nedtelling Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Noen som vet hvor jeg kan henvende meg ifht pakketur til GOA i India. Vi tenker å reise i siste halvdel av januar 2006. Noen som har vært der og vil dele noen erfaringer? skal ha med sønnen vår på da litt over 5 år. Vi kommer til å satse på en pakketur, for så å reise rundt i deler av India i 1 uke. Må je se Taj Mahal når man først er der.. Tips mottas med stor takknemlighet. 0 Siter
Gjest Stellina Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Hei! Jeg var i india tre mnd'er i fjor. Det var en kjempeopplevelse, reiste riktignok alene så vet ikke hvordan det er å ha barn med. Møtte likevel en del med barn på veien. I Goa skulle det gå helt greit å ha barn med seg, der er det jo mer vestlig enn i resten av landet. Jeg var på backpacker stedene i goa, det bør gjerne dere styre unna da det er mye raveparties og lite familievennlig. Hos Apollo osv. er det nå pakketurer til goa i familievennlige områder. Ellers vil jeg føye til at dere bør vurdere å reise på organisert tur rundt omkring i landet f.eks. til taj mahal i stedet for på egenhånd, da slipper dere skrangletog som bryter sammen midt på natta osv. Opplevde flere foreldre som syns det var veldig slitsomt med barn sånt sett. Dere kommer til å kose dere, India er helt fantastisk!! God tur )) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.