Whimsy Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Jeg valgte nicket fordi jeg i grunnen alltid har vært vimsete, og siden jeg også "prater" med utenlandske folk, var det greit å ha et nick som uttales greit da og 0 Siter
Gjest Ikke som jeg trodde Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Fordi jeg har likt så godt Angelica, siden jeg leste isfolket. Da jeg skulle registrere meg så var Angelica opptatt, så jeg måtte putte på en bokstav til. Da ble det M. som står for fornavnet mitt =) Jeg var faktisk helt sikker på at du hadde kalt deg opp etter Maud Angelica... Men du var kanskje her først? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Jeg var faktisk helt sikker på at du hadde kalt deg opp etter Maud Angelica... Men du var kanskje her først? Jeg vet ikke når Maud Angelica begynte å henge på dol. Men mitt nick har ingenting med henne å gjøre 0 Siter
Lluvia Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Når jeg sitter ved PC-en kan jeg se ut vinduet, ute regnet det... derfor ble det lluvia, som betyr regn på spansk. 0 Siter
Dory Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Dory i filmen minner meg bittelitt om en dame jeg kjenner! :-) Kanksje det er deg? *S* Kanskje det? *s* 0 Siter
Babette Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 *husj inn i hiet med seg* ;-) Æsj, Babette, nå er jeg latere enn ever. Hadde en Elixiabrosjyre liggende på bordet i nesten en uke, men det biter ikke på meg. Også prøver jeg å få samboeren til å si noe stygt, eller bare innrømme at det hadde vært lurt med 5 kg mindre. Men han er jo mann, han kommer aldri til å tørre å komme med noe i nærheten av sånne uttalelser... Og venninene mine er større enn meg, så der er det ikke noe hjelp å få. Du vet godt at dette ikke handler om kg. Jeg driter i folks vekt. Mitt budskap er at veien til lykken går gjennom fysisk aktivitet. På den ene aller andre måten. Du ville altså ikke fått fred for min msjonering om du var syltynn. Heller sprek og litt overvektig enn mager, slapp og i dårlig form. *Gliser ondt og tusler tilbake til hiet* 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Du vet godt at dette ikke handler om kg. Jeg driter i folks vekt. Mitt budskap er at veien til lykken går gjennom fysisk aktivitet. På den ene aller andre måten. Du ville altså ikke fått fred for min msjonering om du var syltynn. Heller sprek og litt overvektig enn mager, slapp og i dårlig form. *Gliser ondt og tusler tilbake til hiet* Huff, du har så klart rett :-) 0 Siter
tonie Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 En tråd ra 2005! Morsomt:) Jeg kaller meg det jeg kaller meg fordi det er det jeg kaller meg ellers også. Da jeg begynte her var vi ikke så voldsomt opptatt av anonymitet og sånt. *s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.