Gå til innhold

Burde jeg ta det som et kompliment at...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jeg vært skikkelig trengede og kjæresten stått i dusjen så hadde jeg vel latt det stå til, men da overdøver jo dusjingen alle lydene. :o)

Dobesøk mens den andre dusjer er jo verst for den som står i dusjen, da! ;-)

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

4

• Babette

4

• Klara Q

3

• Åsemor

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Pølsevev, sier jeg.

I løpet av våre 3 år som samboere, har vi aldri måttet drite med den andre i rommet - selv om vi bare har hatt et bad frem til nå.

Nei vel, men så er vel kanskje dere normalt friske da? Det er ikke alle som kan holde verken på urin eller avføring lange stunder av gangen. Og har en majasjau så kan en vel ikke la det gå i trusa heller? Det ville vært enda mere æsj i mine øyne. Men nå har jeg jobbet med pleietrengende da, så kroppens funksjoner er sikkert mer naturlige for meg av den grunn.

Skrevet

Så klart, det pinligste som skjer når en tisser er at det kommer en promp i samme slengen helt uten forvarsel. Da er det greit å ha på vasken.

Kjæresten må jo skjønne hva du driver med da, og det er jo like flaut å vise at en har så skjevt forhold til normale kroppsfunksjoner. Du synes sikkert sæd er ekkelt også? Eller kanskje han tror du lider av vaskemani siden du vasker hendene så lenge. Tror ikke du kan være så gammel at du har vasket dritt av egne unger enda!

Skrevet

Nei vel, men så er vel kanskje dere normalt friske da? Det er ikke alle som kan holde verken på urin eller avføring lange stunder av gangen. Og har en majasjau så kan en vel ikke la det gå i trusa heller? Det ville vært enda mere æsj i mine øyne. Men nå har jeg jobbet med pleietrengende da, så kroppens funksjoner er sikkert mer naturlige for meg av den grunn.

Jeg hadde kastet min klissvåte, dusjende elskede på dør med et håndkle rundt seg dersom det bromlet faretruende i mageregionen.

Har et naturlig forhold til bæsj og tiss jeg, og, - det har vel alle vi som har barn i alle all - men jeg synes likefullt at bæsj og tiss ikke passer sammen med romantikk. Med mindre man har en fetisj, da ;)

Skrevet

Jeg driter i (bra valg av ord ;) om kjæresten min er i samme rom som meg når jeg driter.

Jeg har ikke noe å skjule uansett :P

Dette var et svar etter mitt hjerte, Maud! Men jeg kan ikke finne deg i hespetreregisteret. Kan det være mulig at du ikke har søkt om opptak?

Skrevet

Ja, det synes jeg at du bør.

Han føler seg fri og usjenert sammen med deg. Kanskje kommer han også fra en familie med rike samdritingstradisjoner. Jeg vet om enkelte familier som aldri låser baderomsdøra, og alle toger ut og inn uten å ta anstøt.

Skrevet

Vet ikke hva resten av norges befolkning gjør. Men her hos oss går vi på do en og en. Såpass privatliv må man kunne kreve. Man trenger ikke dele alt da...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Dette var et svar etter mitt hjerte, Maud! Men jeg kan ikke finne deg i hespetreregisteret. Kan det være mulig at du ikke har søkt om opptak?

Hvis du ikke kaller meg Maud mer, så søker jeg herved opptak!! =D

Skrevet

Hvis du ikke kaller meg Maud mer, så søker jeg herved opptak!! =D

Det er greit, da kaller jeg deg filmsjokoladen M.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det er greit, da kaller jeg deg filmsjokoladen M.

Den får du 10 poeng for!

M. er jo sinnssykt godt! =D=D

Skrevet

Den får du 10 poeng for!

M. er jo sinnssykt godt! =D=D

Hei!

Du kler navnet ditt!

Men ikke søl M på håndarbeidet ditt, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...