Gå til innhold

Gråter i kveld

Gjest gråter og gråter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk på alle de forståelsesfulle, pedagogiske innleggene dine, fulle av spydigheter og aggresjon. I hvert fall ikke menneskelig forståelse. Når du blander deg inn i denne tråden på den måten du gjør så må du ha store problemer, og fordommer i tillegg. Ja jeg er spydig, ekkel og mere enn det. Ingen fortjener slike svar som du og Persille kommer med her.

*ler*

Jo, du fortjener det :)

"Tenk på alle de forståelsesfulle, pedagogiske innleggene dine, fulle av spydigheter og aggresjon"

Dorthe må da være en av de minst aggressive personene jeg har snakket med noen gang... Og hun har da aldri hevdet å være pedagog? Spydig er jeg enig i, men det er jeg også - så det er greit at vi kan være spydige sammen da om ikke annet...

"Når du blander deg inn i denne tråden på den måten du gjør så må du ha store problemer, og fordommer i tillegg."

Fordommer? Hvem er det vi har fordømt nå da? Deg? Skal du hevde at det er fordi du ikke har norsk opprinnelse, eller at "kjæresten" din ikke er norsk? For etter hva jeg kan se ble ikke det tatt opp som noe tema før du nevnte det akkurat nå....

"Ja jeg er spydig, ekkel og mere enn det."

Nei, det er du ikke. Svarene dine mangler den lille snerten som man ler godt av selv om noe er spydig. Jeg kan gå med på et mislykket forsøk på det - men nei, du er ikke spydig.

Når jeg tenker meg om kan det godt hende at ingen har fortjent svarene jeg har gitt i kveld - men om ikke annet har du jo fremprovosert dem selv.

Og det topper kaken når du akkurat nå svarer med 3. nick i samme tråd...

Vi kjenner deg igjen vettu :)

• Svar 177
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

13

• sheba

13

• Goliath

7

• LisaDora

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det tar tid å bli kjent og kanskje er hun som skriver innlegget naiv, men det virker mere som hun er forvirret. Hvorfor skulle det være noe her som ikke kunne være reelt og sant? To voksne mennesker treffer hverandre og så skjer det noe........hvorfor tenke det verste?

Man blir iallfall ikke kjent ved å ikke ha kontakt.

Men du vet vel kanskje best selv hva du føler

Skrevet

Jeg vet ikke hva du antyder nå, og ikke vil jeg vite det heller.

Nei, det vil du vel ikke - da kunne det jo hende at flere oppdaget at det akkurat var deg som svarte M.Angelica øverst i tråden....

Skrevet

Jeg har vært her litt i det siste siden jeg har vært sykemeldt og kjedet meg;) Har skrevet om det før til orientering for dem som ikke får med seg alt.

Får virkelig håpe du snart er tilbake i jobb!

Skrevet

Man blir iallfall ikke kjent ved å ikke ha kontakt.

Men du vet vel kanskje best selv hva du føler

Hva jeg føler er en ting, men det er naturlig at det tar ting å bli kjent.

Skrevet

Jeg er overrasket over dine svar i det siste. Jeg er enig med den som skriver innlegget, du må ha noen problemer.

At du er enig med deg selv er forsåvidt ikke så rart - problemene kommer jo ikke før man faktisk ikke klarer å bli enige med de andre seg selv'ene...

Skrevet

Håper at jeg skal ta dette positivt. Forstår egentlig ikke hva du vil med dette svaret.

Skrevet

Sluttoppa - hvem skal jeg kverulere med da??

Unn meg denne lille gleden en mandagskveld :)

Skrevet

Det var faktisk han som ringte meg i dag, og jeg forstår godt at fordommene lekket ut da jeg røpet at han var iraner. Selvfølgelig hadde det vært noe helt annet om han hadde vært halling.

*ler*

Jeg sa jo han var dust lenge før du sa han var iraner :)

Du må holde fakta rett om du skal kverulere med meg - jeg har hukommelse som en elefant :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hva jeg føler er en ting, men det er naturlig at det tar ting å bli kjent.

Hvis man ikke føler at man kjenner kjærsten sin etter tre måneder, så kan det neppe være et særlig seriøst forhold.

Det blir litt som på barneskolen..

Skrevet

At du er enig med deg selv er forsåvidt ikke så rart - problemene kommer jo ikke før man faktisk ikke klarer å bli enige med de andre seg selv'ene...

Dette er ikke morsomt. Du har ingen grunn til å svare meg på denne måten. Hvis du leser igjennom tråden så ser du en problemstilling som kan være sann eller usann. Det kan ikke være viktig for deg å bevise det ene eller det andre og enda mindre å bevise at jeg er den som skrev hovedinnlegget. Egentlig er det kjempemorsomt tidsfordriv å dette inn er;)

Skrevet

Jeg har faktisk problemer med å forstå hva som er morsomt med denne tråden her.

Det er jo fordi det er deg det går utover - hadde det gått utover noen andre hadde du antagelig ledd deg skakk :)

Skrevet

Hvis man ikke føler at man kjenner kjærsten sin etter tre måneder, så kan det neppe være et særlig seriøst forhold.

Det blir litt som på barneskolen..

Jeg vet ikke hva du definerer som kjenne, men det kan være mye. Det er greit å finne frem til barnet i seg innimellom;)

Skrevet

Sluttoppa - hvem skal jeg kverulere med da??

Unn meg denne lille gleden en mandagskveld :)

huffda, for en glipp fra min side:-)

*skygge unna til persille har lagt seg* hehehe

Skrevet

Dette er ikke morsomt. Du har ingen grunn til å svare meg på denne måten. Hvis du leser igjennom tråden så ser du en problemstilling som kan være sann eller usann. Det kan ikke være viktig for deg å bevise det ene eller det andre og enda mindre å bevise at jeg er den som skrev hovedinnlegget. Egentlig er det kjempemorsomt tidsfordriv å dette inn er;)

I motsetning til deg - så har jeg svart deg på samme måte hele kvelden. Du utgir deg for å være en annen konsekvent :)

Men jeg er enig i at det er moro. Det er tydelig flere her som ønsker deg ut av forumet, jeg derimot har sjelden truffet noen det er enklere å tømme for argumenter - så jeg har virkelig hatt det moro i kveld :)

Skrevet

huffda, for en glipp fra min side:-)

*skygge unna til persille har lagt seg* hehehe

Takker :)

Det blir snart da - om det er noen trøst...

Skrevet

Det er jo fordi det er deg det går utover - hadde det gått utover noen andre hadde du antagelig ledd deg skakk :)

Jeg forstår at du har malt deg ut i et hjørne i denne tråden. Innlegget kan være så seriøst som noe, om denne kjæresten har psykiske problemer så har du ingen grunn til å dømme han eller henne. Det å bli nedbrutt er lov for iranere, italienere og nordmenn. Jeg kan ikke forstå at du leser utav det her at han er en drittsekk, men for min del kan han være det.

Driv din barnehage videre og vær stolt av det;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

"Hvis du leser igjennom tråden så ser du en problemstilling som kan være sann eller usann."

Har du funnet på alt dette??

Skrevet

Takker :)

Det blir snart da - om det er noen trøst...

neida, gidder ikke utdype noe mer med denne "bebba".. lener meg heller tilbake og lar meg underholde tror jeg, men ikke sikkert jeg klarer å holde munn;-)

Skrevet

"Hvis du leser igjennom tråden så ser du en problemstilling som kan være sann eller usann."

Har du funnet på alt dette??

Jeg har ikke funnet på noen ting annet enn å dette inn her, og ha det morsomt med å kunne bruke det til det jeg ville;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...