hare1365380455 Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Oki. Men hvorfor det egentlig? Går jo an å kjøpe ferdig, frossen lasagne i butikken som du bare putter i ovnen. Det går nok an å ta den frossen i ovnen også, men da må den nok stå noe lenger i ovnen. Det er bare å prøve seg fram.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Har både ost i sausen + litt på toppen, jeg:) Det hender jeg slenger litt vanlig gulost på toppen men hvis sausen er tykk nok så lager den en penere skorpe, brun og boblete. 0 Siter
Gjest koma Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Det hender jeg slenger litt vanlig gulost på toppen men hvis sausen er tykk nok så lager den en penere skorpe, brun og boblete. Hmmm. Får kanskje prøve det da.. 0 Siter
Gjest koma Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Det går nok an å ta den frossen i ovnen også, men da må den nok stå noe lenger i ovnen. Det er bare å prøve seg fram.. Yupp. Får besøk til helgen, så jeg tenkte å prøve da. 0 Siter
Sofline Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Du virker som du har gode lasagne-kunnskaper:) Så jeg drister meg til å stille et spørsmål: Kan jeg lage lasagne ferdig, minus steking, og så fryse den?? Og bare ta den opp og sette den i ovnen nå jeg får gjester? Det hadde vært så lettvint.. Det har jeg ikke prøvd før, men jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle gå.. Men jeg ville som Flowy ventet med osten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.