Gjest trenger transport Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Hei jeg skal ha hentet et piano og fraktet det hjem og trenger hjelp fra et transport/flyttebyrå. Noen som kan anbefale noen i Oslo/Akershusområdet ? Skal hentes i Bærum og fraktes til Gardermoen. Noen som gjør dette rimelig ? Må ha hjelp til dette da jeg har brukket armen....... 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Å bære et piano bør man ha professjonell hjelp til om man har brukket arm eller ikke. 0 Siter
Gjest trenger transport Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Å bære et piano bør man ha professjonell hjelp til om man har brukket arm eller ikke. Ja, hvorfor tror du jeg henvender meg hit da ??? Har sjekket en rekke transportfirmaer men tenkte kanskje noen her hadde ok erfaring med noen spesielle........ 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Ja, hvorfor tror du jeg henvender meg hit da ??? Har sjekket en rekke transportfirmaer men tenkte kanskje noen her hadde ok erfaring med noen spesielle........ Ja, men jeg svarer uansett om jeg kan hjelpe eller ikke. Virket bare som om du hadde tenkt å gjøre det selv, men så brakk du armen liksom. Hehe... 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Ja, men jeg svarer uansett om jeg kan hjelpe eller ikke. Virket bare som om du hadde tenkt å gjøre det selv, men så brakk du armen liksom. Hehe... Hehe... Her skal man ikke være FOR ivrig til å hjelpe, nei... hehe! 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Ring flyttebyråer (gule sider) og sjekk prisen. De vet hvordan håndtere et piano. Enkeltoppdrag er alltid dyre dessverre. Men de behandler det pent. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.