Gjest gråter og gråter Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Jeg har skrevet før om kjæresten min som dro til Italia for å besøke sin syke mor for tre uker siden. Fremdeles hører jeg ingenting og han svarer ikke tlf. eller SMS'er. Jeg forstår at noe har hendt, men har ingen muligheter til å finne utav det. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Enten så har han slått opp på en feig måte, eller så har han mistet/frastjelt mobilen =) 0 Siter
Gjest märklin Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Italienere er noen svinepelser. Alminnelig kjent det. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Enten så har han slått opp på en feig måte, eller så har han mistet/frastjelt mobilen =) "Jeg har mistet telefonen skjønner du, så jeg kunne ikke ringe på tre uker... Også fant jeg ikke veien til en annen telefon... Også døde brevduen min! *hulk*" Særlig... 0 Siter
Gjest gråter og gråter Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Italienere er noen svinepelser. Alminnelig kjent det. Han er ikke italiensk. 0 Siter
Gjest märklin Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Han er ikke italiensk. OK. Hvor lenge har dere vært kjærester? 0 Siter
mrxx Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Har han ikke svart deg på tre uker, så spørs det om det er noen ugler i mosen her, dessverre. Er du sikker på at det finnes noen syk mor da? 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 kan du ikke ta kontakt med andre fra slekta hans? far/bror/søster/tante/onkel e.l.? Si at du er skikkelig bekymret for om det har hendt ham noe, kanskje de vet noe mer? eventuellt om de blir rare og ikke vil svare helt klart, så får du kanskje bekreftet at det er noe humbug på gang =/ Lykke til, hørtes ikke noe særlig morro ut dette.. Håper det ikke er noe! 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 "Jeg har mistet telefonen skjønner du, så jeg kunne ikke ringe på tre uker... Også fant jeg ikke veien til en annen telefon... Også døde brevduen min! *hulk*" Særlig... Er han like fjern som meg så kan han ikke nummeret hennes utenat og har det heller ikke nedskrevet noe annet sted enn på mobilen... Og det er nok ikke internett vet du i den avisdensliggende bittelille fjell-landsbyen... ;o) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Er han like fjern som meg så kan han ikke nummeret hennes utenat og har det heller ikke nedskrevet noe annet sted enn på mobilen... Og det er nok ikke internett vet du i den avisdensliggende bittelille fjell-landsbyen... ;o) Selvfølgelig - det tenkte jeg ikke på! *dum og teit* 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Unnskyld meg - ingen kjærester gjør sånt. Beklager å måtte si det; men han har nok dumpet deg, og er for dust til å si det selv. Og om det skulle vise seg at han ikke har gjort det - så må du dumpe ham når han kommer hjem. Ingen oppfører seg sånn, og slipper unna med det?! Dessuten; om han ikke er italiensk, hvorfor er det syke moren hans i Italia? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 "Jeg har mistet telefonen skjønner du, så jeg kunne ikke ringe på tre uker... Også fant jeg ikke veien til en annen telefon... Også døde brevduen min! *hulk*" Særlig... *LOL* Ja ja..men kanskje han ikke kan tlfnr hennes utenat, og når han mistet tlf så mistet han og nr?? =) 0 Siter
Gjest gråter og gråter Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Unnskyld meg - ingen kjærester gjør sånt. Beklager å måtte si det; men han har nok dumpet deg, og er for dust til å si det selv. Og om det skulle vise seg at han ikke har gjort det - så må du dumpe ham når han kommer hjem. Ingen oppfører seg sånn, og slipper unna med det?! Dessuten; om han ikke er italiensk, hvorfor er det syke moren hans i Italia? Jeg vet ikke om jeg skal svare deg. Fant ikke mye trøst i svaret ditt. Tror du virkelig at alle syke damer i Italia er italienske? Det finnes familier som har innvandret i forskjellige land. Forresten så er jeg på vei til å møte han på sykehuset. 0 Siter
Gjest gråter og gråter Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Selvfølgelig - det tenkte jeg ikke på! *dum og teit* kanskje du skulle begynne å tenke litt 0 Siter
Gjest gråter og gråter Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 kan du ikke ta kontakt med andre fra slekta hans? far/bror/søster/tante/onkel e.l.? Si at du er skikkelig bekymret for om det har hendt ham noe, kanskje de vet noe mer? eventuellt om de blir rare og ikke vil svare helt klart, så får du kanskje bekreftet at det er noe humbug på gang =/ Lykke til, hørtes ikke noe særlig morro ut dette.. Håper det ikke er noe! Forholdet er såpass ferskt, og vi har ikke involvert familiene. Jeg har fått snakket med ham i dag, og det er mye alvorlig som har skjedd. 0 Siter
Gjest gråter og gråter Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Har han ikke svart deg på tre uker, så spørs det om det er noen ugler i mosen her, dessverre. Er du sikker på at det finnes noen syk mor da? Ja det er en syk mor, og han er syk også. Fikk snakket litt med ham i dag, og skal snart treffe han. 0 Siter
Gjest gråter og gråter Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 OK. Hvor lenge har dere vært kjærester? Vi traff hverandre i sommer, og forholdet er veldig ferskt. 0 Siter
DarkPink Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 "Jeg har mistet telefonen skjønner du, så jeg kunne ikke ringe på tre uker... Også fant jeg ikke veien til en annen telefon... Også døde brevduen min! *hulk*" Særlig... Det går vel an å vise litt medfølelse? 0 Siter
DarkPink Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 "Jeg har mistet telefonen skjønner du, så jeg kunne ikke ringe på tre uker... Også fant jeg ikke veien til en annen telefon... Også døde brevduen min! *hulk*" Særlig... Det går vel an å vise litt medfølelse? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.