Gå til innhold

Gråter i kveld

Gjest gråter og gråter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er overrasket over dine svar i det siste. Jeg er enig med den som skriver innlegget, du må ha noen problemer.

Det eneste jeg lurer på er om du er den samme som trådstarteren (som oppererer med flere nick her), eller om du bare er mindre smart?

Dog går vel det ovennevnte ut på akkurat det samme, så skitt au...:-)

• Svar 177
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

13

• sheba

13

• Goliath

7

• LisaDora

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja det er en syk mor, og han er syk også. Fikk snakket litt med ham i dag, og skal snart treffe han.

Ok, så da ser det ut til at det ordner seg da:-)

Skrevet

Jeg synes du skal gi deg Dorthe. Jeg vet ikke grunnen til oppførselen din mot meg, men den virker merkelig. Du henger deg etter de du tror er meg av en eller annen grunn, og får med deg flere.

Jeg husker godt hvem du skulle møte rett etter meg, og vedkommende viste en god del om meg etterpå. Jeg er klar over at de opplysningen som kom om meg på dol etterpå var ikke gjennomtenkte, og jeg brydde meg ikke særlig om det den gangen. Jeg har ikke tenkt å si noe mer om hvem det var hvis du er redd for det.

Du begynte plutselig å oppføre deg slik mot meg denne sommeren, noe du aldri har gjort før. Jeg håper at du slutter med det.

Ganske syk du eller?

Håper du får god behandling når du kommer så langt at du forstår at du trenger det.....

Skrevet

pedagog?? innen hvilket område da?

bebba tror hun er sin egen pedagog og behandler, og har enda ikke forstått at hun ikke blir bedre av den grunn - men tvert om:-)

Skrevet

Men si meg - du som er pedagog, burde ikke du vite bedre enn dette?

Og ikke minst, burde ikke du kjenne "lusa på gangen" godt nok til å vite at du ikke burde rote deg borti sånne menn?

Og kjenner du oss ikke godt nok nå til at du skjønner at du blir kjent igjen her inne?

Jeg har kjedet meg i kveld, og du har vært ypperlig tidsfordriv - tusen takk for hjelpen :)

Selv om det er litt irriterende at du ikke svarer fort nok til at jeg kan få pulverisert flere argumenter...

*Gliser*

Du har det morsomt nå:-)

Skrevet

*Gliser*

Du har det morsomt nå:-)

Åh, jeg hadde en skikkelig drittdag, var i dårlig humør, hadde ikke sjokolade, ikke kokosboller, ikke alkohol - og kunne ikke gå ut fordi jeg hadde barn i hus...

Men så ble alt så mye bedre :)

Skrevet

Jo jeg har tenkt alt dette og tror på det og mere til. Ellers må jeg si at jeg er overrasket over dit engasjement her i tråden og det mener jeg. Det er greit at du henger deg etter meg når jeg begynte å blande meg her,men jeg reagerer på måten du svarte i begynnelsen. Det går an å vise medfølelse med mennesker rundt og hvis mannen er en drittsekk så trenger innleggsskriver like mye medfølelse.

Nei - du trenger ikke medfølelse.

Om denne historien er sann - så trenger du faktisk et tupp i r*va for å komme deg ut av situasjonen.

Og en annen ting - om noen andre hadde skrevet...

Når man skriver sånne innlegg, så er det for å få trøst, råd, sympati, medfølelse - i det hele tatt. Når man da får råd om at man ikke skal akseptere den type oppførsel, og heller komme seg unna for å finne noe bedre - så er det ikke taktisk smart å forsvare den man skrev om i utgangspunktet.

Det er gjerne litt sånn at man kan snakke dritt om familie når det måtte passe - men når andre gjør det, da kommer alle piggene ut.

Det er ikke pent å reise fra kjæresten sin i tre uker uten å ta kontakt, uansett årsak.

Og jeg har ikke hengt meg etter deg. Du har svart meg på flere av mine innlegg skrevet til andre nick - og så har jeg svart deg igjen. Så egentlig er det du som har hengt deg etter meg!

Gjest du er nok dumpa
Skrevet

Han har vært mye syk og er nå innlagt på sykehus i Norge. I tillegg er moren hans alvorlig syk og mye problemer i familien. Vet ikke detaljer, og vi møtte hverandre i sommer så vi kjenner hverandre ikke særlig godt enda.

Dette er komplisert og vanskelig.

Åååå så du vet at han har kommet tilbake til Norge nå da ..... hvordan vet du det da siden du ikke har hørt noe fra han ?

Skrevet

Døh, du hadde likt meg i lær, det er helt sikkert!

*oppesen og selvsikker*

Er ikke en ung, ekkel og motbydelig, lite pedagogisk og politisk ukorrekt alenemor, det du ønsker mest av alt iført lær en mørk kveld? *trodde det*

*gulp* det er vel det som alltid har stått høyest på min ønskeliste.. dog jeg aldri har turt å inrømme det..! (før nå)

Skrevet

Det tror jeg trygt du kan gjøre:-)

At det var et troll på gang misstenkte jeg ganske tidlig når jeg begynte å lese igjennom tråden.

Merkelig med noen av disse her på dol. Enten så må de kjede seg noe alvorlig, og så er dette det mest spennende de kan finne på.

Og/eller så er det synd på h*n, fordi vedkommende neppe kan være helt frisk et visst sted....

Jeg føler meg nesten litt forfulgt her inne akkurat nå, vet ikke riktig om jeg skal ta det som et kompliment at noen er så opptatt av meg eller ikke.

Nå, jeg blir i hvert fall ikke svett og ikke har jeg outet verken latte eller mocca så samvittigheten er rein :o)

Skrevet

Jeg føler meg nesten litt forfulgt her inne akkurat nå, vet ikke riktig om jeg skal ta det som et kompliment at noen er så opptatt av meg eller ikke.

Nå, jeg blir i hvert fall ikke svett og ikke har jeg outet verken latte eller mocca så samvittigheten er rein :o)

Ta det som et kompliment du.

Det hadde vært værre hvis trollet med de mange nick gav deg komplimenter. For det ville jeg personlig sett på som noe negativt:-)

Skrevet

Hun er veldig ute etter deg - men er du riktig heldig nå, så har jeg arvet rukkelet :)

Eller - så kan håpe at hun blir fort "frisk" og må reise tilbake der hun hører hjemme...

Skrevet

Hun er veldig ute etter deg - men er du riktig heldig nå, så har jeg arvet rukkelet :)

Eller - så kan håpe at hun blir fort "frisk" og må reise tilbake der hun hører hjemme...

Kanskje vi kan dele på det :o)

Skrevet

Kanskje vi kan dele på det :o)

Ja, det sitter jeg skikkelig og håper på! Ass...

Men - etter så mange henvendelser til webbis om denne tråden, og fortsatt ingen reaksjon, så tror jeg vel kanskje at vi stiller sterkere uansett :)

Skrevet

Neste gang kan du jo ansette gråter og gråter. Hun virker særs pedagogisk til å være pedagog. Dessuten ser hun ut til å trenge en skikkelig jobb.... isteden for å produsere innlegg etter innlegg med aggresivt innhold.

*gapskratter*

Jeg fatter ikke at jeg kunne gå glipp av all denne moroa!

Skrevet

*gapskratter*

Jeg fatter ikke at jeg kunne gå glipp av all denne moroa!

Hihi, du hadde moret deg stort. Har sendt deg en mail

Skrevet

Hihi, du hadde moret deg stort. Har sendt deg en mail

Og du har svar. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...