laguna1365380434 Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 Sitte hjemme, se på TV, spise peanøtter, drikke pepsi max, sovne på sofaen. Ikke så ambisiøst,men absolutt hyggelig nok! ;-) Kos deg! :-) 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Jeg skal spise middag med familien min; min mor, min far, min søster og min nevø. Veldig koselig og stille og rolig. Jeg går jo håper/tror at jeg er gravid, og mannen min er borte, så jeg har ikke nerver til å gå ut eller møte andre folk. Føler litt behov for å være i en trygg setting i kveld. 0 Siter
Åsemor Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Jeg skal på fest til noen venner :-) Det blir sikkert moro, men spørs hvor lenge jeg orker å sitte å se alle bli mer og mer drita mens jeg selv er endru, hehe :-p Men hvem vet - det er kanskje underholdning nok bare det :-) Er det offentlig allerede eller har du tenkt å finne på en dårlig unnskyldning? 0 Siter
Åsemor Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Jeg skal sitte her alene, se på dårlig nrk-lørdagsunderholdning, hive i meg popcorn og cola, muligens høre litt musikk, og bare nyte at jeg er alene. Ikke helt alene da selvsagt, men alene i stua. 0 Siter
carma Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Er det offentlig allerede eller har du tenkt å finne på en dårlig unnskyldning? Nei, det blir vel en dårlig unnskyldning.. Jeg er bare så ræva på å lyve. De vi skal til vet da. 0 Siter
carma Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Ah! Gratulerer så mye! Når er babyen ventet da? :-) Ca 22. mai :-) Ha en fin kveld da! 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Sitte hjemme, se på TV, spise peanøtter, drikke pepsi max, sovne på sofaen. Hvis du heller i deg masse Pepsi-Max, så skal det vel noe til å sovne vel? Jeg blir helt hyper når jeg heller i meg masse Pepsi_Max, men så drikker jeg jo ikke kaffe heller da, så jeg tåler vel ikke så mye koffein... 0 Siter
Glimtipper Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Med en sønn på 8 uker og blakk, så er det ikke så mye å finne på. Skal lage pizza til meg og samboer, når lillegutt er i seng. Se litt på tv sammen og ellers ingenting 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Vi har fått gjort så mye i dag! Mannen min har vasket og polert den nye bilen vår + min mors bil + vasket den andre bilen vår. Jeg har gjort skikkelig reint: støvsuget og vasket golv og bad både oppe og nede. Jeg har også klippet plenen for siste gang i år! Nå har jeg satt deig til fyllte horn. Vi får besøk av et vennepar halv ni og da skal vi ha fyllte horn, salat og rødvin/øl :-) Har planer om å bake en ny sjokoladekake med mørk sjokolade og rødvin i, som vi skal ha til dessert. Mmmmmmm! Eldstemann har gotteri-piknik med kameratene sine, mellomsøster ser på barne-tv og minstemor tusler rundt beina mine. Min kjære holder på med noe i garasjen. En deilig dag - har vært masse ute innimellom slagene :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Nei, det blir vel en dårlig unnskyldning.. Jeg er bare så ræva på å lyve. De vi skal til vet da. Da jeg var på fest ble de fleste imponerte over hvor fornuftig jeg var da jeg sa at "jeg har vondt i hodet og halsen, og det blir bare verre av en fylletur". Det kan de liksom ikke sjekke på noen måte. 0 Siter
Gimmick Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Jeg skal sitte her tenker jeg:) Drikke litt pepsi max, kanskje vin.. Egentlig er jeg skravlesjuk så litt besøk hadde vært greit! (Men alle er opptatt med sitt) Noen som melder seg frivillig? hehe:) 0 Siter
serendipity Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Har akkurat spist med poden i stua, sjekker mail og doler litt mens han ser ferdig barne-tv, så skal vi se "skattejaken" sammen, ifall den er litt schummel... Etterhan er i seng, så er jeg i kveld enehersker i stua, så da blir det vel litt sapping mellom kanalen, kose med med godis og pepsi max. 0 Siter
Gjest koma Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Jeg skal på kino med to venninner. Tror det blir bra. Du får kose deg som best du kan:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Ja, jeg fikk med meg det at han ble forsinka! Bummer! :-( Dere får kose dere skikkelig når han faktisk dukker opp,og i mellom tiden får du holde hodet over vannet med vin & tv! :-) Han vet som sagt ikke når han kommer, i verste fall blir han en uke forsinket, men han prøver å få mønstret av selv om de egentlig har avlyst alle avmønstringer frem til neste helg. Han skal jo ikke tilbake igjen uansett så... *Gliiiise* Det går bedre nå, har kommet over den verste skuffelsen så nå ser jeg i grunnen mest frem til ham kommer, når det nå måtte bli. 0 Siter
flowy Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Han vet som sagt ikke når han kommer, i verste fall blir han en uke forsinket, men han prøver å få mønstret av selv om de egentlig har avlyst alle avmønstringer frem til neste helg. Han skal jo ikke tilbake igjen uansett så... *Gliiiise* Det går bedre nå, har kommet over den verste skuffelsen så nå ser jeg i grunnen mest frem til ham kommer, når det nå måtte bli. Skal han begynne i ny jobb? Må i så fall være herlig for dere! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Høres koselig ut! Også så spennende med snarlig baby da! Grattis! :-) Tusen takk. Ja, vi gleder oss - og jeg er kjempeutålmodig! 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Skal han begynne i ny jobb? Må i så fall være herlig for dere! Han har ikke takket ja enda, men han har i alle fall fått et tilbud. *Jippi!* 0 Siter
Gjest ibro Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Her blir det 'gammelmannslørdag'! hehe... God mat foran TV sammen med gubben. En kveldstur for å se på livet, og deretter en Irish Coffe Også foran TV. Slik er de fleste lørdager for oss egentlig. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 I dag har jeg sett et par fotballkamper, drukket et par-tre øl, spist sjølmekka pizza etter flyflys oppskrift (den er meget god!), og nå skal jeg snart ned til sentrum og dytte i meg sushi og øl med noen venner. Blir nok en tur ut også. 0 Siter
flowy Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Han har ikke takket ja enda, men han har i alle fall fått et tilbud. *Jippi!* Håper at han takker ja, da. *Krysser fingrene for deg* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.