Gå til innhold

FU : lørdagskveld..Hva skal man?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Sitte hjemme, se på TV, spise peanøtter, drikke pepsi max, sovne på sofaen.

Ikke så ambisiøst,men absolutt hyggelig nok! ;-)

Kos deg!

:-)

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

10

• carma

5

• Lillemus

4

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg skal spise middag med familien min; min mor, min far, min søster og min nevø.

Veldig koselig og stille og rolig. Jeg går jo håper/tror at jeg er gravid, og mannen min er borte, så jeg har ikke nerver til å gå ut eller møte andre folk.

Føler litt behov for å være i en trygg setting i kveld.

Skrevet

Jeg skal på fest til noen venner :-) Det blir sikkert moro, men spørs hvor lenge jeg orker å sitte å se alle bli mer og mer drita mens jeg selv er endru, hehe :-p

Men hvem vet - det er kanskje underholdning nok bare det :-)

Er det offentlig allerede eller har du tenkt å finne på en dårlig unnskyldning?

Skrevet

Jeg skal sitte her alene, se på dårlig nrk-lørdagsunderholdning, hive i meg popcorn og cola, muligens høre litt musikk, og bare nyte at jeg er alene. Ikke helt alene da selvsagt, men alene i stua.

Skrevet

Er det offentlig allerede eller har du tenkt å finne på en dårlig unnskyldning?

Nei, det blir vel en dårlig unnskyldning.. Jeg er bare så ræva på å lyve. De vi skal til vet da.

Skrevet

Ah! Gratulerer så mye! Når er babyen ventet da? :-)

Ca 22. mai :-)

Ha en fin kveld da!

Skrevet

Sitte hjemme, se på TV, spise peanøtter, drikke pepsi max, sovne på sofaen.

Hvis du heller i deg masse Pepsi-Max, så skal det vel noe til å sovne vel?

Jeg blir helt hyper når jeg heller i meg masse Pepsi_Max, men så drikker jeg jo ikke kaffe heller da, så jeg tåler vel ikke så mye koffein...

Skrevet

Med en sønn på 8 uker og blakk, så er det ikke så mye å finne på. Skal lage pizza til meg og samboer, når lillegutt er i seng. Se litt på tv sammen og ellers ingenting :)

Skrevet

Vi har fått gjort så mye i dag! Mannen min har vasket og polert den nye bilen vår + min mors bil + vasket den andre bilen vår.

Jeg har gjort skikkelig reint: støvsuget og vasket golv og bad både oppe og nede. Jeg har også klippet plenen for siste gang i år!

Nå har jeg satt deig til fyllte horn. Vi får besøk av et vennepar halv ni og da skal vi ha fyllte horn, salat og rødvin/øl :-) Har planer om å bake en ny sjokoladekake med mørk sjokolade og rødvin i, som vi skal ha til dessert. Mmmmmmm!

Eldstemann har gotteri-piknik med kameratene sine, mellomsøster ser på barne-tv og minstemor tusler rundt beina mine. Min kjære holder på med noe i garasjen.

En deilig dag - har vært masse ute innimellom slagene :-)

Skrevet

Nei, det blir vel en dårlig unnskyldning.. Jeg er bare så ræva på å lyve. De vi skal til vet da.

Da jeg var på fest ble de fleste imponerte over hvor fornuftig jeg var da jeg sa at "jeg har vondt i hodet og halsen, og det blir bare verre av en fylletur". Det kan de liksom ikke sjekke på noen måte.

Skrevet

Jeg skal sitte her tenker jeg:) Drikke litt pepsi max, kanskje vin..:)

Egentlig er jeg skravlesjuk så litt besøk hadde vært greit! (Men alle er opptatt med sitt) Noen som melder seg frivillig? hehe:)

Skrevet

Har akkurat spist med poden i stua, sjekker mail og doler litt mens han ser ferdig barne-tv, så skal vi se "skattejaken" sammen, ifall den er litt schummel... Etterhan er i seng, så er jeg i kveld enehersker i stua, så da blir det vel litt sapping mellom kanalen, kose med med godis og pepsi max.

Skrevet

Jeg skal på kino med to venninner. Tror det blir bra.

Du får kose deg som best du kan:)

Skrevet

Ja, jeg fikk med meg det at han ble forsinka! Bummer! :-(

Dere får kose dere skikkelig når han faktisk dukker opp,og i mellom tiden får du holde hodet over vannet med vin & tv!

:-)

Han vet som sagt ikke når han kommer, i verste fall blir han en uke forsinket, men han prøver å få mønstret av selv om de egentlig har avlyst alle avmønstringer frem til neste helg. Han skal jo ikke tilbake igjen uansett så... *Gliiiise*

Det går bedre nå, har kommet over den verste skuffelsen så nå ser jeg i grunnen mest frem til ham kommer, når det nå måtte bli.

Skrevet

Han vet som sagt ikke når han kommer, i verste fall blir han en uke forsinket, men han prøver å få mønstret av selv om de egentlig har avlyst alle avmønstringer frem til neste helg. Han skal jo ikke tilbake igjen uansett så... *Gliiiise*

Det går bedre nå, har kommet over den verste skuffelsen så nå ser jeg i grunnen mest frem til ham kommer, når det nå måtte bli.

Skal han begynne i ny jobb? Må i så fall være herlig for dere!

Skrevet

Høres koselig ut! Også så spennende med snarlig baby da! Grattis! :-)

Tusen takk. Ja, vi gleder oss - og jeg er kjempeutålmodig!

Skrevet

Skal han begynne i ny jobb? Må i så fall være herlig for dere!

Han har ikke takket ja enda, men han har i alle fall fått et tilbud. *Jippi!*

Skrevet

Her blir det 'gammelmannslørdag'! hehe... God mat foran TV sammen med gubben. En kveldstur for å se på livet, og deretter en Irish Coffe Også foran TV. Slik er de fleste lørdager for oss egentlig.

Skrevet

I dag har jeg sett et par fotballkamper, drukket et par-tre øl, spist sjølmekka pizza etter flyflys oppskrift (den er meget god!), og nå skal jeg snart ned til sentrum og dytte i meg sushi og øl med noen venner.

Blir nok en tur ut også.

Skrevet

Han har ikke takket ja enda, men han har i alle fall fått et tilbud. *Jippi!*

Håper at han takker ja, da. *Krysser fingrene for deg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...