morsan Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Da tror jeg ikke det er samme story likevel. Min emanuelle ble også gift - men først i slutten av albumet. Tenke tenke...kanskje er det "Emanuelle 2" jeg leste?? Det kan det faktisk ha vært! 0 Siter
annegunn Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Det var da labine dukket opp, tenker jeg? Seigdamene dukket ihvertfall opp i 2001: http://www.nidar.no/ny/produkter/laban.html - og det betyr at innlegget jeg sikter til ikke lenger finnes i arkivet 0 Siter
morsan Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 OK, jeg husker vi kjørte Emanuelle filmene på pay Tv'en da jeg jobbet på hotell, men var ikke sikker på om det var den samme Emanuelle du snakket om. *S* Filmen har jeg ikke sett, da! ;-) 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Tenke tenke...kanskje er det "Emanuelle 2" jeg leste?? Det kan det faktisk ha vært! I så fall kan det jo fortsatt stemme Nå ble jeg nesten inspirert til å få tak i boka for å sjekke! Skal tro om den finnes på biblioteket... 0 Siter
morsan Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Seigdamene dukket ihvertfall opp i 2001: http://www.nidar.no/ny/produkter/laban.html - og det betyr at innlegget jeg sikter til ikke lenger finnes i arkivet Jeg husker ikke det innlegget du sikter til. Var det noen som ville offentliggjøre at seigdamene var kommet som ksrev et slikt innlegg, uten at de visste/tenkte på at det var en dame med dette nicket? 0 Siter
Babette Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Jeg har alltid lurt på hvorfor du kaller deg for det... Aldri sett at du svarer på disse "hvorfor heter du ditt eller datt på dol"-trådene. Betyr det at jeg må finne frem kvinnelisten for å få det ut av deg? Det er fordi hun er en ekte milsluker. I tillegg er hun millionær. 0 Siter
annegunn Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Jeg husker ikke det innlegget du sikter til. Var det noen som ville offentliggjøre at seigdamene var kommet som ksrev et slikt innlegg, uten at de visste/tenkte på at det var en dame med dette nicket? Innlegget var samtidig med lanseringen av seigdamene, ja, og det morsomme var jo at laban var en av de faste. 0 Siter
morsan Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 I så fall kan det jo fortsatt stemme Nå ble jeg nesten inspirert til å få tak i boka for å sjekke! Skal tro om den finnes på biblioteket... Bibilioteket??? Tror neppe at dette fantes på bibilotekene rundt 1980 ihvertfall!! ;-) Kanskje det har skjedd noe i mellomtiden.... *S* 0 Siter
morsan Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Innlegget var samtidig med lanseringen av seigdamene, ja, og det morsomme var jo at laban var en av de faste. *S* 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Jeg hadde totalt dilla på sagaen av isfolket da jeg registrerte meg. Shira var opptatt, men tydligvis ikke i bruk. Og etter ha prøvd ørten forskjellige nick som ikke var ledige, la jeg til 12 bak. Grunnen til 12 er at jeg er 12 år gammel..... He he, neida. Men 12 brukte jeg i flere sammenhenger på nick, når jeg ikke fikk bruke det jeg ville. Har mangen ganger lurt på og bytte nick, men nå er det liksom blitt meg, og mangen kjenner meg her inne nå. Jøss,jeg har alltid lest nicket ditt som shiral + 2 ikke som shira + 12..Ja,ja, da fikk jeg oppklart det. *nærsynt* 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Bibilioteket??? Tror neppe at dette fantes på bibilotekene rundt 1980 ihvertfall!! ;-) Kanskje det har skjedd noe i mellomtiden.... *S* Biblioteket har jo Kama Sutra Men du har dessverre rett. Jeg tok og søkte i basen til mitt bibliotek og fikk ingen treff på emanuelle. Hmm.. Antikvariat kanskje? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Jøss,jeg har alltid lest nicket ditt som shiral + 2 ikke som shira + 12..Ja,ja, da fikk jeg oppklart det. *nærsynt* Det er mangen som leser det slik. Men det er ikke nøye, poenget er nå at dere kjenner meg igjen her inne ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Jøss,jeg har alltid lest nicket ditt som shiral + 2 ikke som shira + 12..Ja,ja, da fikk jeg oppklart det. *nærsynt* ditto! :-) 0 Siter
Gjest schnachtswürde Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Det er et kinesisk pikenavn. Skulle egentlig het mei mei, som betyr lillesøster, men det var opptatt. "Ni hau" betyr goddag. En kineser sa det stadig vekk, og jeg trodde det var navnet hans. Jeg lurte på hvorfor han sa navnet sitt hele tida. Men han het Pang! Kollegaen var vietnamesisk og het Dong. 0 Siter
Aryane Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 *S* Filmen har jeg ikke sett, da! ;-) Ikke jeg heller ) Husker de bare fra jobben, men vi stakkars ansatte hadde ikke muligheter til å se annet enn gratiskanalene.... 0 Siter
morsan Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Ikke jeg heller ) Husker de bare fra jobben, men vi stakkars ansatte hadde ikke muligheter til å se annet enn gratiskanalene.... Ikke så rart, kanskje! ;-) 0 Siter
laban Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Innlegget var samtidig med lanseringen av seigdamene, ja, og det morsomme var jo at laban var en av de faste. Nå tror jeg at det demrer. Det var noen som linket til seigdamene med overskriften du siterte. Tror jeg svarte noe sånt som "har jeg ikke det, så!" Det var mye tull med hva som kunne skje hvis de kom i samme pose osv. Hun med nicket labine kom en stund etter at seigdamene hadde skiftet navn. 0 Siter
Aryane Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Ikke så rart, kanskje! ;-) hehe..... 0 Siter
annegunn Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Nå tror jeg at det demrer. Det var noen som linket til seigdamene med overskriften du siterte. Tror jeg svarte noe sånt som "har jeg ikke det, så!" Det var mye tull med hva som kunne skje hvis de kom i samme pose osv. Hun med nicket labine kom en stund etter at seigdamene hadde skiftet navn. Nettopp.... Jeg har for godt hukommelse på uviktige detaljer.... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Mangel på oppfinnsomhet kanskje. Jeg er jo også mellomst i søskenflokken og dermed ble det midia. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.