Gå til innhold

Hvordan få kontakt med mine "varme hender"?

Anbefalte innlegg

Gjest varme hender?

Dette høres sikkert for mange helt latterlig og fjernt ut... Og egentlig legger jeg ikke så mye i det, men jeg må innrømme at jeg tenker litt på det...

Jeg fikk satt opp horoskopet mitt for noen år siden. Sånn skikkelig "profesjonelt" horoskop, og der sto det at jeg muligens hadde healende evner. Og nå for noen uker siden snakket jeg med ei dame som har "varme hender" og hun mente å kunne vite at jeg også har den evnen. Liten tilleggsinfo er at jeg har personer i nær familie som har "varme hender" og som "ser" ting, men jeg føler ikke jeg kan/vil snakke med han som fremdeles lever om det (har vært flere, men de er død nå).

Jeg har ikke lyst å kunne "se" ting som skal skje, men "varme hender" kunne jeg jo faktisk brukt til noe! Lurer på om det er noe jeg kan gjøre for å komme i "kontakt" eller hva jeg skal kalle det... For jeg har absolutt ikke merket noe til det :-)

Alternativ behandling er kanskje ikke riktig forum, men det nærmeste jeg fant her hvertfall :-)

Vil gjerne høre om noen har noen synspunkter på hvorfor noen har varme hender og/eller ser ting. Syns det er interessant å diskutere dette :-)

Fortsetter under...

Gjest varme hender?

hei

ikke latterlig i det hele tatt.

Evnen finnes i oss alle. Du må bare sette i gang å holde på folk. prøv i allefall. Med tida vil du kanskje kjenne prikking og varme i håndflatene dine.

Må innrømme at jeg syns det høres litt komisk ut selv og skjønner ikke helt hva du mener jeg skal gjøre... Holde på folk? Hvordan da? Må jeg fokusere på noe spesielt eller...?

Hvis alle har det i seg, hvorfor kan ikke alle bruke det? Og HVA er det egentlig?

Jeg er jo veldig mye fysisk med kjæresten min da, men verken han eller jeg har kjent noe til mine "varme hender" noen gang... Jeg holder han ofte på låret, skulderen, armen osv., men aldri kjent noe... :-)

Kan jeg holde på meg selv? Går det? Å heale seg selv?

Må innrømme at jeg syns det høres litt komisk ut selv og skjønner ikke helt hva du mener jeg skal gjøre... Holde på folk? Hvordan da? Må jeg fokusere på noe spesielt eller...?

Hvis alle har det i seg, hvorfor kan ikke alle bruke det? Og HVA er det egentlig?

Jeg er jo veldig mye fysisk med kjæresten min da, men verken han eller jeg har kjent noe til mine "varme hender" noen gang... Jeg holder han ofte på låret, skulderen, armen osv., men aldri kjent noe... :-)

Kan jeg holde på meg selv? Går det? Å heale seg selv?

Jeg foreslår at du tar kontakt med en som healer. eks reiki healing kurs. Det har jeg tatt del en og to, og angrer ikke en dag.... Det er energi. universell livsenergi det handler om. Du kan jo søke litt på nettet om dette. chakra meridianer mm. lykke til!!! :)

Gjest varme hender?

Jeg foreslår at du tar kontakt med en som healer. eks reiki healing kurs. Det har jeg tatt del en og to, og angrer ikke en dag.... Det er energi. universell livsenergi det handler om. Du kan jo søke litt på nettet om dette. chakra meridianer mm. lykke til!!! :)

Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig! Kunne godt tenke meg å ta et kurs, men da vil jeg gjerne vite mer om det først. Hva lærer jeg, hvilke erfaringer har folk som har tatt kurset, hva koster det, hvor mange er med på slike kurs og hvordan finne seriøse aktører osv.

Håper du kan gi meg litt mer info! Jeg ble ikke helt klok på hva som er hva når jeg surfet litt rundt..

Gjest schnachtswürde

Jeg syns det er trist at DOL ikke sletter slike forsøk på markedsføring av sjarlatanvirksomhet.

Ingen har noensinne kunnet gjenta overnaturlige evner "under kontrollerte forhold".

Annonse

Du kan jo prøve å holde hendene på skjermen og sende 'helbredende vibrasjoner' til mitt høyre kne. Har fått en vridning/strekk som er vel standhaftig.....

Ok,en litt 'far fetched' tanke, men hvis det funker har du iallefall en bekreftelse :-)

Gjest varme hender?

Du kan jo prøve å holde hendene på skjermen og sende 'helbredende vibrasjoner' til mitt høyre kne. Har fått en vridning/strekk som er vel standhaftig.....

Ok,en litt 'far fetched' tanke, men hvis det funker har du iallefall en bekreftelse :-)

Hehe... Kjente du det? Jeg prøvde og syntes jeg kjente noe varme fra hendene mine, men det var nok bare varmen fra PC'en... hehe :-)

Gjest varme hender?

Jeg syns det er trist at DOL ikke sletter slike forsøk på markedsføring av sjarlatanvirksomhet.

Ingen har noensinne kunnet gjenta overnaturlige evner "under kontrollerte forhold".

Jeg syns det er helt på sin plass at det ikke blir slettet. Man har jo så mange forskjellige interesser, trosretninger og syn på ting og tang. Det må være lov å "snakke" med andre om det. Jeg føler ikke at jeg ble påprakket noen kurs eller hva som helst, jeg fikk svar på de jeg spurte om. Og hvis jeg SKULLE være interessert i kurs, så er det opp til meg å finne ut av det.

Du får sende klage til webmaster hvis du syns dette var så ille. Inne på forum for alternativ behandling...

Hvis dette skulle slettes ville takhøyden begynt å bli SVÆRT lav her...

Gjest lille rosinen

Hvis dette skulle slettes ville takhøyden begynt å bli SVÆRT lav her...

Tenker jeg også! Det er et spennende tema som det må være lov å diskutere. De som absolutt ikke har noen tro på healing og beslektede emner kan jo bare la være.

Kanskje han ikke skjønte spøken med healing over internet...

Gjest skraldepande

Tenker jeg også! Det er et spennende tema som det må være lov å diskutere. De som absolutt ikke har noen tro på healing og beslektede emner kan jo bare la være.

Kanskje han ikke skjønte spøken med healing over internet...

Det -er- en god spøk.

Ei venninne spår i tarotkort, og vi hadde mye moro med det.

:-)

Annonse

Gjest varme hender?

Det -er- en god spøk.

Ei venninne spår i tarotkort, og vi hadde mye moro med det.

:-)

Jeg syns også det er gøy! Uten at jeg kan si jeg tror på det akkurat, så syns jeg det er litt spennende å se om ting stemmer.

Og jeg _måtte_ jo prøve å sende noen varme vibber til chimera (var det ikke henne?), dog med et lite smil om munnen :-)

Gjest skraldepande

Jeg syns også det er gøy! Uten at jeg kan si jeg tror på det akkurat, så syns jeg det er litt spennende å se om ting stemmer.

Og jeg _måtte_ jo prøve å sende noen varme vibber til chimera (var det ikke henne?), dog med et lite smil om munnen :-)

Gøy.

Minner meg om da TVen kom i Nordnorge, de eldste pyntet seg for å se på TV, for de trodde på en måte at statsministeren kunne se dem.

:)

Gjest varme hender?

Gøy.

Minner meg om da TVen kom i Nordnorge, de eldste pyntet seg for å se på TV, for de trodde på en måte at statsministeren kunne se dem.

:)

Sant??! Det har jeg ikke hørt før, selv om jeg er vaskekte nordlending selv. Da må det virkelig ha vært stort å få fjernsyn..., og få direkte kontakt med statsministeren!

Gjest skraldepande

Sant??! Det har jeg ikke hørt før, selv om jeg er vaskekte nordlending selv. Da må det virkelig ha vært stort å få fjernsyn..., og få direkte kontakt med statsministeren!

Vet ikke om det er en myte, men bestemora mi sa det. Det var enkle mennesker.

Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig! Kunne godt tenke meg å ta et kurs, men da vil jeg gjerne vite mer om det først. Hva lærer jeg, hvilke erfaringer har folk som har tatt kurset, hva koster det, hvor mange er med på slike kurs og hvordan finne seriøse aktører osv.

Håper du kan gi meg litt mer info! Jeg ble ikke helt klok på hva som er hva når jeg surfet litt rundt..

hei igjen!

jeg tror prisen ligger på rundt 1500kr pr kursdel. varierer nok litt fra sted til sted og kursleder. det beste er å få anbefalt en kursleder. Mulig det er en god ide å kontakte folk som driver med naturterapi. de vet nok om noen eller har erfaringen selv. Jeg lar være å uttale meg for mye her tror jeg :)

Jeg ønsker deg all lykke videre. søk,finn og vinn!!

• 2 uker senere...

hei

ikke latterlig i det hele tatt.

Evnen finnes i oss alle. Du må bare sette i gang å holde på folk. prøv i allefall. Med tida vil du kanskje kjenne prikking og varme i håndflatene dine.

Vet du om folk med varme hender kan bruke det på seg selv også? Det har jeg aldri hørt om egentlig... Eller kanskje virker det bare på andre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...