Gå til innhold

Burde jeg ta det som et kompliment at...

Anbefalte innlegg

Gjest eller er dette normalt?
Skrevet

kjæresten min har null problemer med å gjøre sitt fornødne på do rett foran nesa på meg? Altså nå snakker jeg nummer 2.

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

4

• Babette

4

• Klara Q

3

• Åsemor

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg kan tisse foran andre, men skal jeg gjøre større affærer vil jeg helst være alene ja.

Skrevet

Kompliment?

Mangel på folkeskikk ville nå jeg sagt... Man bæsjer da ikke foran folk uansett hvor godt man kjenner de? Eller?

Skrevet

Jeg kan tisse foran andre, men skal jeg gjøre større affærer vil jeg helst være alene ja.

Samme her, og jeg ville heller ikke vært på do sammen med andre som skulle lage "bommelom" heller....

Nei noen ting holder vi for oss selv selv om vi er aldri så glad i hverandre :o)

Skrevet

Særlig romantisk virker det i alle fall ikke. Man kan sikkert venne seg til å bæsje i hverandres nærvær, men jeg ser ikke nytten av det (tvert imot, kanskje).

Skrevet

Jeg lurer da på hvem som kom inn på do først. Du eller han.

Skrevet

Jeg ville aldri sett på det som et kompliment, snarere en fornærmelse!

Æsj for en GRIS!

Gjest papirtiger
Skrevet

Eh..tror jeg ville vist han hvordan døren fungerer hvis kjæresten min hadde gjort det der.

Skrevet

Jeg har bare en gammel ektemann jeg da! Og vi har bare et klosett som atpåtil er på badet. Så av og til er det rett og slett vanskelig å unngå at en blir 'vitne til' hverandres 'bommelom', som noen kalte det. hehe... Gjør meg ingen ting! Er jo en helt naturlig ting da. Men er jo noe annet med en ny kjæreste selvfølgelig. Da ville jeg ikke gjort slikt i hans nærvær. Vi har sett alle hverandres sider, så det her er ikke noe problem.

Skrevet

Hehehe! Nei! Ikke et kompliment:-) Du har blitt sammen med en dust, og det tyder på dårlig vurderingsevne;-)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Kompliment?

Mangel på folkeskikk ville nå jeg sagt... Man bæsjer da ikke foran folk uansett hvor godt man kjenner de? Eller?

min gjør!!! Jeg må i tillegg gå og lukke døra, for det gjør han ikke alltid.

Da vi nettopp hadde flyttet ilag ville jeg ikke engang at han skulle være i leiligheten når jeg bæsja (satt litt på spissen). Jeg ble værende på badet til lukten var borte:)

Skrevet

Synes det er du som virker vrien, jeg. Det er da normal folkeskikk at man går ut av baderommet når andre må på do.

Dessuten er det da situasjoner hvor man kan ha vanskelig for å holde igjen og simpelthen _må_ få det ut. Da kan ikke du forlange at han skal holde igjen bare fordi du befinner deg i samme rom.

Gjest fyttikatta
Skrevet

Fyttirakkern, ta det som total mangel på respekt!

Skrevet

Det gjør vel ingenting? Her i huset bæsjer han, mens jeg står i dusjen og omvendt.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hvorfor er dere på do samtidig? Snodig.

Her i huset har vi bare en do(med)dusj. Og mange komiske hendelsesforløp. Må man, så må man:)

Skrevet

Vel.. jeg ville ikke akkurat kommet på tanken å vurdere det som et kompliment eller ei. Men min og kunne sikkert gjort det, og det han kanskje skjedd, om han MÅ og jeg står i dusjen feks. (da vi bare hadde ett bad). Men i 99,9% av tilfellene går den som er på badet ut om noen skal på toalettet.

Skrevet

Hvis du _må_ klassifisere det som enten et kompliment eller det motsatte, så er nok det første mest sannsynlig. Men uff og æsj! :-)

"..........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...