Gå til innhold

Gråter i kveld

Gjest gråter og gråter

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg forstår at du har malt deg ut i et hjørne i denne tråden. Innlegget kan være så seriøst som noe, om denne kjæresten har psykiske problemer så har du ingen grunn til å dømme han eller henne. Det å bli nedbrutt er lov for iranere, italienere og nordmenn. Jeg kan ikke forstå at du leser utav det her at han er en drittsekk, men for min del kan han være det.

Driv din barnehage videre og vær stolt av det;)

Hvordan vet du at han har psykiske problem??

De to andre nickene har ikke skrevet noe om det..

• Svar 177
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

13

• sheba

13

• Goliath

7

• LisaDora

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I motsetning til deg - så har jeg svart deg på samme måte hele kvelden. Du utgir deg for å være en annen konsekvent :)

Men jeg er enig i at det er moro. Det er tydelig flere her som ønsker deg ut av forumet, jeg derimot har sjelden truffet noen det er enklere å tømme for argumenter - så jeg har virkelig hatt det moro i kveld :)

At Dorthe har fått noe imot meg etter flere år her inne er en ting, men hvorfor du oppfører deg slik er noe annet. Hvorfor du tror at jeg har skrevet hovedinnlegget vet jeg ikke, men det morsomme er at jeg har en iransk venn;) Kanskje jeg føler behov for å forsvare LisaDora derfor. Hun skrev faktisk for ikke lenge siden at hun hadde medisinsk kompetanse, og det har ikke jeg. Jeg er pedagog og det har hun sagt at hun ikke er. Hvem av oss snakker sant, elle du tror kanskje at vi er spaltet personlighet;)

Skrevet

Hvordan vet du at han har psykiske problem??

De to andre nickene har ikke skrevet noe om det..

Jeg vet nøyaktig ingenting om det;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg har ikke funnet på noen ting annet enn å dette inn her, og ha det morsomt med å kunne bruke det til det jeg ville;)

Hæ?

Til boka di, da eller?

Skrevet

Dette er ikke morsomt. Du har ingen grunn til å svare meg på denne måten. Hvis du leser igjennom tråden så ser du en problemstilling som kan være sann eller usann. Det kan ikke være viktig for deg å bevise det ene eller det andre og enda mindre å bevise at jeg er den som skrev hovedinnlegget. Egentlig er det kjempemorsomt tidsfordriv å dette inn er;)

Glemte en ting;

"En problemstilling som kan være sann eller usann"

Når det gjelder deg vet vi jo at det i de aller fleste tilfeller er usant.

Og for en som både hevder å være pedagog, ha medisinsk utdannelse og i tillegg være oppegående og erfaren som få på de fleste områder - så skulle man jo tro du hadde litt sanne problemstillinger og erfaringer å komme med?

Men du, LisaDora/gråter og gråter/bebba - om du prøver å endre stil litt, og kanskje har et tema som noen tror på i trådene dine, så er det langt vanskeligere for oss å kjenne deg igjen. Og da kan jo diskusjonene vare mye lenger før de kuliminerer i innlegg som dette...

Skrevet

At Dorthe har fått noe imot meg etter flere år her inne er en ting, men hvorfor du oppfører deg slik er noe annet. Hvorfor du tror at jeg har skrevet hovedinnlegget vet jeg ikke, men det morsomme er at jeg har en iransk venn;) Kanskje jeg føler behov for å forsvare LisaDora derfor. Hun skrev faktisk for ikke lenge siden at hun hadde medisinsk kompetanse, og det har ikke jeg. Jeg er pedagog og det har hun sagt at hun ikke er. Hvem av oss snakker sant, elle du tror kanskje at vi er spaltet personlighet;)

Ja til alt!

Og det er derfor du har vært borte en stund nå :)

Skrevet

pedagog?? innen hvilket område da?

Skrevet

neida, gidder ikke utdype noe mer med denne "bebba".. lener meg heller tilbake og lar meg underholde tror jeg, men ikke sikkert jeg klarer å holde munn;-)

Har en veldig bra samtale med M.Angelica på sidelinjen samtidig - utrolig hvor mye moro så mange kan få av én nutcase...

Skrevet

Glemte en ting;

"En problemstilling som kan være sann eller usann"

Når det gjelder deg vet vi jo at det i de aller fleste tilfeller er usant.

Og for en som både hevder å være pedagog, ha medisinsk utdannelse og i tillegg være oppegående og erfaren som få på de fleste områder - så skulle man jo tro du hadde litt sanne problemstillinger og erfaringer å komme med?

Men du, LisaDora/gråter og gråter/bebba - om du prøver å endre stil litt, og kanskje har et tema som noen tror på i trådene dine, så er det langt vanskeligere for oss å kjenne deg igjen. Og da kan jo diskusjonene vare mye lenger før de kuliminerer i innlegg som dette...

begynner og tro jeg er kitkat her jeg!! *ristepåhodetmegetforvirret*;-)

Skrevet

Jeg forstår at du har malt deg ut i et hjørne i denne tråden. Innlegget kan være så seriøst som noe, om denne kjæresten har psykiske problemer så har du ingen grunn til å dømme han eller henne. Det å bli nedbrutt er lov for iranere, italienere og nordmenn. Jeg kan ikke forstå at du leser utav det her at han er en drittsekk, men for min del kan han være det.

Driv din barnehage videre og vær stolt av det;)

Ingen har sagt at kjæresten har psykiske problemer - er det en ny forutsetning nå eller?

Og jeg sa han var dust lenge før du sa hvor han kom fra - så den holder ikke :)

Og var det noen grunn til at jeg ikke skulle drive bhg nå igjen?

Du klarer virkelig ikke holde den utenfor du? Min lille psykoanalyse blir nå basert på at du er sjalu - fordi du som pedagog er helt på jordet, og ikke har fått muligheten til å noen gang være i nærheten av det jeg har skapt helt av meg selv :)

Menne... "gråter og gråter" var pedagog, "LisaDora" har medisinsk utdannelse, men er det egentelige nicket til "gråter og gråter" - du er også pedagog, men har ikke noe med de to andre å gjøre, du er bare tilfeldigvis enig med deg selv?

Det begynner å demre hvor du kan ha pause fra...

Skrevet

Ja til alt!

Og det er derfor du har vært borte en stund nå :)

Dorthe har holdt kjeft en stund og det er bra. Hun burde begynne å tenke på hva hun lekket etter at vi møttes. at du ikke gjør det er en annen sak. Om det så hadde vært meg som hadde problemer i kjærlighetslivet så er det ille hvis du synes det er morsomt, spesielt siden du er så pedagogisk interessert.

Skrevet

begynner og tro jeg er kitkat her jeg!! *ristepåhodetmegetforvirret*;-)

Du er vel antagelig like tilbakestående som resten av oss (les meg, men jeg er flere) - så om du bare fortsetter å riste, så vil muligens noe dette ut, men du vil få det bedre etter hvert!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Har en veldig bra samtale med M.Angelica på sidelinjen samtidig - utrolig hvor mye moro så mange kan få av én nutcase...

*LOL*

Jeg ser det hele sånn for meg ;)

*tørke lattertårer*

Skrevet

Dorthe har holdt kjeft en stund og det er bra. Hun burde begynne å tenke på hva hun lekket etter at vi møttes. at du ikke gjør det er en annen sak. Om det så hadde vært meg som hadde problemer i kjærlighetslivet så er det ille hvis du synes det er morsomt, spesielt siden du er så pedagogisk interessert.

Jeg er da ikke ped. interessert for fem øre? Hvor i all verden har du det i fra?

Jeg har tvertimot hevdet at jeg er både politisk og pedagogisk ukorrekt på de aller fleste punkter :)

Skrevet

Du er vel antagelig like tilbakestående som resten av oss (les meg, men jeg er flere) - så om du bare fortsetter å riste, så vil muligens noe dette ut, men du vil få det bedre etter hvert!

landa på sheba jeg:-)

men med alle disse forskjellige nickene til denne personen kan jo en stakkar bli helt forvirret;-)

Skrevet

Ingen har sagt at kjæresten har psykiske problemer - er det en ny forutsetning nå eller?

Og jeg sa han var dust lenge før du sa hvor han kom fra - så den holder ikke :)

Og var det noen grunn til at jeg ikke skulle drive bhg nå igjen?

Du klarer virkelig ikke holde den utenfor du? Min lille psykoanalyse blir nå basert på at du er sjalu - fordi du som pedagog er helt på jordet, og ikke har fått muligheten til å noen gang være i nærheten av det jeg har skapt helt av meg selv :)

Menne... "gråter og gråter" var pedagog, "LisaDora" har medisinsk utdannelse, men er det egentelige nicket til "gråter og gråter" - du er også pedagog, men har ikke noe med de to andre å gjøre, du er bare tilfeldigvis enig med deg selv?

Det begynner å demre hvor du kan ha pause fra...

Nei tenk på alt det du har fått til som jeg ikke har;) Ja du må være fornøyd, jeg har vel ikke sagt noe om problemene som jeg ikke vet noenting om.

Jeg har ikke medisinsk utdannelse, og har ikke tenkt å skaffe meg den heller. Enda mindre å ha moro med andres medisinske problemer. Tror du skal kontakte webmaster snart, i hvert fall følge med i morgen om ikke noen sier at jeg har hatt flere nick i tråden. ja ja jeg har en iransk venn, men han er ikke på sykehus. Kanskje jeg skulle ringt han å bedt han dra omgående til ULlevål.

Skrevet

Jeg er da ikke ped. interessert for fem øre? Hvor i all verden har du det i fra?

Jeg har tvertimot hevdet at jeg er både politisk og pedagogisk ukorrekt på de aller fleste punkter :)

Du har da vitterlig sagt at du driver en barnehage, og hvis ikke du er pedagogisk interessert er du på tide at du blir det:)

Skrevet

landa på sheba jeg:-)

men med alle disse forskjellige nickene til denne personen kan jo en stakkar bli helt forvirret;-)

Neida - det er bare å luke ut de som ikke er ekle meg, onde Dorthe, lite pedagogiske M.Angelica - og vips; resten tilhører pedagogen/psykologen med/uten kjæreste som hun kjenner/ikke kjenner og noen ganger er i Italia - men ikke alltid, for noen ganger er han på sykehus, men ikke si det for han er iraner og da er du rasist.

Glemte jeg noe?

Skrevet

Så utrolig glad jeg er at jeg har ikke barn i barnehagen din. Du er ekkel og motbydelig. At det går an å være så dum.

Jeg jobber og i barnehage å må si meg enig med Persille her.. desverre.. kom deg ned på jorda;)

Skrevet

Du har da vitterlig sagt at du driver en barnehage, og hvis ikke du er pedagogisk interessert er du på tide at du blir det:)

Det har ingenting med pedagogikk å gjøre - det er økonomisk/administrativt. Og det her har vi snakket om før :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...