Gjest enirtak Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hej! Ja, nok lídt mystisk at jeg som dansker skriver til en norsk side - men kunne ikke finde et dansk forum, som virkede lige seriøst og hurtigt i behandlingen af brugernes spørgsmål. Håber nemlig at I kan svare mig hurtigt - er lidt i krise :-) Jeg anvender Yasmín-piller. Startede på min 2. pakning (er ny bruger) lørdag d. 17. sep - kl 21.30. Torsdag d. 22. var jeg så vældigt stresset og glemte min pille på aftenen. Tog den kl. 8.30 om morgenen - da der stod i pillernes brugsanvisning, at det ingen forskel gjorde, hvis man tog den glemte pille INDEN 12 timer. MEN glemte den igen igår fredag d. 23. - og tog den PRÆCIS kl. 9.30 på morgenen d. 24.. (idag) - altså præcis 12 timer efter ! Kan jeg være gravid ??? (det er jo første uge af pakningen...) Skal jeg holde en uges pause og starte på ny pakning ? (har idag - lør. d. 24., taget pillen til normal tid) Jeg havde imorges lidt menstruation - kan det betyde noget ? Men har løbende haft det svagt siden jeg startede med pillerne for ca. 1 måned siden. Konstant blødt lidt hver dag .... Har haft samleje siden d. 17. sep. ca to gange ! - altså i 1. uge af pakningen ! Har desuden diabetes 1 - netop konstateret for 2 måneder siden og har derfor ikke været så fokuseret som jeg ellers kunne have været mht. pillerne. HVAD GØR JEG ? VÆR SØD AT HJÆLPE MIG - VED VIRKELIG IKKE HVAD JEG SKAL STILLE OP ! Venlig Hilsen Katrine 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/199762-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.