Gå til innhold

Gråter i kveld

Gjest gråter og gråter

Anbefalte innlegg

Gjest gråter og gråter
Skrevet

Jeg har skrevet før om kjæresten min som dro til Italia for å besøke sin syke mor for tre uker siden. Fremdeles hører jeg ingenting og han svarer ikke tlf. eller SMS'er. Jeg forstår at noe har hendt, men har ingen muligheter til å finne utav det.

• Svar 177
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

13

• sheba

13

• Goliath

7

• LisaDora

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica
Skrevet

Enten så har han slått opp på en feig måte, eller så har han mistet/frastjelt mobilen =)

Skrevet

Enten så har han slått opp på en feig måte, eller så har han mistet/frastjelt mobilen =)

"Jeg har mistet telefonen skjønner du, så jeg kunne ikke ringe på tre uker... Også fant jeg ikke veien til en annen telefon... Også døde brevduen min! *hulk*"

Særlig... :)

Gjest gråter og gråter
Skrevet

Italienere er noen svinepelser. Alminnelig kjent det.

Han er ikke italiensk.

Skrevet

Han er ikke italiensk.

OK. Hvor lenge har dere vært kjærester?

Skrevet

Har han ikke svart deg på tre uker, så spørs det om det er noen ugler i mosen her, dessverre.

Er du sikker på at det finnes noen syk mor da?

lalala1365380457
Skrevet

kan du ikke ta kontakt med andre fra slekta hans? far/bror/søster/tante/onkel e.l.? Si at du er skikkelig bekymret for om det har hendt ham noe, kanskje de vet noe mer? eventuellt om de blir rare og ikke vil svare helt klart, så får du kanskje bekreftet at det er noe humbug på gang =/

Lykke til, hørtes ikke noe særlig morro ut dette.. Håper det ikke er noe!

Skrevet

"Jeg har mistet telefonen skjønner du, så jeg kunne ikke ringe på tre uker... Også fant jeg ikke veien til en annen telefon... Også døde brevduen min! *hulk*"

Er han like fjern som meg så kan han ikke nummeret hennes utenat og har det heller ikke nedskrevet noe annet sted enn på mobilen...

Og det er nok ikke internett vet du i den avisdensliggende bittelille fjell-landsbyen... ;o)

Skrevet

Er han like fjern som meg så kan han ikke nummeret hennes utenat og har det heller ikke nedskrevet noe annet sted enn på mobilen...

Og det er nok ikke internett vet du i den avisdensliggende bittelille fjell-landsbyen... ;o)

Selvfølgelig - det tenkte jeg ikke på!

*dum og teit*

:)

Skrevet

Unnskyld meg - ingen kjærester gjør sånt.

Beklager å måtte si det; men han har nok dumpet deg, og er for dust til å si det selv.

Og om det skulle vise seg at han ikke har gjort det - så må du dumpe ham når han kommer hjem. Ingen oppfører seg sånn, og slipper unna med det?!

Dessuten; om han ikke er italiensk, hvorfor er det syke moren hans i Italia?

Gjest M.Angelica
Skrevet

*LOL*

Ja ja..men kanskje han ikke kan tlfnr hennes utenat, og når han mistet tlf så mistet han og nr?? =)

Gjest gråter og gråter
Skrevet

Unnskyld meg - ingen kjærester gjør sånt.

Beklager å måtte si det; men han har nok dumpet deg, og er for dust til å si det selv.

Og om det skulle vise seg at han ikke har gjort det - så må du dumpe ham når han kommer hjem. Ingen oppfører seg sånn, og slipper unna med det?!

Dessuten; om han ikke er italiensk, hvorfor er det syke moren hans i Italia?

Jeg vet ikke om jeg skal svare deg. Fant ikke mye trøst i svaret ditt. Tror du virkelig at alle syke damer i Italia er italienske? Det finnes familier som har innvandret i forskjellige land.

Forresten så er jeg på vei til å møte han på sykehuset.

Gjest gråter og gråter
Skrevet

Selvfølgelig - det tenkte jeg ikke på!

*dum og teit*

:)

kanskje du skulle begynne å tenke litt

Gjest gråter og gråter
Skrevet

kan du ikke ta kontakt med andre fra slekta hans? far/bror/søster/tante/onkel e.l.? Si at du er skikkelig bekymret for om det har hendt ham noe, kanskje de vet noe mer? eventuellt om de blir rare og ikke vil svare helt klart, så får du kanskje bekreftet at det er noe humbug på gang =/

Lykke til, hørtes ikke noe særlig morro ut dette.. Håper det ikke er noe!

Forholdet er såpass ferskt, og vi har ikke involvert familiene. Jeg har fått snakket med ham i dag, og det er mye alvorlig som har skjedd.

Gjest gråter og gråter
Skrevet

Har han ikke svart deg på tre uker, så spørs det om det er noen ugler i mosen her, dessverre.

Er du sikker på at det finnes noen syk mor da?

Ja det er en syk mor, og han er syk også. Fikk snakket litt med ham i dag, og skal snart treffe han.

Gjest gråter og gråter
Skrevet

OK. Hvor lenge har dere vært kjærester?

Vi traff hverandre i sommer, og forholdet er veldig ferskt.

Skrevet

Det går vel an å vise litt medfølelse?

Skrevet

Skrevet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...