Gå til innhold

Skal hnte et piano - noen som gjør jobben ?

Anbefalte innlegg

Gjest trenger transport
Skrevet

Hei jeg skal ha hentet et piano og fraktet det hjem og trenger hjelp fra et transport/flyttebyrå.

Noen som kan anbefale noen i Oslo/Akershusområdet ?

Skal hentes i Bærum og fraktes til Gardermoen.

Noen som gjør dette rimelig ?

Må ha hjelp til dette da jeg har brukket armen.......

Skrevet

Å bære et piano bør man ha professjonell hjelp til om man har brukket arm eller ikke.

Gjest trenger transport
Skrevet

Å bære et piano bør man ha professjonell hjelp til om man har brukket arm eller ikke.

Ja, hvorfor tror du jeg henvender meg hit da ???

Har sjekket en rekke transportfirmaer men tenkte kanskje noen her hadde ok erfaring med noen spesielle........

Skrevet

Ja, hvorfor tror du jeg henvender meg hit da ???

Har sjekket en rekke transportfirmaer men tenkte kanskje noen her hadde ok erfaring med noen spesielle........

Ja, men jeg svarer uansett om jeg kan hjelpe eller ikke. ;) Virket bare som om du hadde tenkt å gjøre det selv, men så brakk du armen liksom. Hehe...

Skrevet

Ja, men jeg svarer uansett om jeg kan hjelpe eller ikke. ;) Virket bare som om du hadde tenkt å gjøre det selv, men så brakk du armen liksom. Hehe...

Hehe...

Her skal man ikke være FOR ivrig til å hjelpe, nei... hehe!

Skrevet

Ring flyttebyråer (gule sider) og sjekk prisen. De vet hvordan håndtere et piano. Enkeltoppdrag er alltid dyre dessverre. Men de behandler det pent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...