Gå til innhold

Hvorfor valgte dere det nicket dere har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg valgte nicket fordi jeg i grunnen alltid har vært vimsete, og siden jeg også "prater" med utenlandske folk, var det greit å ha et nick som uttales greit da og :)

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

18

• annegunn

7

• Aryane

5

• Glimtipper

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ikke som jeg trodde
Skrevet

Fordi jeg har likt så godt Angelica, siden jeg leste isfolket.

Da jeg skulle registrere meg så var Angelica opptatt, så jeg måtte putte på en bokstav til.

Da ble det M. som står for fornavnet mitt =)

Jeg var faktisk helt sikker på at du hadde kalt deg opp etter Maud Angelica... Men du var kanskje her først?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg var faktisk helt sikker på at du hadde kalt deg opp etter Maud Angelica... Men du var kanskje her først?

Jeg vet ikke når Maud Angelica begynte å henge på dol. Men mitt nick har ingenting med henne å gjøre ;)

Skrevet

Når jeg sitter ved PC-en kan jeg se ut vinduet, ute regnet det... derfor ble det lluvia, som betyr regn på spansk.

Skrevet

Dory i filmen minner meg bittelitt om en dame jeg kjenner! :-) Kanksje det er deg? *S*

Kanskje det?:) *s*

Skrevet

*husj inn i hiet med seg* ;-)

Æsj, Babette, nå er jeg latere enn ever. Hadde en Elixiabrosjyre liggende på bordet i nesten en uke, men det biter ikke på meg.

Også prøver jeg å få samboeren til å si noe stygt, eller bare innrømme at det hadde vært lurt med 5 kg mindre. Men han er jo mann, han kommer aldri til å tørre å komme med noe i nærheten av sånne uttalelser...

Og venninene mine er større enn meg, så der er det ikke noe hjelp å få.

Du vet godt at dette ikke handler om kg. Jeg driter i folks vekt. Mitt budskap er at veien til lykken går gjennom fysisk aktivitet. På den ene aller andre måten.

Du ville altså ikke fått fred for min msjonering om du var syltynn. Heller sprek og litt overvektig enn mager, slapp og i dårlig form.

*Gliser ondt og tusler tilbake til hiet*

Skrevet

Du vet godt at dette ikke handler om kg. Jeg driter i folks vekt. Mitt budskap er at veien til lykken går gjennom fysisk aktivitet. På den ene aller andre måten.

Du ville altså ikke fått fred for min msjonering om du var syltynn. Heller sprek og litt overvektig enn mager, slapp og i dårlig form.

*Gliser ondt og tusler tilbake til hiet*

Huff, du har så klart rett :-)

• 3 år senere...
Skrevet

En tråd ra 2005! Morsomt:)

Jeg kaller meg det jeg kaller meg fordi det er det jeg kaller meg ellers også. Da jeg begynte her var vi ikke så voldsomt opptatt av anonymitet og sånt. *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...