a. og sto i med både menn og kvinner. Høres det kjent ut? 0 Siter
laban Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Men det morsomste med nicket til laban var da noen ropte ut på småbarn: 'laban har fått seg dame!' Det var da labine dukket opp, tenker jeg? 0 Siter
morsan Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Jeg har ikke lest emanuelle bøkene, men jeg har et tegneserie album med emanuelle. Jeg antar at det bygger på bøkene, for det er temmelig saftige saker Hun jobbet på bordell en periode bl.a. og sto i med både menn og kvinner. Høres det kjent ut? Hun sto i med både jvinner og menn, ja, men husker ikke at hun jobet på bordell. Hun var gift, men hadde seg likevel i øst og vest - med mannens venner, med tilfeldige menn hun traff, og så var det et stort kapittel viet til at hun skulle være "fristerinne" på prinsens (?) palass under en stor fest. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Hun sto i med både jvinner og menn, ja, men husker ikke at hun jobet på bordell. Hun var gift, men hadde seg likevel i øst og vest - med mannens venner, med tilfeldige menn hun traff, og så var det et stort kapittel viet til at hun skulle være "fristerinne" på prinsens (?) palass under en stor fest. Da tror jeg ikke det er samme story likevel. Min emanuelle ble også gift - men først i slutten av albumet. 0 Siter
Aryane Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Tsk tsk! ;-) Hun var hovedpersonen i en berømt erotisk roman og film! ;-) OK, jeg husker vi kjørte Emanuelle filmene på pay Tv'en da jeg jobbet på hotell, men var ikke sikker på om det var den samme Emanuelle du snakket om. 0 Siter
Gemini Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Jeg hadde totalt dilla på sagaen av isfolket da jeg registrerte meg. Shira var opptatt, men tydligvis ikke i bruk. Og etter ha prøvd ørten forskjellige nick som ikke var ledige, la jeg til 12 bak. Grunnen til 12 er at jeg er 12 år gammel..... He he, neida. Men 12 brukte jeg i flere sammenhenger på nick, når jeg ikke fikk bruke det jeg ville. Har mangen ganger lurt på og bytte nick, men nå er det liksom blitt meg, og mangen kjenner meg her inne nå. Jeg husker "gamle" Shira, men har aldri blandet dere, så det er i alle fall uproblematisk. Lurer forresten på om hun fortsatt "lusker" rundt her, fx med et annet nick... Men egentlig tror jeg ikke det, av en eller annen grunn. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Jeg husker "gamle" Shira, men har aldri blandet dere, så det er i alle fall uproblematisk. Lurer forresten på om hun fortsatt "lusker" rundt her, fx med et annet nick... Men egentlig tror jeg ikke det, av en eller annen grunn. Det var bra, vil ikke tråkke noen på tærene :-) Men nå har jeg vært her så lenge at jeg regnet med at noen hadde sagt ifra om det var noe problem. Du kan jo etterlyse henne på meldinger og se om hun dukker opp :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.