Gå til innhold

Ting som har samlet seg opp

Anbefalte innlegg

Driver å rydder i ting som jeg har samlet opp opp igjennom årne, hauger med kladdebøker og papirer helt ifra barneskolen. Prøver og stiler jeg har skrevet. Har lyst til å kaste alt sammen, men sliter blir engstelig ved tanken på det. Har jo egentlig ikke noe bruk for dem mer, men blir engstelig for at jeg ved å kaste dem kaster noen av min egen fortid. Så tenker jeg på alt arbeidet som jeg la i å skrive alt dette. Egentlig ikke en fortid som jeg har mange positive minner ifra en gang. Må ha plass, lagerplass er dyrt, så jeg vet sannelig ikke hva jeg skal gjøre. Tvinge meg til å kaste alt sammen? Tenk dersom jeg kommer til å angre... Hva synes dere? Hadde dere spart på det, eller bare kvittet dere med det? Lider nok av en slags samletvang...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/200041-ting-som-har-samlet-seg-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å sortere? Du kan kankskje spare noen kladdebøker med stiler/fortellinger etc og heller dumpe mattebøker osv?

Alltid koselig å ta vare på gamle ting.. men du må huske at du skal jo ha plass til alle de nye minnene som skal komme også. Og da kan det fort bli trangt om du ikke kvitter deg med noe! :-)

(ps. godt råd: du kan ta bilder av gamle bøker,lekesaker osv. Bilder tar mye mindre plass!!)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...