Gå til innhold

FU : lørdagskveld..Hva skal man?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Selv skal jeg sitte inne å mumle for meg selv.jeg er for blakk til å gå ut + at jeg ikke liker lørdager som utedag..Smekkfullt og høylydt og fult av folk jeg ikke liker og som har vett til å holde seg vekke de andre dagene i uken;-)

Muligens stikker jeg innom en kompis.. Men altså, selvom været er strålende og er fint sånn sett er jeg sur og nedpå i dag altså.. Jeg er blakk, jeg er tett i det ene øret (noe bihule-skit..) og det er totalt mangel på hyggelige og forventede mails i postkassen min..:-( Jeg har ikke smågodt engang!

Så fordi det meste i grunn mangler til å gjøre min lørdagskveld rock og roll, må jeg trøste meg mned andres planer, og lurer derfor på hva skal DERE i kveld?

Noe gøy?

Noe koselig?

Hot date?

Alt sammen?

Eller hverken eller?

Få høre nå!

:-)

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

10

• carma

5

• Lillemus

4

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vi skal gjøre alt det morsomme som du ikke har råd til å gjøre. ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Vi skal gjøre alt det morsomme som du ikke har råd til å gjøre. ;-)

;-P

Ja men da får dere kose dere da!

Skrevet

Jeg skal på fest til noen venner :-) Det blir sikkert moro, men spørs hvor lenge jeg orker å sitte å se alle bli mer og mer drita mens jeg selv er endru, hehe :-p

Men hvem vet - det er kanskje underholdning nok bare det :-)

Skrevet

Hjemme med vinflaska mi og resten av godiset jeg ikke alt har kjørt i meg. Se på tv, ta et bad og sture over at Sussebassen ikke kommer hjem på tirsdag alikevel.

Skrevet

I går var jeg på fest hos en kompis så da ble det mye vin og Baileys, i dag er formen litt redusert, så derfor skal jeg bare kose meg, kanksje se en god film, eller kanskje jeg drar og besøker en venninne. Guttene mine fant plutselig ut at de skulle til pappaen, egentlig var det min helg, men han hadde ingen planer, så nå kan jeg i grunnen gjøre akkurat hva jeg vil, fikk lønn i går også så her er det luksus!

Er du så blakk at du ikke kan gå ut og kjøpe litt godis og leie deg en film da?

Håper du finner på noe, hvis ikke får vi holde hverandre med selskap her inne :o)

Skrevet

Jeg skal på fest til noen venner :-) Det blir sikkert moro, men spørs hvor lenge jeg orker å sitte å se alle bli mer og mer drita mens jeg selv er endru, hehe :-p

_edru_ skal det selvfølgelig stå...

*lengte etter edit-knapp*

laguna1365380434
Skrevet

Tja, det pleier å være sjaber underholdning å se på andre som drikker seg fulle..En bør liksom være der selv også, hvis ikke blir liksom alt såteit som det egentlig er..;-)

Men hvorfor avholdene?

Syk?

Gravid?

Skrevet

Hjemme med vinflaska mi og resten av godiset jeg ikke alt har kjørt i meg. Se på tv, ta et bad og sture over at Sussebassen ikke kommer hjem på tirsdag alikevel.

Kanskje vi skal ta vinflaskene med oss foran PC'en, så kan vi ha dolfest :o)

Sture litt sammen over kjæresten våre som er langt borte....

laguna1365380434
Skrevet

Ja, jeg fikk med meg det at han ble forsinka! Bummer! :-(

Dere får kose dere skikkelig når han faktisk dukker opp,og i mellom tiden får du holde hodet over vannet med vin & tv!

laguna1365380434
Skrevet

I går var jeg på fest hos en kompis så da ble det mye vin og Baileys, i dag er formen litt redusert, så derfor skal jeg bare kose meg, kanksje se en god film, eller kanskje jeg drar og besøker en venninne. Guttene mine fant plutselig ut at de skulle til pappaen, egentlig var det min helg, men han hadde ingen planer, så nå kan jeg i grunnen gjøre akkurat hva jeg vil, fikk lønn i går også så her er det luksus!

Er du så blakk at du ikke kan gå ut og kjøpe litt godis og leie deg en film da?

Håper du finner på noe, hvis ikke får vi holde hverandre med selskap her inne :o)

Du får hygge deg, hva enn det blir til at du gjør! Film er ikke noe dumt alternativ, og litt penger til godis kunne jeg vel alltids lokalisere fra ett eller annet mystisk gjemme..:-)

Skrevet

Jeg har besøk av mamma og pappa, og vi skal spise god mat, drikke litt vin og skravle masse (jeg og mamma, da - mens pappa hører på). ;o)

Skrevet

Når barna har lagt seg skal min kjære og jeg kose oss med biff og bakte poteter. Vi setter oss nok foran TV'n, og sløver litt der før vi legger oss. Han med tanker på jaktstart i morgen, og jeg med tanker om at jeg håper fødselen starter snart.

Kjempespennende...

Skrevet

Tja, det pleier å være sjaber underholdning å se på andre som drikker seg fulle..En bør liksom være der selv også, hvis ikke blir liksom alt såteit som det egentlig er..;-)

Men hvorfor avholdene?

Syk?

Gravid?

Ja, jeg pleier sjeldent å være den som ser på så jeg har ikke så mye trening i dette enda :-p

Det har flyttet inn et lite magedyr her ja, så da er det best å holde seg til brus :-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har besøk av mamma og pappa, og vi skal spise god mat, drikke litt vin og skravle masse (jeg og mamma, da - mens pappa hører på). ;o)

Høres hyggelig ut,dere får kose dere! :-)

Såpnn er det her også foresten, mutter og jeg skravler løs, mens fatter hører på å kommer med noen få og sjeldne innspill.

laguna1365380434
Skrevet

Ja, jeg pleier sjeldent å være den som ser på så jeg har ikke så mye trening i dette enda :-p

Det har flyttet inn et lite magedyr her ja, så da er det best å holde seg til brus :-)

Ah! Gratulerer så mye! Når er babyen ventet da? :-)

laguna1365380434
Skrevet

Når barna har lagt seg skal min kjære og jeg kose oss med biff og bakte poteter. Vi setter oss nok foran TV'n, og sløver litt der før vi legger oss. Han med tanker på jaktstart i morgen, og jeg med tanker om at jeg håper fødselen starter snart.

Kjempespennende...

Høres koselig ut! Også så spennende med snarlig baby da! Grattis! :-)

Skrevet

Skal jobbe.. Det blir vel til det neste helg også :o(

Trøster meg med at jeg har mange hyggelige planer for helgene i oktober!

Gjest abrahamsen
Skrevet

Sitte hjemme, se på TV, spise peanøtter, drikke pepsi max, sovne på sofaen.

laguna1365380434
Skrevet

Skal jobbe.. Det blir vel til det neste helg også :o(

Trøster meg med at jeg har mange hyggelige planer for helgene i oktober!

Du får ta det igjen siden du også da! :-) Og ha det så hyggelig som mulig på jobb!

(men å jobbe lørdagskvelden er noe svineri altså..)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...