Gå til innhold

Livet er herlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Livet er godt nå, og enda bedre når jeg ser at dol er det samme som før. Snart er jeg friskmeldt igjen og skal ut på lange reiser. Gleder meg som en unge;)

Skrevet

Er du sikker på at du ikke er litt vel optimistisk mtp friskmeldingen...?

:-)

Gjest blomsterløk
Skrevet

*lol*

:)

Skrevet

Enten har jeg så dårlig hukommelse at jeg husker ikke når jeg snakket/skrev deg i senk, eller så forstår jeg ikke humoren din.

Trenger du å kjekke deg for dol-damer?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Så se til å kom deg ut i jobb da. Tror du trenger det.

Men neida, du blir nok ikke friskmeldt. Og disse reisene dine har vi hørt om før.

Skrevet

Så se til å kom deg ut i jobb da. Tror du trenger det.

Men neida, du blir nok ikke friskmeldt. Og disse reisene dine har vi hørt om før.

Ja jeg skrev om turen til Midtøsten i påsken.

Hvorfor skulle jeg ikke bli friskmeldt? Har du PMS i dag, hvorfor kommer du med slike påstander?

Det er mange som har lyst å dra til New York sammen med meg og jeg gleder meg i hvert fall til å komme dit igjen etter fem år. Verdens herligste by;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja jeg skrev om turen til Midtøsten i påsken.

Hvorfor skulle jeg ikke bli friskmeldt? Har du PMS i dag, hvorfor kommer du med slike påstander?

Det er mange som har lyst å dra til New York sammen med meg og jeg gleder meg i hvert fall til å komme dit igjen etter fem år. Verdens herligste by;)

Jeg skjønte at jeg ville bli kjent som pms-kjerringa på dol da.

Men nei, har ikke det i dag.

Men bare vent, om et par uker kommer jeg og tar deg;o)

Skrevet

*lol*

Skrevet

Det var du som nevnte pms i et svar til meg.

Skrevet

Er du mannvond når du har pms?

Sender du ut nabovarsel før det smeller?

Jeg er faktisk mer postmenstruell enn premenstruell, jeg. Har ikke hørt om noen andre som har det slik.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Er du mannvond når du har pms?

Sender du ut nabovarsel før det smeller?

Jeg er faktisk mer postmenstruell enn premenstruell, jeg. Har ikke hørt om noen andre som har det slik.

Det smeller aldri. Jeg bare flytter for en tid;)

Min pms er kun rettet mot en person, og han har like mye pms som meg;o)

Blander ikke inn naboene.

Skrevet

Det smeller aldri. Jeg bare flytter for en tid;)

Min pms er kun rettet mot en person, og han har like mye pms som meg;o)

Blander ikke inn naboene.

Jeg mente her inne. Slenger du ut en advarsel når det nærmer seg?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg mente her inne. Slenger du ut en advarsel når det nærmer seg?

Jeg har ikke helt tellinga på når akkurat det kommer til å skje. Når jeg har pms, skjønner jeg det ikke. Jeg skjønner det først etterpå og da er det for sent;o)

Men jeg skal love å be om unnskyldning, hvis jeg skriver noe jeg angrer på;)

Skrevet

Enten har jeg så dårlig hukommelse at jeg husker ikke når jeg snakket/skrev deg i senk, eller så forstår jeg ikke humoren din.

Trenger du å kjekke deg for dol-damer?

Du behøver ikke å "skrive meg i senk" for at jeg skal forstå at det kan være lenge til du er friskmeldt.

Og jeg vil vel også tro at det er enklere for de fleste å forstå humoren min, enn det er å forstå humoren din?

For jeg antar at det er mye humor som ligger bak alle innleggene dine med forskjellige nick, og ikke ramme alvor?

For skulle det være ramme alvor, så burde noen på institusjonen for lengst forstått at de burde begrense internettilgangen din.

Det er neppe et fornuftig ledd i behandlingen din dette her.....

Skrevet

Du behøver ikke å "skrive meg i senk" for at jeg skal forstå at det kan være lenge til du er friskmeldt.

Og jeg vil vel også tro at det er enklere for de fleste å forstå humoren min, enn det er å forstå humoren din?

For jeg antar at det er mye humor som ligger bak alle innleggene dine med forskjellige nick, og ikke ramme alvor?

For skulle det være ramme alvor, så burde noen på institusjonen for lengst forstått at de burde begrense internettilgangen din.

Det er neppe et fornuftig ledd i behandlingen din dette her.....

Det er mange mennesker som lever på institusjoner og du skriver ikke slik for å oppheve dem. Jeg har ikke helt sansen for slik humor,og håper at du ikke har rett i at det er mange som forstår den.

Skrevet

Det er mange mennesker som lever på institusjoner og du skriver ikke slik for å oppheve dem. Jeg har ikke helt sansen for slik humor,og håper at du ikke har rett i at det er mange som forstår den.

Ikke alltid lett å forstå hva du egentlig mener?

Synes du det var slemt skrevet av meg overfor de som befinner seg på en eller annen institusjon, eller forstod du ikke hva jeg skrev?

Da skal jeg forklare litt nærmere.

Folk blir innlagt på ulike institusjoner av ulike årsaker. Og som regel befinner de seg der for å få behandling, og i visse tilfeller for å bli beskyttet mot seg selv.

I både første og sistnevnte tilfelle så kan kontakt utenfor institusjonen være uheldig for noen.

Og hvis du skulle befinne deg på en slik institusjon, så kan det tyde på at du tilhører sistnevnte.

Uten at det jeg skriver på noen som helst måte er ment å være til forkleinelse for noen av de som befinner seg på en institusjon.

Alle er tross alt klar over at det er en årsak til at de er der. Og skulle du være der, så gir det du skriver mye mer mening - selv om det samtidig betyr at slik aktivitet neppe er bra for din videre behandling.

Skrevet

Ikke alltid lett å forstå hva du egentlig mener?

Synes du det var slemt skrevet av meg overfor de som befinner seg på en eller annen institusjon, eller forstod du ikke hva jeg skrev?

Da skal jeg forklare litt nærmere.

Folk blir innlagt på ulike institusjoner av ulike årsaker. Og som regel befinner de seg der for å få behandling, og i visse tilfeller for å bli beskyttet mot seg selv.

I både første og sistnevnte tilfelle så kan kontakt utenfor institusjonen være uheldig for noen.

Og hvis du skulle befinne deg på en slik institusjon, så kan det tyde på at du tilhører sistnevnte.

Uten at det jeg skriver på noen som helst måte er ment å være til forkleinelse for noen av de som befinner seg på en institusjon.

Alle er tross alt klar over at det er en årsak til at de er der. Og skulle du være der, så gir det du skriver mye mer mening - selv om det samtidig betyr at slik aktivitet neppe er bra for din videre behandling.

Forstår fremdeles ikke humoren din.

Skrevet

Forstår fremdeles ikke humoren din.

Kanskje fordi det ikke var noe innslag av humor i det innlegget - men kun ramme alvor?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...