Gå til innhold

SDD


Ørkenvandreren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er noe av det flauste jeg har sett i Askerhallen i dette årtusenet, og blir ikke noe gjort litt faderlig fort snakker vi om noe som kan bli en fryktelig trist sesong.

Mer er det vel egentlig ikke å si om den saken.

Gjort Comet-fan av deg? Aner ikke hvor gode Comet er i år selv om de på papiret ser langt sterkere ut enn i fjor, og de var faktisk ikke så dårlige i fjor heller. De fikk bare jævla mye stang ut og ettmåls tap. Frisk var i kveld ingen målestokk, men Comet vant i hvert fall fortjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe av det flauste jeg har sett i Askerhallen i dette årtusenet, og blir ikke noe gjort litt faderlig fort snakker vi om noe som kan bli en fryktelig trist sesong.

Mer er det vel egentlig ikke å si om den saken.

Gjort Comet-fan av deg? Aner ikke hvor gode Comet er i år selv om de på papiret ser langt sterkere ut enn i fjor, og de var faktisk ikke så dårlige i fjor heller. De fikk bare jævla mye stang ut og ettmåls tap. Frisk var i kveld ingen målestokk, men Comet vant i hvert fall fortjent.

Det er godt å være Østfolding *s* Fint å ikke være O-døling... Ikke at jeg bryr meg så mye om håkki, men dæven han døtte og steike - nå ble jeg patriot ja ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørkenvandreren

Det er noe av det flauste jeg har sett i Askerhallen i dette årtusenet, og blir ikke noe gjort litt faderlig fort snakker vi om noe som kan bli en fryktelig trist sesong.

Mer er det vel egentlig ikke å si om den saken.

Gjort Comet-fan av deg? Aner ikke hvor gode Comet er i år selv om de på papiret ser langt sterkere ut enn i fjor, og de var faktisk ikke så dårlige i fjor heller. De fikk bare jævla mye stang ut og ettmåls tap. Frisk var i kveld ingen målestokk, men Comet vant i hvert fall fortjent.

Comet-fan? Njaaa, bor jo her - og hockey er jo gøy. Det er mer på det nivået. Skal nok ta med meg noen kamper i løpet av vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Comet-fan? Njaaa, bor jo her - og hockey er jo gøy. Det er mer på det nivået. Skal nok ta med meg noen kamper i løpet av vinteren.

Comet kan fort bli årets store overraskelse i UPC-ligaen. Men det burde egentlig ikke overraske noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...