Gå til innhold

Gråter i kveld

Gjest gråter og gråter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ta det med ro - han hiver i så fall ut meg først, så Dorthe, og deg til sist.

Vi får sette vår lit til at M.Angelica redder oss ut av uføret...

Jeg kan jo oute om dere drikker caffe latte eller caffe mocca da

• Svar 177
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

13

• sheba

13

• Goliath

7

• LisaDora

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ta det med ro - han hiver i så fall ut meg først, så Dorthe, og deg til sist.

Vi får sette vår lit til at M.Angelica redder oss ut av uføret...

*humre* ja det er jenta si det!! MA! hehehe

må jeg bli ond først da?, joda det skal nok gå;-)

Skrevet

Hva tror du egentlig?? Selv om man jobber i barnehage er det fullt mulig å legge fra seg jobben på jobb.. På jobb er man i en setting hvor man utfører jobben på en profesjonell måte, og hvem man er når man kommer hjem er noe helt annet.. Måtte Persille traske rundt i lær hele kvelden for min del om jeg hadde hatt barna mine der, så lenge hun tar jobben sin alvorlig.. og de fleste gjør vel det??

En annen ting er å måtte kunne svare på inlegg man synes virker helt bak mål..

Lenger opp her svarer Persille deg på en måte som er helt grei hvor hun stiller noen spørsmål til hva du sier, noe som forøvrig er helt vanlig å kunne gjøre.. (ikke alle som takler det selvfølgelig men..)

Hvor du svarer spydig om hun skal vite fødselsvekta og..!?

Er det veldig rart man mister respekten for sånne som deg??

Bare så du vet det - dette er et helt vanlig innlegg fra vedkommende, en kjent men ikke så kjær innleggsforfatter.

Vi har hatt mye moro med henne i kveld, mest etter at jeg skjønte det var henne. Samtlige svar og innlegg faller i grus på sin egen urimelighet :)

Men takk for støtten likevel - og jeg skal vurdere å ta på meg lær kun for deg en kveld!

Skrevet

Oj, pokker.. det tenkte jeg ikke på.. men du.. jeg ligger nok i samme kategori når det gjelder sånt!!:D

Puh, godt å vite...

Det er noe med barnehagefolk - ekle hele gjengen spør du meg...

Skrevet

Ok - jeg drikker latte, men med litt mer skum enn vanlig.

Ikke glem å ta med personlige features som "driver bhg men er ikke pedagog", "ekkel og motbydelig" og "politisk ukorrekt".

Forøvrig liker jeg rosa, drømmer om å gå på gardeball, og har barn men er jomfru (har ikke vært gift) - om det kan brukes til noe?

Skrevet

*humre* ja det er jenta si det!! MA! hehehe

må jeg bli ond først da?, joda det skal nok gå;-)

Neida, bare vær forvirret du - Dorthe er ond nok for oss alle tilsammen...

Skrevet

Neida, bare vær forvirret du - Dorthe er ond nok for oss alle tilsammen...

*kikke skremt rundt*

Skrevet

Ok - jeg drikker latte, men med litt mer skum enn vanlig.

Ikke glem å ta med personlige features som "driver bhg men er ikke pedagog", "ekkel og motbydelig" og "politisk ukorrekt".

Forøvrig liker jeg rosa, drømmer om å gå på gardeball, og har barn men er jomfru (har ikke vært gift) - om det kan brukes til noe?

Tror det kan brukes til lite men jeg kan jo skremme deg med det en dag så du blir litt paranoid. Men jeg er veldig glemsk alså.

Jeg er forøvrig også jomfru ;o)

Skrevet

Tror det kan brukes til lite men jeg kan jo skremme deg med det en dag så du blir litt paranoid. Men jeg er veldig glemsk alså.

Jeg er forøvrig også jomfru ;o)

Det visste jeg jo - alle jenter med respekt for seg selv er jo det :)

Ser ut til at motparten har reist tilbake til institusjonen sin - takk for følget så langt i kveld, ha en riktig god natt! :)

Skrevet

Ser ut til at motparten har reist tilbake til institusjonen sin - takk for følget så langt i kveld, ha en riktig god natt! :)

God natt:-) og takk for en flott kveld! hehe

*flire på vei opp i senga*

Skrevet

Sov godt da ;o)

Skrevet

Bare så du vet det - dette er et helt vanlig innlegg fra vedkommende, en kjent men ikke så kjær innleggsforfatter.

Vi har hatt mye moro med henne i kveld, mest etter at jeg skjønte det var henne. Samtlige svar og innlegg faller i grus på sin egen urimelighet :)

Men takk for støtten likevel - og jeg skal vurdere å ta på meg lær kun for deg en kveld!

hehe, måtte bare sette det på spissen.. fikk ikke lest alt før jeg ble for ivrig! Haha:)

*ler* lær ja.. synes jeg ser det!

Skrevet

hehe, måtte bare sette det på spissen.. fikk ikke lest alt før jeg ble for ivrig! Haha:)

*ler* lær ja.. synes jeg ser det!

Døh, du hadde likt meg i lær, det er helt sikkert!

*oppesen og selvsikker*

Er ikke en ung, ekkel og motbydelig, lite pedagogisk og politisk ukorrekt alenemor, det du ønsker mest av alt iført lær en mørk kveld? *trodde det*

Skrevet

Om du ser resten av innleggene jeg har fått fra denne personen - så skjønner du hvorfor jeg er så krass her...

Men; uansett - når man blir behandlet så dårlig som dette (dersom det er sant) så bør man komme seg bort så man kan få det bedre, det bringer jo ikke annet enn ulykke...

Tror ikke vedkommende innser problemet. Og det er ikke godt å vite hva som egentlig er problemet heller. Men jeg tror iallfall ikke at den "krasse" tonen er den riktige når man skal fortelle noen at de tar helt feil.

Tror vedkommende må erfare og finne ut av det selv.

Skrevet

Stadig trekker du inn bhg min i denne diskusjonen...

Har det ikke falt deg inn at man kanskje vil drive noe for å lære? For å tjene penger? For å hjelpe til? For å rydde et problem av veien?

Det har nemlig jeg tenkt :)

Jo jeg har tenkt alt dette og tror på det og mere til. Ellers må jeg si at jeg er overrasket over dit engasjement her i tråden og det mener jeg. Det er greit at du henger deg etter meg når jeg begynte å blande meg her,men jeg reagerer på måten du svarte i begynnelsen. Det går an å vise medfølelse med mennesker rundt og hvis mannen er en drittsekk så trenger innleggsskriver like mye medfølelse.

Skrevet

Jeg skrev et seriøst innlegg, og fikk useriøse svar fra deg. Kjæresten min er kommet tilbake til Norge og er innlagt her på sykehus. Han er opprinnelig fra Iran og flyttet hit som ung mann sammen med sin mor og søster. Etterhvert fant hans mor og søster ut at her ville de ikke bo og flyttet til Italia. Da hadde han møtt sin ekskone og ble her.

Nå er mor gammel og ble innlagt på sykehus med hjertetrøbbel. Hun har gjennomgått flere operasjoner. Han dro for å besøke henne, og det var ikke lenge etter at vi møtte hverandre. Han ble syk og fra før var han helt nedkjørt. Han kom hjem i helgen og ble innlagt i dag på sykehus og skal ligge der i natt. Jeg har snakket med han på tlf. i dag, og han er svært nedbrutt av mange ulike årsaker.

Hvis du ikke tror på meg så er det greit for meg, men jeg synes ikke det er latterlig. Hvorfor du er så opptatt av om han er eskimo fra Grønland, italiener eller nordmann forstår jeg ikke. At du synes synd på meg har jeg ikke merket, og hvorfor du forventer at jeg skal legge ut om alle små detaljer forstår jeg ikke heller.

Jeg er glad at et menneske som ser det verste tenkelige i alle mennesker ikke tar vare på barna mine.

Eskimo er faktisk et rasistisk ord, så nå må du ta deg sammen før du blir slettet.

Skrevet

Jeg synes du skal gi deg Dorthe. Jeg vet ikke grunnen til oppførselen din mot meg, men den virker merkelig. Du henger deg etter de du tror er meg av en eller annen grunn, og får med deg flere.

Jeg husker godt hvem du skulle møte rett etter meg, og vedkommende viste en god del om meg etterpå. Jeg er klar over at de opplysningen som kom om meg på dol etterpå var ikke gjennomtenkte, og jeg brydde meg ikke særlig om det den gangen. Jeg har ikke tenkt å si noe mer om hvem det var hvis du er redd for det.

Du begynte plutselig å oppføre deg slik mot meg denne sommeren, noe du aldri har gjort før. Jeg håper at du slutter med det.

Skrevet

Eskimo er faktisk et rasistisk ord, så nå må du ta deg sammen før du blir slettet.

Det skal vel mere til enn det for å bli slettet på dol, og i dette tilfellet er nok ikke tanken rasistisk mot inuiter.

Skrevet

I rest my case.

Det tror jeg trygt du kan gjøre:-)

At det var et troll på gang misstenkte jeg ganske tidlig når jeg begynte å lese igjennom tråden.

Merkelig med noen av disse her på dol. Enten så må de kjede seg noe alvorlig, og så er dette det mest spennende de kan finne på.

Og/eller så er det synd på h*n, fordi vedkommende neppe kan være helt frisk et visst sted....

Skrevet

Tenk på alle de forståelsesfulle, pedagogiske innleggene dine, fulle av spydigheter og aggresjon. I hvert fall ikke menneskelig forståelse. Når du blander deg inn i denne tråden på den måten du gjør så må du ha store problemer, og fordommer i tillegg. Ja jeg er spydig, ekkel og mere enn det. Ingen fortjener slike svar som du og Persille kommer med her.

Du fortjener det - og mer til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...