Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oki. Men hvorfor det egentlig? Går jo an å kjøpe ferdig, frossen lasagne i butikken som du bare putter i ovnen.

Det går nok an å ta den frossen i ovnen også, men da må den nok stå noe lenger i ovnen. Det er bare å prøve seg fram..:)

Skrevet

Har både ost i sausen + litt på toppen, jeg:)

Det hender jeg slenger litt vanlig gulost på toppen men hvis sausen er tykk nok så lager den en penere skorpe, brun og boblete.

Skrevet

Det hender jeg slenger litt vanlig gulost på toppen men hvis sausen er tykk nok så lager den en penere skorpe, brun og boblete.

Hmmm. Får kanskje prøve det da..:)

Skrevet

Det går nok an å ta den frossen i ovnen også, men da må den nok stå noe lenger i ovnen. Det er bare å prøve seg fram..:)

Yupp. Får besøk til helgen, så jeg tenkte å prøve da.

Skrevet

Du virker som du har gode lasagne-kunnskaper:) Så jeg drister meg til å stille et spørsmål: Kan jeg lage lasagne ferdig, minus steking, og så fryse den?? Og bare ta den opp og sette den i ovnen nå jeg får gjester? Det hadde vært så lettvint..:)

Det har jeg ikke prøvd før, men jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle gå.. Men jeg ville som Flowy ventet med osten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...