Gå til innhold

Frustrerte fruer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Julekalendertråder? Det har jeg visst fortrengt bort. Har ikke sett noe til dem.

Var det på foreldre-småbarn? Der er jeg så sjelden for tiden at kanskje det er derfor.?

:)

Men desember kommer nok fort nok ja. *s*

Ja, det er på foreldre - småbarn den diskusjonen pleier å bølge.

Spørsmålet om hvilken serie som kommer i desember (NRK) pleier å komme opp i august.

Ellers bare bygger det seg opp med tips til hjemmlaga kaledere og tips til hva man skal kjøpe og putte i hjemmelaga kaledere, og om man skal ha en hjemmelaga kalender med innkjøpte gaver til hvert barn eller ikke etc. etc.

:o)

Skrevet

Jeg er da ingen tv-slave!:)

Jooooda, det er du deeet, så! :)

Jeg ser det på nasen din! Hehe.

Skrevet

...Men hvorfor skjønner hun og Bruce ikke at det jo er DE to som skal ha seg med hverandre? Lei av at de driver å tripper rundt grøten, når de så opplagt har lyst å kaste seg over hverandre og ha het og hemningsløs sex på skrivebordet!

Skjønner du ikke at det er et billig triks fra manusforfatternes side slik at dere skal benke dere hver tirsdag for å se om Amy og Bruce endelig hopper på hverandre? Jfr. Rachel og Ross-problematikken som drev de første sesongene av Friends. :)

Skrevet

Skjønner du ikke at det er et billig triks fra manusforfatternes side slik at dere skal benke dere hver tirsdag for å se om Amy og Bruce endelig hopper på hverandre? Jfr. Rachel og Ross-problematikken som drev de første sesongene av Friends. :)

skjønner jo det - men de har drøyd det for langt. Nå er det ikke spennende lenger - bare repeterende og kjedelig. Har slutta å se Amy, jeg.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Uffda, trodde det skulle starte tidligere enn det.

Men, desember kommer jo gjerne raskere enn en aner.

Skrevet

skjønner jo det - men de har drøyd det for langt. Nå er det ikke spennende lenger - bare repeterende og kjedelig. Har slutta å se Amy, jeg.

Har aldri synes den serien var noe bra, jeg. Bruker heller internett! :)

Skrevet

Jooooda, det er du deeet, så! :)

Jeg ser det på nasen din! Hehe.

Jeg er ikke det! Jeg ser ikke tv hver dag en gang...:)

Skrevet

Jeg er ikke det! Jeg ser ikke tv hver dag en gang...:)

Hehe... Jeg skal ikke kaste stein i glasshus, er nok mer nettslave enn tv-slave selv. :)

Skrevet

...Men hvorfor skjønner hun og Bruce ikke at det jo er DE to som skal ha seg med hverandre? Lei av at de driver å tripper rundt grøten, når de så opplagt har lyst å kaste seg over hverandre og ha het og hemningsløs sex på skrivebordet!

Neineinei.. fysj. De tankene er ute av bildet nå, hun er gravid med HUNKEN!

Skrevet

Neineinei.. fysj. De tankene er ute av bildet nå, hun er gravid med HUNKEN!

Hunk???? Må si meg uenig der.... Synes han nytypen hennes er ei pingle... Men det er kanskje noe jeg ikke har fått med meg? Har ikke fulgt så nøye med i det siste.

Skrevet

Hunk???? Må si meg uenig der.... Synes han nytypen hennes er ei pingle... Men det er kanskje noe jeg ikke har fått med meg? Har ikke fulgt så nøye med i det siste.

Han er ikke så bad-boy-kjekk, men han har likevel en barsk sårbarhet i seg som tiltrekker meg.. =) Har ikke sett det på lenge jeg heller, bortsett fra en episode der de plutselig skulle gifte seg og få barn og greier.

Skrevet

Hvis jeg ikke husker helt feil, så leste jeg den første jule-tråden allerede i .... hold deg fast ..... AUGUST!!!!

Men det er mulig at det var en som skulle brodere en kalender altså, og da trenger man jo nødvendigvis litt tid på seg! ;-)

Hvisker:

Å starte med juleforberedelsene altfor tidlig er et et veldig sterkt kjerringsymptom.

Skrevet

Han er ikke så bad-boy-kjekk, men han har likevel en barsk sårbarhet i seg som tiltrekker meg.. =) Har ikke sett det på lenge jeg heller, bortsett fra en episode der de plutselig skulle gifte seg og få barn og greier.

Han er omtrent så barsk som en potteplante.

Nei, Bruce er gutten sin. Han er råsexy. Og jeg er enig med Ka Va i at det er de to som egentlig elsker hverandre.

Serien er ikke mere enn sånn passe. Moren spiller knallgodt, ellers er det så som så.

Frustrerte fruer stiller i en helt annen klasse.

Skrevet

Hvisker:

Å starte med juleforberedelsene altfor tidlig er et et veldig sterkt kjerringsymptom.

Har De kjøpt inn ribben, da, frøken Babette? De har hatt meget bar tilbud på Nordy har jeg hørt! ;-)

Skrevet

Han er omtrent så barsk som en potteplante.

Nei, Bruce er gutten sin. Han er råsexy. Og jeg er enig med Ka Va i at det er de to som egentlig elsker hverandre.

Serien er ikke mere enn sånn passe. Moren spiller knallgodt, ellers er det så som så.

Frustrerte fruer stiller i en helt annen klasse.

*snøft* Så får jeg ham i det minste for meg selv!

Hva synes du om Sawyer i Lost da, om du har sett det? Det er den kjekkeste mannen jeg vet om.

Forresten enig i at frustrerte fruer er mye bedre enn Amy.

Skrevet

Har De kjøpt inn ribben, da, frøken Babette? De har hatt meget bar tilbud på Nordy har jeg hørt! ;-)

Ja, ribben har ligget klar i fryseren siden 1960.

Skrevet

*snøft* Så får jeg ham i det minste for meg selv!

Hva synes du om Sawyer i Lost da, om du har sett det? Det er den kjekkeste mannen jeg vet om.

Forresten enig i at frustrerte fruer er mye bedre enn Amy.

Ja vær så god! Den lille dukkemannen kan du få ha i fred for meg. Lost ser jeg ikke på.

Skrevet

Ja, ribben har ligget klar i fryseren siden 1960.

He he, minner meg om en historie jeg hørte om noen som skulle rydde ut fra huset etter at den gamle bestemoren var død. Da fant de på et bortgjemt sted flere sekker med sukker - hamstret inn i forbindelse med Cuba-krisen først på 60-tallet (1962?)! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...