Gå til innhold

Gråter i kveld

Gjest gråter og gråter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber og i barnehage å må si meg enig med Persille her.. desverre.. kom deg ned på jorda;)

Du må ikke si deg enig med meg - jeg er ekkel og dum, og det kan smitte! ;)

• Svar 177
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

13

• sheba

13

• Goliath

7

• LisaDora

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det har ingenting med pedagogikk å gjøre - det er økonomisk/administrativt. Og det her har vi snakket om før :)

Javel og der er vi grundig pedagogisk uenige. De som driver barnehage må ha pedagogisk interesse, ellers er det ikke riktig etter mitt skjønn.

Skrevet

Neida - det er bare å luke ut de som ikke er ekle meg, onde Dorthe, lite pedagogiske M.Angelica - og vips; resten tilhører pedagogen/psykologen med/uten kjæreste som hun kjenner/ikke kjenner og noen ganger er i Italia - men ikke alltid, for noen ganger er han på sykehus, men ikke si det for han er iraner og da er du rasist.

Glemte jeg noe?

*her bør jeg svare ja for ikke å bli hentet av noen snille menn i hvit frakk*

JA,!!! helt enig altså;-)

*latterkrampe*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Neida - det er bare å luke ut de som ikke er ekle meg, onde Dorthe, lite pedagogiske M.Angelica - og vips; resten tilhører pedagogen/psykologen med/uten kjæreste som hun kjenner/ikke kjenner og noen ganger er i Italia - men ikke alltid, for noen ganger er han på sykehus, men ikke si det for han er iraner og da er du rasist.

Glemte jeg noe?

Ja, du glemte: Mora er ikke italiner og at det hadde vært bedre om han var halling

Skrevet

Nei tenk på alt det du har fått til som jeg ikke har;) Ja du må være fornøyd, jeg har vel ikke sagt noe om problemene som jeg ikke vet noenting om.

Jeg har ikke medisinsk utdannelse, og har ikke tenkt å skaffe meg den heller. Enda mindre å ha moro med andres medisinske problemer. Tror du skal kontakte webmaster snart, i hvert fall følge med i morgen om ikke noen sier at jeg har hatt flere nick i tråden. ja ja jeg har en iransk venn, men han er ikke på sykehus. Kanskje jeg skulle ringt han å bedt han dra omgående til ULlevål.

Jeg er superfornøyd!

Jeg gidder ikke sladre - takket være deg har jeg jo hatt det moro i lang tid i kveld :)

Skrevet

landa på sheba jeg:-)

men med alle disse forskjellige nickene til denne personen kan jo en stakkar bli helt forvirret;-)

Kontakt webmaster og få oppklart det her. Trodde at det var helt klart ikke lov å skrive med flere nick, men du tror tydeligvis noe annet.

Skrevet

Ja, du glemte: Mora er ikke italiner og at det hadde vært bedre om han var halling

Åh nei... Flau på mine egne vegne, jeg som pleier å få med meg alt *HULK!*

Skrevet

Kontakt webmaster og få oppklart det her. Trodde at det var helt klart ikke lov å skrive med flere nick, men du tror tydeligvis noe annet.

hehehe har ikke benyttet et annet nick her inne, sorry:-)

Skrevet

*her bør jeg svare ja for ikke å bli hentet av noen snille menn i hvit frakk*

JA,!!! helt enig altså;-)

*latterkrampe*

M.Angelica gjorde meg oppmerksom på følgende;

"Ja, du glemte: Mora er ikke italiner og at det hadde vært bedre om han var halling "

Jeg beklager dette sterkt - det skal ikke gjenta seg. Jeg skammer meg, og skal gå i meg selv og skjerpe meg. Beklageligvis klarer jeg bare en ting av gangen - så da kan jeg nok ikke slutte å være ekkel...

Gjest Dorthe den onde
Skrevet

Glemte jeg noe?

Du glemte at jeg outer folk her inne

Skrevet

M.Angelica gjorde meg oppmerksom på følgende;

"Ja, du glemte: Mora er ikke italiner og at det hadde vært bedre om han var halling "

Jeg beklager dette sterkt - det skal ikke gjenta seg. Jeg skammer meg, og skal gå i meg selv og skjerpe meg. Beklageligvis klarer jeg bare en ting av gangen - så da kan jeg nok ikke slutte å være ekkel...

Familiekomplikasjoner altså??:-) og nå mener hun tydeligvis jeg er synderen her som bruker flere nick! hehehe joda!

*riste på hodet mer*

Skrevet

Du glemte at jeg outer folk her inne

Akkurat - der kan du se.

Jeg har allerede beklaget min inkompetanse til Sheba - nekter å beklage igjen!

Men du kan føye det på listen over ting som er galt med meg, og så henger du den på tavlen.

Hver gang du tenker på å ikke være ond så leser du den - og så skjønner du at du burde bli ondere! Og skremme oss (les meg) til å forstå at slike tabber kan vi IKKE under NOEN omstendigheter akseptere!

Da blir alt så mye bedre, tumtitumtralala...

Skrevet

Familiekomplikasjoner altså??:-) og nå mener hun tydeligvis jeg er synderen her som bruker flere nick! hehehe joda!

*riste på hodet mer*

Sheba - katter er slue, de er som hovmestere, alltid syndere!

En ting er at du ikke vil innrømme det overfor deg selv, men når andre er så elskverdige å gjøre det oppmerksomme på det - så synes jeg faktisk at også du burde bli ydmyk og skamme deg litt!

Vi kan gjøre det sammen om du vil? Og så kan dorthe passe på oss - hun er ond nok til å skremme katter også....

Skrevet

Javel og der er vi grundig pedagogisk uenige. De som driver barnehage må ha pedagogisk interesse, ellers er det ikke riktig etter mitt skjønn.

Stadig trekker du inn bhg min i denne diskusjonen...

Har det ikke falt deg inn at man kanskje vil drive noe for å lære? For å tjene penger? For å hjelpe til? For å rydde et problem av veien?

Det har nemlig jeg tenkt :)

Skrevet

Akkurat - der kan du se.

Men du kan føye det på listen over ting som er galt med meg, og så henger du den på tavlen.

Hver gang du tenker på å ikke være ond så leser du den - og så skjønner du at du burde bli ondere! Og skremme oss (les meg) til å forstå at slike tabber kan vi IKKE under NOEN omstendigheter akseptere!

puhh! Håper webbis kan renvaske meg her så ikke jeg blir mistrodd pga denne bebba.

Skrevet

Tenk på alle de forståelsesfulle, pedagogiske innleggene dine, fulle av spydigheter og aggresjon. I hvert fall ikke menneskelig forståelse. Når du blander deg inn i denne tråden på den måten du gjør så må du ha store problemer, og fordommer i tillegg. Ja jeg er spydig, ekkel og mere enn det. Ingen fortjener slike svar som du og Persille kommer med her.

Hva tror du egentlig?? Selv om man jobber i barnehage er det fullt mulig å legge fra seg jobben på jobb.. På jobb er man i en setting hvor man utfører jobben på en profesjonell måte, og hvem man er når man kommer hjem er noe helt annet.. Måtte Persille traske rundt i lær hele kvelden for min del om jeg hadde hatt barna mine der, så lenge hun tar jobben sin alvorlig.. og de fleste gjør vel det??

En annen ting er å måtte kunne svare på inlegg man synes virker helt bak mål..

Lenger opp her svarer Persille deg på en måte som er helt grei hvor hun stiller noen spørsmål til hva du sier, noe som forøvrig er helt vanlig å kunne gjøre.. (ikke alle som takler det selvfølgelig men..)

Hvor du svarer spydig om hun skal vite fødselsvekta og..!?

Er det veldig rart man mister respekten for sånne som deg??

Skrevet

Akkurat - der kan du se.

Jeg skal skremme både deg og sheba jeg. Hm, dere må være utrolig lettskremte :o)

Skrevet

Du må ikke si deg enig med meg - jeg er ekkel og dum, og det kan smitte! ;)

Oj, pokker.. det tenkte jeg ikke på.. men du.. jeg ligger nok i samme kategori når det gjelder sånt!!:D

Skrevet

puhh! Håper webbis kan renvaske meg her så ikke jeg blir mistrodd pga denne bebba.

Ta det med ro - han hiver i så fall ut meg først, så Dorthe, og deg til sist.

Vi får sette vår lit til at M.Angelica redder oss ut av uføret...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...