Gå til innhold

Gråter i kveld

Gjest gråter og gråter

Anbefalte innlegg

• Svar 177
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

13

• sheba

13

• Goliath

7

• LisaDora

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg skal svare deg. Fant ikke mye trøst i svaret ditt. Tror du virkelig at alle syke damer i Italia er italienske? Det finnes familier som har innvandret i forskjellige land.

Forresten så er jeg på vei til å møte han på sykehuset.

Uff håper det ikke er noe alvorlig som har skjedd??

Ligger han på sykehuset? Er det derfor han ikke fikk tatt kontakt?

*trøsteklem*

Gjest gråter og gråter
Skrevet

Hvorfor tok han ikke kontakt?

Han har vært mye syk og er nå innlagt på sykehus i Norge. I tillegg er moren hans alvorlig syk og mye problemer i familien. Vet ikke detaljer, og vi møtte hverandre i sommer så vi kjenner hverandre ikke særlig godt enda.

Dette er komplisert og vanskelig.

Skrevet

Vi traff hverandre i sommer, og forholdet er veldig ferskt.

Det blir litt sånn "easy come, easy go".

Skrevet

kanskje du skulle begynne å tenke litt

*ler*

Ja, på at han var i en øde fjellby uten forbindelse med omverdenen? Om det er svaret han kommer med når han kommer hjem, bør du seriøst vurdere å kaste ham ut...

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg skal svare deg. Fant ikke mye trøst i svaret ditt. Tror du virkelig at alle syke damer i Italia er italienske? Det finnes familier som har innvandret i forskjellige land.

Forresten så er jeg på vei til å møte han på sykehuset.

På sykehus i Norge?? Sa du ikke at han var i Italia da?

Du hører vel selv at denne historien virker noe søkt? Først hadde han syk mor i Italia, men er ikke italiensk selv (hvordan kunne vi vite det?), så er han på sykehus i Norge, _uten_ å gi beskjed til kjæresten sin, og så er hun der også?

Snodig...

Min teori er at enten ser du mer seriøst på dette enn han gjør, eller så er han virkelig ikke noe å samle på. Du kan ikke ofre så mye tid på en som ikke vier deg en tanke - du er vel mer verdt enn som så?!

Gjest gråter og gråter
Skrevet

*ler*

Ja, på at han var i en øde fjellby uten forbindelse med omverdenen? Om det er svaret han kommer med når han kommer hjem, bør du seriøst vurdere å kaste ham ut...

Så utrolig glad jeg er at jeg har ikke barn i barnehagen din. Du er ekkel og motbydelig. At det går an å være så dum.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Så utrolig glad jeg er at jeg har ikke barn i barnehagen din. Du er ekkel og motbydelig. At det går an å være så dum.

Ja, du virker jo som en moden og oppegående person..

Gjest gråter og gråter
Skrevet

På sykehus i Norge?? Sa du ikke at han var i Italia da?

Du hører vel selv at denne historien virker noe søkt? Først hadde han syk mor i Italia, men er ikke italiensk selv (hvordan kunne vi vite det?), så er han på sykehus i Norge, _uten_ å gi beskjed til kjæresten sin, og så er hun der også?

Snodig...

Min teori er at enten ser du mer seriøst på dette enn han gjør, eller så er han virkelig ikke noe å samle på. Du kan ikke ofre så mye tid på en som ikke vier deg en tanke - du er vel mer verdt enn som så?!

Vil du vite fødselsvekta hans også siden du er så opptatt av detaljene?

Skrevet

Jeg er vel ikke den som er dum her ser det ut til :)

Beklager, nå mistet jeg all medfølelse for deg. Først synes jeg synd på deg for at kjæresten din behandlet deg så dårlig - nå viser du bare at du ikke har snøring i det hele tatt....

Hva har barnehagen med dette å gjøre egentlig?

Og at jeg er ekkel fordi jeg sier at kjæresten din behandler deg dårlig, er vel kanskje å skyte seg selv i foten litt??

Gjest M.Angelica
Skrevet

Han har vært mye syk og er nå innlagt på sykehus i Norge. I tillegg er moren hans alvorlig syk og mye problemer i familien. Vet ikke detaljer, og vi møtte hverandre i sommer så vi kjenner hverandre ikke særlig godt enda.

Dette er komplisert og vanskelig.

Så dere er ikke sammen?

Skrevet

Vil du vite fødselsvekta hans også siden du er så opptatt av detaljene?

Du kan jo ikke skrive sånne innlegg og forvente at det ikke blir stilt spørsmål til det?

Det var jo du som klaget over at han var i Italia og ikke hadde kontaktet deg - og ikke svarte på telefon? Og så skrev du at du visste han kunne få tak i deg om han ville, og nå skriver du plutselig at han er på sykehus i Norge?

Etter hva jeg vet om norske sykehus har de både internett og telefonmuligheter - så om han virkelig brydde seg like mye om det som du tydeligvis gjør om ham - så hadde han vel tatt kontakt?

I sted sa jeg til deg at jeg synes du skulle vurdere noen som var bedre enn ham - at du ikke skulle finne deg i å bli behandlet sånn. Men etter svarene dine å dømme så er det vel kanskje ikke så rart...

Gjest borte akkurat nå
Skrevet

Beklager, nå mistet jeg all medfølelse for deg. Først synes jeg synd på deg for at kjæresten din behandlet deg så dårlig - nå viser du bare at du ikke har snøring i det hele tatt....

Og at jeg er ekkel fordi jeg sier at kjæresten din behandler deg dårlig, er vel kanskje å skyte seg selv i foten litt??

Dette er et _gammelt_ doltroll:-/

Skrevet

Dette er et _gammelt_ doltroll:-/

Aha - da gikk jeg i så fall fem på :)

Men; ble ikke provosert da - tenkte bare at hun kunne takke seg selv, når man er så teit fortjener man nesten ikke bedre!

*ler*

Jaja...

Gjest gråter og gråter
Skrevet

Du kan jo ikke skrive sånne innlegg og forvente at det ikke blir stilt spørsmål til det?

Det var jo du som klaget over at han var i Italia og ikke hadde kontaktet deg - og ikke svarte på telefon? Og så skrev du at du visste han kunne få tak i deg om han ville, og nå skriver du plutselig at han er på sykehus i Norge?

Etter hva jeg vet om norske sykehus har de både internett og telefonmuligheter - så om han virkelig brydde seg like mye om det som du tydeligvis gjør om ham - så hadde han vel tatt kontakt?

I sted sa jeg til deg at jeg synes du skulle vurdere noen som var bedre enn ham - at du ikke skulle finne deg i å bli behandlet sånn. Men etter svarene dine å dømme så er det vel kanskje ikke så rart...

Hvor har du det fra at han har vært lenge på sykehus i Norge?

Gjest Send en slutt sms til han
Skrevet

hmmm det som har skjedd er nok at han har dumpa deg..... og du er du sikker på at han er i Italia......?????

Er han slik som person at han lar være å si fra eller gi lyd fra seg ????

ikke slik jeg ville hatt det ialefall. respektløst kaller jeg det.

Hadde jeg hatt kjæresete og ikke hørt fra ham på over 3 uker hadde jeg kanskje tatt poenget......Dårlig kjæreste iallefall........

Send en sms og si at dersom det er slutt kan han hente tingene sine (om han har noen) hos deg eller noe liknende. da hører du sikkert noe for da ser han at du har tatt tegninga og at du fortsatt er tilsnakkenes.......

Vær glad dere ikke har barn sammen som slik oppførsel.....

Gjest gråter og gråter
Skrevet

Jeg skrev et seriøst innlegg, og fikk useriøse svar fra deg. Kjæresten min er kommet tilbake til Norge og er innlagt her på sykehus. Han er opprinnelig fra Iran og flyttet hit som ung mann sammen med sin mor og søster. Etterhvert fant hans mor og søster ut at her ville de ikke bo og flyttet til Italia. Da hadde han møtt sin ekskone og ble her.

Nå er mor gammel og ble innlagt på sykehus med hjertetrøbbel. Hun har gjennomgått flere operasjoner. Han dro for å besøke henne, og det var ikke lenge etter at vi møtte hverandre. Han ble syk og fra før var han helt nedkjørt. Han kom hjem i helgen og ble innlagt i dag på sykehus og skal ligge der i natt. Jeg har snakket med han på tlf. i dag, og han er svært nedbrutt av mange ulike årsaker.

Hvis du ikke tror på meg så er det greit for meg, men jeg synes ikke det er latterlig. Hvorfor du er så opptatt av om han er eskimo fra Grønland, italiener eller nordmann forstår jeg ikke. At du synes synd på meg har jeg ikke merket, og hvorfor du forventer at jeg skal legge ut om alle små detaljer forstår jeg ikke heller.

Jeg er glad at et menneske som ser det verste tenkelige i alle mennesker ikke tar vare på barna mine.

Skrevet

Hvor har du det fra at han har vært lenge på sykehus i Norge?

Skrev ikke at han har vært lenge på sykehus i Norge?

Gjest gråter og gråter
Skrevet

Så dere er ikke sammen?

Jo vi er sammen, men han har det vondt nå.

Skrevet

Jeg skrev et seriøst innlegg, og fikk useriøse svar fra deg. Kjæresten min er kommet tilbake til Norge og er innlagt her på sykehus. Han er opprinnelig fra Iran og flyttet hit som ung mann sammen med sin mor og søster. Etterhvert fant hans mor og søster ut at her ville de ikke bo og flyttet til Italia. Da hadde han møtt sin ekskone og ble her.

Nå er mor gammel og ble innlagt på sykehus med hjertetrøbbel. Hun har gjennomgått flere operasjoner. Han dro for å besøke henne, og det var ikke lenge etter at vi møtte hverandre. Han ble syk og fra før var han helt nedkjørt. Han kom hjem i helgen og ble innlagt i dag på sykehus og skal ligge der i natt. Jeg har snakket med han på tlf. i dag, og han er svært nedbrutt av mange ulike årsaker.

Hvis du ikke tror på meg så er det greit for meg, men jeg synes ikke det er latterlig. Hvorfor du er så opptatt av om han er eskimo fra Grønland, italiener eller nordmann forstår jeg ikke. At du synes synd på meg har jeg ikke merket, og hvorfor du forventer at jeg skal legge ut om alle små detaljer forstår jeg ikke heller.

Jeg er glad at et menneske som ser det verste tenkelige i alle mennesker ikke tar vare på barna mine.

*ler meg skakk*

Hallo - du publiserer et innlegg du vil ha svar på, og forventer sympati (antagelig) - mitt svar var; kom deg vekk - du fortjener bedre.

Hvorvidt han er italiener eller iraner er ikke relevant, men du må jo innrømme at det er logikk i at vi tror han er italiner når han reiser til Italia for å besøke moren sin?

Og du er jo også enig i at han ikke har oppført seg særlig bra, ellers hadde du jo ikke postet innlegg her.

Det er DU som har fremstilt ham dårlig - vi vet ikke noe annet om ham enn det du har fortalt. Det du skriver er det eneste vi kan basere svarene våre på, og det har jeg også gjort.

Han har ikke tatt kontakt på tre uker - nå har han plutselig gjort det, javel - da er det jo ikke noe mer å lure på? Skjønner ikke at du gidder å skrive mer om du allerede er strålende fornøyd?

Og igjen - barnehagen min har ingenting med dette å gjøre. Måten du drar slike ting inn i en diskusjon på sier langt mer om deg enn noe annet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...