Gå til innhold

FU: Pepsi Max eller Cola light?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Farris eller øl. Jeg liker ikke brus, i hvertfall ikke svart brus, og i hvertfall ikke lettbrus.

Jentungen1365380808
Skrevet

Her går det kun i Pepsi Max. Drikker ikke Cola Light for å være høflig en gang. Da ber jeg heller om et glass vann.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg drikker tab eller pepsi max, aldri cola light den liker jeg ikke.

Skrevet

Er du helt uten email nå?

Mnei - men kun i linux... Har du sendt noe?

Skrevet

Jeg drikker sjelden Cola, men noen ganger har kafeer/butikker dårlig utvalg av mine yndlingssorter. Jeg foretrekker Cola light. Tror også jeg likte en som het pepsi light, men ikke

Skrevet

Hva er Long island ice tea?

Verdens beste drink :o)

Særlig i Skagen hvor man får en halvliter til 200 kr ;o)

Skrevet

Jeg drikker sjelden Cola, men noen ganger har kafeer/butikker dårlig utvalg av mine yndlingssorter. Jeg foretrekker Cola light. Tror også jeg likte en som het pepsi light, men ikke

Jeg likte så godt den gamle TAB'en på glassflasker, den som var før TAB Extra kom

Skrevet

Vanlig cola eller pepsi! Men skal det være light blir det pepsi max. Jeg har vel kun smakt cola light en gang....

Skrevet

Mnei - men kun i linux... Har du sendt noe?

Jeg har sendt deg mail nå. Det er med bilder.

Skrevet

Verdens beste drink :o)

Særlig i Skagen hvor man får en halvliter til 200 kr ;o)

Hoi! Det var litt av en pris! Hva inneholder den da?

Skrevet

Hoi! Det var litt av en pris! Hva inneholder den da?

1 cl gin

1 cl rom

1 cl tequila

1 cl vodka

4 cl kald te

Coca Cola

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...