Gå til innhold

FU : lørdagskveld..Hva skal man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper at han takker ja, da. *Krysser fingrene for deg*

Med mindre han får noen andre positive svar før svarfristen så regner jeg med det. :o)

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

10

• carma

5

• Lillemus

4

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg humper rundt på krykker, så jeg velger å holde meg inne. Akkurat nå er det noen ute og kjøper babb til meg. *sulten* Så skal vi se "Lost in translation".

Skrevet

Gubben skal gå natteravn, så jeg skal være hjemme med jentungen.

Ikke kan jeg drikke vin heller.

Festlig :(

Skrevet

I dag har jeg sett et par fotballkamper, drukket et par-tre øl, spist sjølmekka pizza etter flyflys oppskrift (den er meget god!), og nå skal jeg snart ned til sentrum og dytte i meg sushi og øl med noen venner.

Blir nok en tur ut også.

Rester eller andre forsøk på pizzaen?

Skrevet

Jeg skal heller ikke noe spesielt ikveld.

Kommer nok til å dole litt, så får jeg se hva jeg gjør. :)

De neste helgene blir mer spennende, så jeg får ta dette som en oppladning til dem. :)

Skrevet

Sløve foran tv og spise digg - der har du min agenda. Mannen i Mitt Liv slår sikkert følge :)

Kanskje det blir The Office på DVD, for var ikke kveldens tv-program stusselige saker? Eller har jeg oversett noe?

God bedring med bihulene da. Og her har du en krokodillesnop, forresten

*putte krokodille inn i cd-skuffen og lukke igjen*

Skrevet

Kanskje vi skal ta vinflaskene med oss foran PC'en, så kan vi ha dolfest :o)

Sture litt sammen over kjæresten våre som er langt borte....

Hmm, mulig jeg skal melde meg inn i stureoverlangtvekkekjærester klubben i kveld..

Egentlig så sturer jeg ikke da, men savner ham jo, og han kommer til neste helg..

*titter på vinflaska*

Skrevet

Hmm, mulig jeg skal melde meg inn i stureoverlangtvekkekjærester klubben i kveld..

Egentlig så sturer jeg ikke da, men savner ham jo, og han kommer til neste helg..

*titter på vinflaska*

Sturer egentlig ikke jeg heller, men savner ham veldig. Vinflaskene mine får nok stå i fred i kveld, fikk nok i går jeg, dessuten så syns jeg det er så dørgende kjedelig å drikke alene, vel jeg har jo katten her da, men...

Skrevet

Sturer egentlig ikke jeg heller, men savner ham veldig. Vinflaskene mine får nok stå i fred i kveld, fikk nok i går jeg, dessuten så syns jeg det er så dørgende kjedelig å drikke alene, vel jeg har jo katten her da, men...

Lot vinflaska stå i fred jeg og, jeg blir bare så prate og kosesyk av det, og potteplanter er kanskje levende, men ikke særlig pratsomme.. ;)

Skrevet

Jeg har vært på kino og cafe med en venninne som jeg ikke har sett siden i begynnelsen av juli. Vi så Charlie & sjokoladefabrikken (på engelsk vel å merke). Koselig kveld! :-)

Skrevet

Rester eller andre forsøk på pizzaen?

Andre forsøk, og denne gangen ble den perfekt.

Den chorizopølsa var meget god!

Gjest abrahamsen
Skrevet

Hvis du heller i deg masse Pepsi-Max, så skal det vel noe til å sovne vel?

Jeg blir helt hyper når jeg heller i meg masse Pepsi_Max, men så drikker jeg jo ikke kaffe heller da, så jeg tåler vel ikke så mye koffein...

Jeg hadde en periode hvor jeg drakk vanvittige mengder med pepsi max. Da fikk jeg hjerteflimmer og sov svært dårlig. Nå har jeg redusert inntaket betrakelig;o)

Det er iallefall ikke pepsien som gjør at jeg ikke sover. (den greia står to åringen for...) ;O)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Litt sent å svare kanskje, men jeg var i 40-årslag.

Skrevet

Andre forsøk, og denne gangen ble den perfekt.

Den chorizopølsa var meget god!

Bra, sdd! :) Og vin til? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...