Gå til innhold

Lagring av SMS

Anbefalte innlegg

Gjest full telefon
Skrevet

Jeg har hørt at det skal gå an å ta SMS ut av mobiltelefonen og lagre de på annen måte.

Noen som vet hvordan det foregår (uten å kjøpe datakabel?)

Kan mobilforhandlere gjøre dette, hva koster det, blir det registrert tidspunkt og avsender for meldingene?

Skrevet

Send dem til PC'en via bluetooth!

Går det?

Hva sender du til da da? Bare overfører?

Skrevet

Går det?

Hva sender du til da da? Bare overfører?

Ja du må selvfølgelig ha bluetooth på maskinen da, men det er vel på de fleste maskiner i dag?

Skrevet

Ja du må selvfølgelig ha bluetooth på maskinen da, men det er vel på de fleste maskiner i dag?

Ja, det vil jeg tro.

Jeg har nemlig akkurat fått ny telefon og fundert på hvordan jeg skulle løse dette - men da skal jeg jammen sjekke det du skrev, takk for tipset :)

Vet ikke om hovedinnlegget fikk svaret sitt da...

Skrevet

Ja, det vil jeg tro.

Jeg har nemlig akkurat fått ny telefon og fundert på hvordan jeg skulle løse dette - men da skal jeg jammen sjekke det du skrev, takk for tipset :)

Vet ikke om hovedinnlegget fikk svaret sitt da...

Kan du ikke bare lagre sms'ene på sim-kortet da, slik at de følger med når du setter sim-kortet ditt over i den nye telefonen?

Skrevet

Kan du ikke bare lagre sms'ene på sim-kortet da, slik at de følger med når du setter sim-kortet ditt over i den nye telefonen?

Jeg får til å lagre fra sim til telefon - men ikke omvendt?

Den gamle er en Nokia 6210 - vet du hvordan man gjør det? Og vet du at man _kan_ gjøre det på alle telefoner?

Skrevet

Jeg får til å lagre fra sim til telefon - men ikke omvendt?

Den gamle er en Nokia 6210 - vet du hvordan man gjør det? Og vet du at man _kan_ gjøre det på alle telefoner?

Nei, jeg vet ikke, har bare erfaring med (Sony) Ericsson-telefoner jeg.

Men jeg vet at jeg kan videresende tekstmeldinger til e-post på min telefon, dersom den er satt opp riktig med e-post-server, omtrent samme oppsett som i mail-programmet.

Skrevet

Nei, jeg vet ikke, har bare erfaring med (Sony) Ericsson-telefoner jeg.

Men jeg vet at jeg kan videresende tekstmeldinger til e-post på min telefon, dersom den er satt opp riktig med e-post-server, omtrent samme oppsett som i mail-programmet.

Ok - da skal jeg sjekke det, takk :)

Har nemlig klart å overføre alt unntatt meldinger, og kalender - typisk...

Skrevet

Ok - da skal jeg sjekke det, takk :)

Har nemlig klart å overføre alt unntatt meldinger, og kalender - typisk...

Kalenderen er det greit å "sync'e" mot Outlook på pc-en da. Igjen, i alle fall greit på Sony Ericsson, vil tro at det er mulighet for det på Nokia-telefoner også. Sjekk på www.nokia.no - det ligger vel en brukermanual på telefonen din der vil jeg tro.

Skrevet

Kalenderen er det greit å "sync'e" mot Outlook på pc-en da. Igjen, i alle fall greit på Sony Ericsson, vil tro at det er mulighet for det på Nokia-telefoner også. Sjekk på www.nokia.no - det ligger vel en brukermanual på telefonen din der vil jeg tro.

Jada, det skal være det - får det bare ikke til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...