Gjest røyk er gift Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Nå bommer du totalt. Jeg røyker ikke. "..........................................." Desto mer urovekkende (i alle fall forunderlig) at du kjemper røykens sak 0 Siter
Prozak Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Desto mer urovekkende (i alle fall forunderlig) at du kjemper røykens sak Og hvor kjemper jeg "røykens sak"? Jeg er for at folk skal få bestemme over seg selv og sitt, så lenge de ikke plager andre med det. "........................................." 0 Siter
Gjest røyk er gift Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Og hvor kjemper jeg "røykens sak"? Jeg er for at folk skal få bestemme over seg selv og sitt, så lenge de ikke plager andre med det. "........................................." Røykere plager andre all the time - både når de går foran oss på gata og patter på den illeluktende siggen sin, og når de står ved siden av oss og stænker gammel mann. 0 Siter
Prozak Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Røykere plager andre all the time - både når de går foran oss på gata og patter på den illeluktende siggen sin, og når de står ved siden av oss og stænker gammel mann. Bah. Det er slike som deg som ikke klarer å la være å irritere seg over at alle andre ikke gjør og er som du vil som er en plage for samfunnet. Det tullet der er like dumt som om jeg skulle klage over alle som går foran meg på gata og stinker parfyme, folk som sleper med seg skrikende drittunger på gata etc. Prøv å konsentrer deg litt mer om deg selv i stedet for å gå rundt og legge deg opp i hva andre gjør når det ikke angår deg. Stakkars...måtte du oppleve en lukt du ikke likte i noen sekunder på gata...? Daaakal liten. Voksne folk har ingen unnskyldning for å oppleve seg som sytete drittunger. "..........................................." 0 Siter
Gjest røyk ER gift, faktisk Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Bah. Det er slike som deg som ikke klarer å la være å irritere seg over at alle andre ikke gjør og er som du vil som er en plage for samfunnet. Det tullet der er like dumt som om jeg skulle klage over alle som går foran meg på gata og stinker parfyme, folk som sleper med seg skrikende drittunger på gata etc. Prøv å konsentrer deg litt mer om deg selv i stedet for å gå rundt og legge deg opp i hva andre gjør når det ikke angår deg. Stakkars...måtte du oppleve en lukt du ikke likte i noen sekunder på gata...? Daaakal liten. Voksne folk har ingen unnskyldning for å oppleve seg som sytete drittunger. "..........................................." Det var vel nettopp konsentrasjonen om meg selv som gjorde at jeg sluttet med den idiotiske røykingen. Jeg er ikke til plage for samfunnet som ikke-røyker - tvert imot! Men om jeg er til plage for deg, så kan du sikkert finne noen andre å slenge dritt til 0 Siter
Prozak Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Det var vel nettopp konsentrasjonen om meg selv som gjorde at jeg sluttet med den idiotiske røykingen. Jeg er ikke til plage for samfunnet som ikke-røyker - tvert imot! Men om jeg er til plage for deg, så kan du sikkert finne noen andre å slenge dritt til *LOL* Komisk :-) "......................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.