Gå til innhold

Gråter i kveld

Gjest gråter og gråter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du...gi det nå da.

Alle skjønner hva dette her er.

Bare la det ligge, så slipper du også at det blir like stor case utav dette som de andre gangene.

"Alle skjønner hva dette her er."

Hvem er alle? Skulle du trøste meg elelr?

• Svar 177
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

13

• sheba

13

• Goliath

7

• LisaDora

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest gråter og gråter
Skrevet

Dere er sammen, men du kjenner han ikke? Dere er sammen, men han har ikke tatt kontakt på tre uker??

Ja, ja....

Når kjenner man hverandre? Vi møtte hverandre på sommeren og ble sammen, han dro til Italia for å besøke sin syke mor etter en stund. Ble syk selv osv. Ok kanskje vil han ikke mer, kanskje vil ikke jeg mer. vi hadde ikke en avtale om resten av livet.

Gjest gråter og gråter
Skrevet

Men si meg - du som er pedagog, burde ikke du vite bedre enn dette?

Og ikke minst, burde ikke du kjenne "lusa på gangen" godt nok til å vite at du ikke burde rote deg borti sånne menn?

Og kjenner du oss ikke godt nok nå til at du skjønner at du blir kjent igjen her inne?

Jeg har kjedet meg i kveld, og du har vært ypperlig tidsfordriv - tusen takk for hjelpen :)

Selv om det er litt irriterende at du ikke svarer fort nok til at jeg kan få pulverisert flere argumenter...

Er jeg pedagog? og hvem er "sånne menn"? Hvem skal kjenne "lusa på gangen"?

Gjest M.Angelica
Skrevet

"Alle skjønner hva dette her er."

Hvem er alle? Skulle du trøste meg elelr?

Har du fått nytt nick?

Skrevet

Har du fått nytt nick?

Beklager at jeg brukte det vanlige nicket mitt. Hadde ikke tenkt å bruke det i denne tråden.

Skrevet

Er jeg pedagog? og hvem er "sånne menn"? Hvem skal kjenne "lusa på gangen"?

Ja.

Iraneren som dro til Italia og er på sykehus i Norge nå, men ikke vil snakke med deg.

Du.

Skrevet

Beklager at jeg brukte det vanlige nicket mitt. Hadde ikke tenkt å bruke det i denne tråden.

Det er vel strengt tatt ikke dette som er det vanligste nicket ditt?

Skrevet

Neste gang kan du jo ansette gråter og gråter. Hun virker særs pedagogisk til å være pedagog. Dessuten ser hun ut til å trenge en skikkelig jobb.... isteden for å produsere innlegg etter innlegg med aggresivt innhold.

Tenk på alle de forståelsesfulle, pedagogiske innleggene dine, fulle av spydigheter og aggresjon. I hvert fall ikke menneskelig forståelse. Når du blander deg inn i denne tråden på den måten du gjør så må du ha store problemer, og fordommer i tillegg. Ja jeg er spydig, ekkel og mere enn det. Ingen fortjener slike svar som du og Persille kommer med her.

Skrevet

Ja, jeg har skikkelig behov for en ny runde med ansatte som er ubrukelige :)

Kjeder meg litt skjønner du, så da tenkte jeg likesågodt at jeg kan kaste bort litt tid pedagogen vår :)

Jeg har full forståelse for det, kjeder meg egentlig jeg og men det har jo vært livlig innimellom på dol i dag :o)

Skrevet

Ja.

Iraneren som dro til Italia og er på sykehus i Norge nå, men ikke vil snakke med deg.

Du.

Det var faktisk han som ringte meg i dag, og jeg forstår godt at fordommene lekket ut da jeg røpet at han var iraner. Selvfølgelig hadde det vært noe helt annet om han hadde vært halling.

Skrevet

Det er vel strengt tatt ikke dette som er det vanligste nicket ditt?

Jeg vet ikke hva du antyder nå, og ikke vil jeg vite det heller.

Skrevet

Jeg har full forståelse for det, kjeder meg egentlig jeg og men det har jo vært livlig innimellom på dol i dag :o)

Jeg er overrasket over dine svar i det siste. Jeg er enig med den som skriver innlegget, du må ha noen problemer.

Skrevet

hehe

:)

Jeg har faktisk problemer med å forstå hva som er morsomt med denne tråden her.

Gjest Dorabella
Skrevet

Tenk på alle de forståelsesfulle, pedagogiske innleggene dine, fulle av spydigheter og aggresjon. I hvert fall ikke menneskelig forståelse. Når du blander deg inn i denne tråden på den måten du gjør så må du ha store problemer, og fordommer i tillegg. Ja jeg er spydig, ekkel og mere enn det. Ingen fortjener slike svar som du og Persille kommer med her.

Du høres virkelig ut som en fjortis. På tide å bli voksen i hue også?

Før het jeg Dorthe nå heter jeg

Gjest TrilleLille
Skrevet

Jeg er overrasket over dine svar i det siste. Jeg er enig med den som skriver innlegget, du må ha noen problemer.

Det var jo den rette til å uttale seg om å ha problemer!!!

Og sånn apropo det, hadde ikke du sluttet på DOL?

Skrevet

Dere er sammen, men du kjenner han ikke? Dere er sammen, men han har ikke tatt kontakt på tre uker??

Ja, ja....

Det tar tid å bli kjent og kanskje er hun som skriver innlegget naiv, men det virker mere som hun er forvirret. Hvorfor skulle det være noe her som ikke kunne være reelt og sant? To voksne mennesker treffer hverandre og så skjer det noe........hvorfor tenke det verste?

Skrevet

Jajaja, vi vet at det er deg uansett, Bebba, voks opp. Og ikke glem at det bare er lov med et nick i samme tråd.

Skrevet

Det var jo den rette til å uttale seg om å ha problemer!!!

Og sånn apropo det, hadde ikke du sluttet på DOL?

Jeg har vært her litt i det siste siden jeg har vært sykemeldt og kjedet meg;) Har skrevet om det før til orientering for dem som ikke får med seg alt.

Skrevet

Jajaja, vi vet at det er deg uansett, Bebba, voks opp. Og ikke glem at det bare er lov med et nick i samme tråd.

Så utrolig morsom du er. Du har vel ikke glemt hvem som lekket ut informasjon om meg her etter det eneste møtet vi hadde. Ja det er bare lov med et eneste nick, du antyder vel ikke at jeg har brukt flere i denne tråden. Da er du til og med dummere enn jeg trodde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...