Aryane Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Ser i tråden under at mange nevner at de skal kose seg med Pepsi Max, stort sett alle jeg kjenner som er cocaholikere sverger også til Pepsi Max, selv er jeg helt avhengig av Cola Light og drikker flere liter om dagen, er det bare meg som drikker Cola Light eller? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Ingen av delene..Jeg er litt gærn og kjører the real thing..;-) Fortrinnsvis fra boks eller glassflaske! Yummi! Så kan dere bare beholde skvipet deres, det finnes nemlig bare en brun brus! :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Jeg klarer ingen av dem. Smaker bare falskt og ekkelt. Fatter ikke at folk klarer å glugge nedpå litervis av det skvipet der hver eneste dag! Det eneste jeg drikker av svart-brus er ordentlig cola når jeg har omgangssyke. Kan jo være en medvirkende årsak til at jeg ikke liker det ellers. ) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Cola light smaker ingen ting. Selv er jeg nok av dem som sverger til Pepsi Max. 0 Siter
flowy Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Pepsi Max, men jeg liker Cola light også. 0 Siter
Gjest koma Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Ingenting slår pepsi max!! Liker ikke vanlig cola,jeg. Blir for søt, får "pels" på tenna, æsj :o6 Cola light kan gå an...hvis ikke annet fins. Er forøvrig helt avhengig av svart drikke, så her går det nedpå maaange liter kaffe og pepsimax for dagen kan jeg love!!Regner meg som ekspert på området,heheh;) 0 Siter
nanna Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Jeg drikker også Cola light. Pepsi Max smaker kjemikalier. Urk. 0 Siter
Gjest pepsi max er best Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Jeg drikker også Cola light. Pepsi Max smaker kjemikalier. Urk. Jeg synes det er motsatt, cola light smaker kjemikalier, eller helle såpevann. Pepsi Max er mitt første valg. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Pepsi Max er godt:-) Jeg innbiller meg at Pepsi Max er sunnere enn Cola Light, men godt mulig jeg tar feil :-/ 0 Siter
Gjest midia Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Ingen av delene..Jeg er litt gærn og kjører the real thing..;-) Fortrinnsvis fra boks eller glassflaske! Yummi! Så kan dere bare beholde skvipet deres, det finnes nemlig bare en brun brus! :-) Helt enig! Glassflaske er best 0 Siter
Gyda Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Helt klart Pepsi Max! Cola light drikker jeg aldri. 0 Siter
annegunn Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Ingen av delene. Faktisk drikker jeg cola kun hvis jeg lager 'Long island ice tea' 0 Siter
Aryane Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 Ser ut som om Pepsi Max vinner da, jeg drakk bare det for noen år siden, men så gikk jeg jeg over til Cola Light og nå syns jeg Pepsi Max er altfor søt, men drikker det hvis jeg er i besøk og blir tilbudt det. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 De gangene jeg vil drikke noe sånt, velger jeg Cola light. Men det er sjelden jeg drikker det, kanskje en halvliter hver fjortende dag, maks. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Ingen av delene. Faktisk drikker jeg cola kun hvis jeg lager 'Long island ice tea' Hva er Long island ice tea? 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Ingen av delene. Faktisk drikker jeg cola kun hvis jeg lager 'Long island ice tea' Er du helt uten email nå? 0 Siter
Klara Q Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Av en eller annen grunn kjøper vi alltid Pepsi Max, men jeg er ikke nøye på de to. Samme fabrikken er det jo og. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.