Gå til innhold

Gråter i kveld

Gjest gråter og gråter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev et seriøst innlegg, og fikk useriøse svar fra deg. Kjæresten min er kommet tilbake til Norge og er innlagt her på sykehus. Han er opprinnelig fra Iran og flyttet hit som ung mann sammen med sin mor og søster. Etterhvert fant hans mor og søster ut at her ville de ikke bo og flyttet til Italia. Da hadde han møtt sin ekskone og ble her.

Nå er mor gammel og ble innlagt på sykehus med hjertetrøbbel. Hun har gjennomgått flere operasjoner. Han dro for å besøke henne, og det var ikke lenge etter at vi møtte hverandre. Han ble syk og fra før var han helt nedkjørt. Han kom hjem i helgen og ble innlagt i dag på sykehus og skal ligge der i natt. Jeg har snakket med han på tlf. i dag, og han er svært nedbrutt av mange ulike årsaker.

Hvis du ikke tror på meg så er det greit for meg, men jeg synes ikke det er latterlig. Hvorfor du er så opptatt av om han er eskimo fra Grønland, italiener eller nordmann forstår jeg ikke. At du synes synd på meg har jeg ikke merket, og hvorfor du forventer at jeg skal legge ut om alle små detaljer forstår jeg ikke heller.

Jeg er glad at et menneske som ser det verste tenkelige i alle mennesker ikke tar vare på barna mine.

Og det sier vel litt om meg også at jeg gidder å svare etter å ha blitt fortalt at du er et troll...

Men nå er det Heia Tufte!

• Svar 177
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

13

• sheba

13

• Goliath

7

• LisaDora

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest gråter og gråter
Skrevet

Og det sier vel litt om meg også at jeg gidder å svare etter å ha blitt fortalt at du er et troll...

Men nå er det Heia Tufte!

Når noen forteller deg at jeg er troll så tror du på det med engang???????

Gjest gråter og gråter
Skrevet

*ler meg skakk*

Hallo - du publiserer et innlegg du vil ha svar på, og forventer sympati (antagelig) - mitt svar var; kom deg vekk - du fortjener bedre.

Hvorvidt han er italiener eller iraner er ikke relevant, men du må jo innrømme at det er logikk i at vi tror han er italiner når han reiser til Italia for å besøke moren sin?

Og du er jo også enig i at han ikke har oppført seg særlig bra, ellers hadde du jo ikke postet innlegg her.

Det er DU som har fremstilt ham dårlig - vi vet ikke noe annet om ham enn det du har fortalt. Det du skriver er det eneste vi kan basere svarene våre på, og det har jeg også gjort.

Han har ikke tatt kontakt på tre uker - nå har han plutselig gjort det, javel - da er det jo ikke noe mer å lure på? Skjønner ikke at du gidder å skrive mer om du allerede er strålende fornøyd?

Og igjen - barnehagen min har ingenting med dette å gjøre. Måten du drar slike ting inn i en diskusjon på sier langt mer om deg enn noe annet...

At du synes det er lattelig når noen har det vondt bekrefter for meg enda engang at du er en pedagog som jeg ikke vil ha i nærheten av barna mine.

Skrevet

Du er ikke et troll men en pest og plage som aldri gir deg når du først begynner.

Stopp nå mens leken er god.

Gjest gråter og gråter
Skrevet

Du er ikke et troll men en pest og plage som aldri gir deg når du først begynner.

Stopp nå mens leken er god.

Hvilken problemer har du?

Skrevet

At du synes det er lattelig når noen har det vondt bekrefter for meg enda engang at du er en pedagog som jeg ikke vil ha i nærheten av barna mine.

Jeg er ikke pedagog :)

Det har jeg ikke tålmodighet til! Og hadde du lest deg til litt mer informasjon hadde du visst det også :)

Skrevet

Jepp, snodig sak...

Du får legge det til mine ekle og slemme (var det det?) egenskaper...

Gjest gråter og gråter
Skrevet

Jeg er ikke pedagog :)

Det har jeg ikke tålmodighet til! Og hadde du lest deg til litt mer informasjon hadde du visst det også :)

Jeg har ikke tid til å lese alle innlegg, men det var interessant at du driver barnehage uten pedagogisk kompetanse.

Skrevet

Du kan jo ikke skrive sånne innlegg og forvente at det ikke blir stilt spørsmål til det?

Det var jo du som klaget over at han var i Italia og ikke hadde kontaktet deg - og ikke svarte på telefon? Og så skrev du at du visste han kunne få tak i deg om han ville, og nå skriver du plutselig at han er på sykehus i Norge?

Etter hva jeg vet om norske sykehus har de både internett og telefonmuligheter - så om han virkelig brydde seg like mye om det som du tydeligvis gjør om ham - så hadde han vel tatt kontakt?

I sted sa jeg til deg at jeg synes du skulle vurdere noen som var bedre enn ham - at du ikke skulle finne deg i å bli behandlet sånn. Men etter svarene dine å dømme så er det vel kanskje ikke så rart...

Ja, men det går vel an å vurdere saken litt nærmere for de som svarer også.

Syns dere dømmer i overkant vel mye. Tenk dere to ganger om før dere svarer på et innlegg neste gang kanskje?

Skrevet

Jeg har ikke tid til å lese alle innlegg, men det var interessant at du driver barnehage uten pedagogisk kompetanse.

Interessant er det ikke. Alle kan eie en barnehage, som alle andre bedrifter.

Jeg kan også drive den uten ped. - men jeg kan ikke ha det pedagogiske ansvaret.

Du skjønner; eie og pedagogisk ansvar er ikke det samme :)

Man ansetter folk til sånt.

Hadde du tenkt å være ekkel nå eller? Jasså? Driver barnehage uten å være pedagog! Akkurat ja...

Du har jo tydeligvis lest nok om meg til å vite at jeg driver barnehage - jeg har hvertfall ikke nevnt det til deg - så da burde du lese all informasjon før du hiver fra deg påstander...

Skrevet

Ja, men det går vel an å vurdere saken litt nærmere for de som svarer også.

Syns dere dømmer i overkant vel mye. Tenk dere to ganger om før dere svarer på et innlegg neste gang kanskje?

Om du ser resten av innleggene jeg har fått fra denne personen - så skjønner du hvorfor jeg er så krass her...

Men; uansett - når man blir behandlet så dårlig som dette (dersom det er sant) så bør man komme seg bort så man kan få det bedre, det bringer jo ikke annet enn ulykke...

Gjest gråter og gråter
Skrevet

Jeg kan også drive den uten ped. - men jeg kan ikke ha det pedagogiske ansvaret.

Hadde du tenkt å være ekkel nå eller? Jasså? Driver barnehage uten å være pedagog! Akkurat ja...

Du har jo tydeligvis lest nok om meg til å vite at jeg driver barnehage - jeg har hvertfall ikke nevnt det til deg - så da burde du lese all informasjon før du hiver fra deg påstander...

Jeg vil tro at en som driver barnehage ville gjøre det pga. pedagogisk interesse, eller muligens pga. sin egen private interesse pga egne barn. Jeg ville aldri valgt det sistnevnte til egne barn og det mener jeg seriøst. For å jobbe med barn skal man ha pedagogisk kompetanse, og jeg mener at en rektor på en skole eller leder i en barnehage må forstå noe mer enn ren markedsføring og businessprinsipper, men nå er jeg en av dem som ville ha en ny regjering som tenker på mennesker og ikke penger og fortjenester.

Skrevet

Jeg vil tro at en som driver barnehage ville gjøre det pga. pedagogisk interesse, eller muligens pga. sin egen private interesse pga egne barn. Jeg ville aldri valgt det sistnevnte til egne barn og det mener jeg seriøst. For å jobbe med barn skal man ha pedagogisk kompetanse, og jeg mener at en rektor på en skole eller leder i en barnehage må forstå noe mer enn ren markedsføring og businessprinsipper, men nå er jeg en av dem som ville ha en ny regjering som tenker på mennesker og ikke penger og fortjenester.

Jeg jobber ikke i barnehagen selv - jeg har ansatte der. Jeg driver den etter et økonomisk og pedagogisk fremmende prinsipp - som alle andre barnehager i Norge. Jeg har ansatte som jobber der, så jeg kan gå på den egentlige jobben min hver dag.

Hva var problemet igjen sa du?

Og hva var relasjonen mellom min barnehage og dine problemer igjen?

:)

Skrevet

Neste gang kan du jo ansette gråter og gråter. Hun virker særs pedagogisk til å være pedagog. Dessuten ser hun ut til å trenge en skikkelig jobb.... isteden for å produsere innlegg etter innlegg med aggresivt innhold.

Skrevet

Hvilken problemer har du?

Du...gi det nå da.

Alle skjønner hva dette her er.

Bare la det ligge, så slipper du også at det blir like stor case utav dette som de andre gangene.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jo vi er sammen, men han har det vondt nå.

Dere er sammen, men du kjenner han ikke? Dere er sammen, men han har ikke tatt kontakt på tre uker??

Ja, ja....

Skrevet

Neste gang kan du jo ansette gråter og gråter. Hun virker særs pedagogisk til å være pedagog. Dessuten ser hun ut til å trenge en skikkelig jobb.... isteden for å produsere innlegg etter innlegg med aggresivt innhold.

Ja, jeg har skikkelig behov for en ny runde med ansatte som er ubrukelige :)

Kjeder meg litt skjønner du, så da tenkte jeg likesågodt at jeg kan kaste bort litt tid pedagogen vår :)

Skrevet

Men si meg - du som er pedagog, burde ikke du vite bedre enn dette?

Og ikke minst, burde ikke du kjenne "lusa på gangen" godt nok til å vite at du ikke burde rote deg borti sånne menn?

Og kjenner du oss ikke godt nok nå til at du skjønner at du blir kjent igjen her inne?

Jeg har kjedet meg i kveld, og du har vært ypperlig tidsfordriv - tusen takk for hjelpen :)

Selv om det er litt irriterende at du ikke svarer fort nok til at jeg kan få pulverisert flere argumenter...

Skrevet

Men si meg - du som er pedagog, burde ikke du vite bedre enn dette?

Og ikke minst, burde ikke du kjenne "lusa på gangen" godt nok til å vite at du ikke burde rote deg borti sånne menn?

Og kjenner du oss ikke godt nok nå til at du skjønner at du blir kjent igjen her inne?

Jeg har kjedet meg i kveld, og du har vært ypperlig tidsfordriv - tusen takk for hjelpen :)

Selv om det er litt irriterende at du ikke svarer fort nok til at jeg kan få pulverisert flere argumenter...

hehe

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...