Gå til innhold

Har det ikke så bra idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommet over det verste sjokket nå. :)

Det viste seg forøvrig at det ikke var noe kjærlighetsferie til utlandet - men en natt på hytte til en kompis på fjellet, der de var flere personer.

Så det hadde ikke blitt så seriøst enda ihvertfal. Men det er likevel ganske vondt at av alle mennesker på denne jord må han holde på med henne.

Ifølge han er de ikke kjærester eller noe slikt, bare treffes en del, men det kan jo alltids utvikle seg til noe mer, men det håper jeg for guds skyld det ikke gjør!

Jeg hadde aldri trodd at han kunne finne seg en ny jente så raskt etter meg. Jeg kan også dra ut på byen, flirte og ha det moro men er ikke i nærheten av å være klar for noe nytt forhold.

Men der er kanskje gutter og jenter forskjellige.

Da var det ikke så ille som det hørtes ut for, selv om dette er vondt nok for deg.

Hvis jeg ikke husker feil så vet han at du har et dårlig forhold til henne og da burde han vente en stund før han gikk inn i et forhold med henne i alle fall. Såpass respekt for deg burde han ha.

Men på en annen side så er det jo slutt og han kan gjøre hva han vil. Dette er aldri enkelt og vanskelig følelsesmessig.

Generelt tror jeg at guttene lettere går videre eller i alle fall lettere finner seg ei annen jente enn hva jentene gjør.

Jeg tror at du ville ha hatt det vondt uansett hvem han hadde funnet, men det svir ekstra når det er ei du ikke liker.

Men tiden leger alle sår, så dette ordner seg, det går ikke så lenge før du er over dette:-)

Skrevet

Da var det ikke så ille som det hørtes ut for, selv om dette er vondt nok for deg.

Hvis jeg ikke husker feil så vet han at du har et dårlig forhold til henne og da burde han vente en stund før han gikk inn i et forhold med henne i alle fall. Såpass respekt for deg burde han ha.

Men på en annen side så er det jo slutt og han kan gjøre hva han vil. Dette er aldri enkelt og vanskelig følelsesmessig.

Generelt tror jeg at guttene lettere går videre eller i alle fall lettere finner seg ei annen jente enn hva jentene gjør.

Jeg tror at du ville ha hatt det vondt uansett hvem han hadde funnet, men det svir ekstra når det er ei du ikke liker.

Men tiden leger alle sår, så dette ordner seg, det går ikke så lenge før du er over dette:-)

Ja han burde ha holdt seg for god til å velge akkurat henne. Men det er ikke så mye jeg kan gjøre med det, livet går videre og som du selv sier - det er jo faktisk slutt.

Men likevel håper jeg hun bare er en rebound, såpass ond tillater jeg meg å være når det kommer til henne;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...