Gå til innhold

FU: Pepsi Max eller Cola light?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser i tråden under at mange nevner at de skal kose seg med Pepsi Max, stort sett alle jeg kjenner som er cocaholikere sverger også til Pepsi Max, selv er jeg helt avhengig av Cola Light og drikker flere liter om dagen, er det bare meg som drikker Cola Light eller?

laguna1365380434
Skrevet

Ingen av delene..Jeg er litt gærn og kjører the real thing..;-)

Fortrinnsvis fra boks eller glassflaske! Yummi!

Så kan dere bare beholde skvipet deres, det finnes nemlig bare en brun brus!

:-)

Skrevet

Jeg klarer ingen av dem. Smaker bare falskt og ekkelt. Fatter ikke at folk klarer å glugge nedpå litervis av det skvipet der hver eneste dag!

Det eneste jeg drikker av svart-brus er ordentlig cola når jeg har omgangssyke. Kan jo være en medvirkende årsak til at jeg ikke liker det ellers. :o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Cola light smaker ingen ting. Selv er jeg nok av dem som sverger til Pepsi Max.

Skrevet

Ingenting slår pepsi max!! Liker ikke vanlig cola,jeg. Blir for søt, får "pels" på tenna, æsj :o6 Cola light kan gå an...hvis ikke annet fins. Er forøvrig helt avhengig av svart drikke, så her går det nedpå maaange liter kaffe og pepsimax for dagen kan jeg love!!Regner meg som ekspert på området,heheh;)

Gjest pepsi max er best
Skrevet

Jeg drikker også Cola light. Pepsi Max smaker kjemikalier. Urk.

Jeg synes det er motsatt, cola light smaker kjemikalier, eller helle såpevann.

Pepsi Max er mitt første valg.

Skrevet

Pepsi Max er godt:-)

Jeg innbiller meg at Pepsi Max er sunnere enn Cola Light, men godt mulig jeg tar feil :-/

Skrevet

Ingen av delene..Jeg er litt gærn og kjører the real thing..;-)

Fortrinnsvis fra boks eller glassflaske! Yummi!

Så kan dere bare beholde skvipet deres, det finnes nemlig bare en brun brus!

:-)

Helt enig!

Glassflaske er best

Skrevet

Ingen av delene.

Faktisk drikker jeg cola kun hvis jeg lager 'Long island ice tea'

Skrevet

Ser ut som om Pepsi Max vinner da, jeg drakk bare det for noen år siden, men så gikk jeg jeg over til Cola Light og nå syns jeg Pepsi Max er altfor søt, men drikker det hvis jeg er i besøk og blir tilbudt det.

Skrevet

De gangene jeg vil drikke noe sånt, velger jeg Cola light.

Men det er sjelden jeg drikker det, kanskje en halvliter hver fjortende dag, maks.

Skrevet

Ingen av delene.

Hva er Long island ice tea?

Skrevet

Ingen av delene.

Er du helt uten email nå?

Skrevet

Av en eller annen grunn kjøper vi alltid Pepsi Max, men jeg er ikke nøye på de to. Samme fabrikken er det jo og.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...