Gå til innhold

Har han "slått opp" nå eller?!

Anbefalte innlegg

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Det hadde vært fint hvis det var en sånn forklaring..:-) Men neppe særlig sansynelig vel.

Men det er veldig underlig..Det har slett ikke blitt noe kjøligere brev, snarere tvert om..Han sier ytrolig mange hyggelige ting om meg, og hvor glad han er for å ha møtt meg,og hvor mye han savner meg allerede..At han skulle ønske jeg kunne vært der for alt mulig rart han har gjort og sånn.. Kaller meg sweetheart og honey og sånn og signerer med kyss og klem..I det hele tatt..Og nuh..Zipp..Ingenting!

Er det rart jeg stusser litt?

jeg synes nesten du må ringe han. Slik at du får svar. Ellers kommer du til å bli sprø tilslutt. Hvis han fremdeles liker deg, vil han bare være glad hvis du ringer.

Ser du er redd for ære og integritet. Prøver han å gjøre det slutt på denne måten, så er det han som har tapt ansikt og fremstår som en tosk, ikke du.

• Svar 159
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

69

• sheba

9

• hare1365380455

7

• Gemini

6

laguna1365380434
Skrevet

jeg synes nesten du må ringe han. Slik at du får svar. Ellers kommer du til å bli sprø tilslutt. Hvis han fremdeles liker deg, vil han bare være glad hvis du ringer.

Ser du er redd for ære og integritet. Prøver han å gjøre det slutt på denne måten, så er det han som har tapt ansikt og fremstår som en tosk, ikke du.

Joda, jeg burde kanskje det..Men du vet hvordan det er, man vil jo helst ikke mase..

Men du har rett det kommer tilå plage meg leeenge hvis forrige mail fra han var det siste jeg noen gang hørte.

:-)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Joda, jeg burde kanskje det..Men du vet hvordan det er, man vil jo helst ikke mase..

Men du har rett det kommer tilå plage meg leeenge hvis forrige mail fra han var det siste jeg noen gang hørte.

Det er jo ikke mas. Du vil jo bare vite hva som skjer. Klarer du å slå deg til ro med at det skal slutte slik? (hvis det gjør det, Noe som absolutt ikke sikkert)

Du kan jo si noe sånt som at folk hadde begynt å tulle med at kanskje det var skjedd han noe, slik at du tilslutt begynte å bekymre deg. (det er jo sant:) Vi dolere har jo litt av en fantasi)

Skrevet

Gjorde, i går kveld, midtveis i den tråden her..Bare snill og spørrende,men fortsatt zipp svar..

Jeg lukter seriøst kalde føtter og leia her..Men det går jo an å si i fra da! Nå er jeg bekymra for ham i tillegg!

(hvilket jeg må inrømme at jeg ikke var før jeg fikk svar her..Men nå fikk DEN tanken festet seg også..:-I)

Føler med deg. Det kan jo virke som om han har valgt minste motstandsvei, og bare "left you hanging". Kjempedårlig gjort i så fall.

Ikke gruble deg ned i mørke og fæle tanker. Prøv heller å rette fokus bort fra ham. Får du svar senere - greit. Får du ikke - vel, så var det ikke ment å være dere to.

Skrevet

Sende mail kan du vel gjøre? Men å sende en iskald mail eller noe som kan vitne om noe bitterhet, det synes jeg ikke du skal gjøre.

Send heller en mail og spør hvorfor han ikke svarer, om det er noe galt,...i første omgang.

Den iskalde mailen kan du sende når du vet årsaken.

Skrevet

Kanskje han har snakket med vennene sine, som sier han er gal som skal kjøpe flybilletter og få deg på besøk? Nå venter han på en uoppfordret mail fra deg, for å sjekke om du viser initiativ?

Skrevet

Kanskje han sitter og venter på å høre fra deg?

Uansett bør du være hyggelig i tonen helt til du VET (og ikke misstenker og tror - som dere damer så ofte gjør:-) noe som gjør at du ikke burde være det.

laguna1365380434
Skrevet

Sende mail kan du vel gjøre? Men å sende en iskald mail eller noe som kan vitne om noe bitterhet, det synes jeg ikke du skal gjøre.

Send heller en mail og spør hvorfor han ikke svarer, om det er noe galt,...i første omgang.

Den iskalde mailen kan du sende når du vet årsaken.

Lurt..Men jeg sendte en vennlig og spørrende en, sånn midt i denne tråden her(lørdagkveld..),men har han svart..? Nei!

Menn, altså..;-) Hvilken nedrig og feig måte å kutte kontakten på..Kjipt.

laguna1365380434
Skrevet

Kanskje han har snakket med vennene sine, som sier han er gal som skal kjøpe flybilletter og få deg på besøk? Nå venter han på en uoppfordret mail fra deg, for å sjekke om du viser initiativ?

Jammen jeg HAR sendt mail etter ham..Først en lang og hyggelig en som svar på hans, og deretter en kort og etterlysede en, lørdagkveld..(midt i denne tråden..)

Han har dessuten snakket om meg til vennene sine, for så har han sagt,akkurat som jeg har snakket om han til mine..Det er jo noen som finner det litt underlig at man gidder å pleie på sånne avstandsforhold, særlig når vi ikke har møtt hverandre noe lenge i foirveien,men vi var enige i at de var fantasiløse og døve, og at vi heller fikk være litt gærne sammen,og drite i denslags tilbakemeldinger..;-)

Men det kan selvsagt hende at noen har pratet ham ut av det fordet.

laguna1365380434
Skrevet

Kanskje han sitter og venter på å høre fra deg?

Uansett bør du være hyggelig i tonen helt til du VET (og ikke misstenker og tror - som dere damer så ofte gjør:-) noe som gjør at du ikke burde være det.

Men jeg HAR sendt mail..To stk,først en lang og hyggelig en, rett etter sist han skrev til meg, og en fortsatt hyggelig, men mere etterlysende en lørdagkveld da jeg fortsatt ikke hadde hørt et kvidder..

Nei, jeg tror han har dumpet meg, og at jeg er pent nødt tilå bare inse nederlaget..:-o

Men han kunne da jaggu si i fra? Hmpf.

Skrevet

Men jeg HAR sendt mail..To stk,først en lang og hyggelig en, rett etter sist han skrev til meg, og en fortsatt hyggelig, men mere etterlysende en lørdagkveld da jeg fortsatt ikke hadde hørt et kvidder..

Nei, jeg tror han har dumpet meg, og at jeg er pent nødt tilå bare inse nederlaget..:-o

Har du sett mailen fra meg?

En mulig forklaring (og god unnskyldning) der... :-)

Skrevet

Nettopp..Ber ut kompisen min & hans på en øl i morgen tenker jeg..:-)

Da kommer vi nok innpå tema uansett, for vedkommende er fra seg av begeistring over at vi fant tonen..Og ser for seg masse sånne happy ending ting mellom to av sine beste venner.. Han vet kanskje hva han driver med om dagen..muligens..Og om han ikke vet det, kan vi hvertfall skuffe sammen..For,som sagt, jeg tror kompis syntes dette var nesten like hyggelig som jeg syntes, så lenge det varte.

Fikk du til noe avtale om møte med kompisen idag ? *spent*

laguna1365380434
Skrevet

Har du sett mailen fra meg?

En mulig forklaring (og god unnskyldning) der... :-)

Jeg fikk den nå! DET var jo sannelig en forklaring da! Takker! Jeg får vel slå på tråden til ham allikevel da..

Håper det er forklaringen!

:-) :-) :-)

laguna1365380434
Skrevet

Fikk du til noe avtale om møte med kompisen idag ? *spent*

Jeg har lagt igjen på svareren hans at jeg vil drikke halvliter etter jobb.. Så da hører jeg vel fra ham, han pleier ikke være vond å by på øl!

Skrevet

Jeg fikk den nå! DET var jo sannelig en forklaring da! Takker! Jeg får vel slå på tråden til ham allikevel da..

*optimistisk på dine vegne*

Gjest mirakel*2?
Skrevet

nei, nå må dere gi dere! Kan ikke holde på sånn! Hva var forslaget?

Skrevet

"Men han kunne da jaggu si i fra? Hmpf."

Du tar sorgene på forskudd, og det kommer det sjelden noe godt ut av.

Det kan finnes en rekke ulike forklaringer på hvorfor du ikke har hørt fra han på 10 dager, og før du VET så er det "ødeleggende" å tenke slike tanker.....

laguna1365380434
Skrevet

"Men han kunne da jaggu si i fra? Hmpf."

Du tar sorgene på forskudd, og det kommer det sjelden noe godt ut av.

Det kan finnes en rekke ulike forklaringer på hvorfor du ikke har hørt fra han på 10 dager, og før du VET så er det "ødeleggende" å tenke slike tanker.....

Ja..Du har rett,og jeg føler meg litt fårete også..For gemini sendte meg akkurat noe påmail..som inneholdt en ganske plausibel forklaring..;-)

Masse sånn datadingseri..inkludert epostservere..er nede i USA,også i Washington på grunn av Rita..Så da så..DET kan jo veldig godt være en forklaring da..

Jeg får la være å være så mistenksom..Men..Du hadde vel stusset du også..Om du ikke hørte noe fra noen som virket sååå varm på deg..Helt plutselig!

laguna1365380434
Skrevet

*optimistisk på dine vegne*

Takk! Men nå ble jeg i myyye bedre humør også da! Det er jo faktisk en veldig plausibel forklaring..Og det virker litt mystisk at han plutselig skulle miste all interesse for meg, sånn helt brått,og uten så mye som en halv foranledning.

laguna1365380434
Skrevet

nei, nå må dere gi dere! Kan ikke holde på sånn! Hva var forslaget?

Gemini sendte meg mail om at mange epostservere,også der han bor er nede,grunnet orkanen rita.. At den hadde hatt laaange ringvirkninger når det kom til nett og sånn..Så det er rett og slett mulig at eposten hans ikke virker.. Selvom han bor langt unna Rita områdene.

Det er jo faktisk en plausibel forklaring!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...