Gå til innhold

Dorthes ondskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en et herlig nattlig virvar.

Iranere, italienere, syke mødre og syke iranere med mødre i Italia (folk er jaggu tjukke i hue som ikke forsto at fyren var iraner!), iranere på sykehus i Norge og ikke hos sin mor (eller var det mødre?) på sykehus i Italia, barnehageeiere som ikke er pedagoger (skyt dem!) - noe bebba (herre Jesus!) visstnok er, Dorthe-hatere (for hun er jo forumets ondeste menneske!), bebbanick i det uendelige, klag-til-webbis-innlegg, mail webbis og finn ut at jeg ikke bruker flere nick-innlegg (dama har vel endelig, etter avslørte løgner og løgners løgner, hatt vett nok (hvor utrolig det enn høres ut...) til å lage flere brukerkontoer), og herrejemini og gud-veit hvordan den fremmede dametrusa havna i min kommode, og Prozak; skyt den kverulanten også. Han er bare ute etter bråk. Det er han og Dorthe og Bobbelibob og dvergen i Twin Peaks.

Og den spaltede personligheten, hun må ikke glemmes.

Nok et offer for Dorthes uendelig ondskap (send Bush på denne menneskelige versjonen av ondskapens akse), og jeg holdes våken av all galskapen, mens jeg setter meg tilbake og konstaterer at eskimo er et rasistisk ord, hetser og føyer meg pent inn i rekken av De Onde; som fandenivoldske Dorthe og hennes sjefskverulerende "......".

Og det her er midt i uka mens folk er edru!

Helga må bare bli bra.

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

3

• hare1365380455

3

• morsan

2

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Drømte du om alt dette? Eller tøyser du? Morsomt var det i alle fall...:)

Skrevet

he-he.....jeg forstår at jeg må ha gått glipp av noe i går...:-)

Skrevet

he-he.....jeg forstår at jeg må ha gått glipp av noe i går...:-)

Jeg ser også tråden nå....:)

Skrevet

Den som sover synder ikke, og får heller ikke med seg moroa på DOL! ;-)

*scroller nedover for å lete etter spenninga*

Skrevet

Vilken tråd er det?

Tråden som "gråter og gråter" skrev i går kveld om kjæresten som har reist til Italia og ikke tatt kontakt på tre uker...

Søk på meg som forfatter så får du opp en hel masse :)

Skrevet

Tråden som "gråter og gråter" skrev i går kveld om kjæresten som har reist til Italia og ikke tatt kontakt på tre uker...

Søk på meg som forfatter så får du opp en hel masse :)

Nå ber jeg deg virkelig om å slutte det her. Dette er tydelig ikke bare morsomt for alle, og uansett hvilken meninger du har så kan det umulig være hensikten å såre andre menneskers følelser.

Skrevet

Nå ber jeg deg virkelig om å slutte det her. Dette er tydelig ikke bare morsomt for alle, og uansett hvilken meninger du har så kan det umulig være hensikten å såre andre menneskers følelser.

Unnskyld meg, men denne tråden ligger ute på Åpent forum. Når ble det ulovlig å henvise til en eksisterende tråd i et offentlig diskusjonsforum!?

Skrevet

Unnskyld meg, men denne tråden ligger ute på Åpent forum. Når ble det ulovlig å henvise til en eksisterende tråd i et offentlig diskusjonsforum!?

Det er ikke noe ulovlig, jeg anmoder henne om å gi seg etter diskusjonen som var i går.

Skrevet

Det er ikke noe ulovlig, jeg anmoder henne om å gi seg etter diskusjonen som var i går.

Jeg har da ikke sagt noe annet enn hvilken tråd det var snakk om? Var ikke klar over at det var "ulovlig" også?

Og snakk om hvem som henger etter hvem her, dette var jo absolutt ikke stilet til deg :)

Skrevet

Jeg har da ikke sagt noe annet enn hvilken tråd det var snakk om? Var ikke klar over at det var "ulovlig" også?

Og snakk om hvem som henger etter hvem her, dette var jo absolutt ikke stilet til deg :)

Denne gangen skriver jeg seriøst.

Skrevet

Denne gangen skriver jeg seriøst.

Eh javel?

Seriøst det er ikke lov å fortelle andre hvor et innlegg ligger?

Skrevet

Når jeg gjorde det...

Dere andre får lov :)

Skrevet

Eh javel?

Seriøst det er ikke lov å fortelle andre hvor et innlegg ligger?

Du vil ikke gi deg;) Gå nå og slapp av litt, det er på tide med våpenhvile her.

Skrevet

Du vil ikke gi deg;) Gå nå og slapp av litt, det er på tide med våpenhvile her.

*ler*

1 Jeg har ikke gjort annet enn å henvise til et innlegg

2 Jeg har ikke skrevet til deg i dag

3 Det er du som er etter meg

4 Det er du som har tatt opp igjen tråden i dag ved å poste nye innlegg

5 Er du virkelig så gjennomført dum at du ikke skjønner dette eller er du bare vanlig nutcase?

Skrevet

*ler*

1 Jeg har ikke gjort annet enn å henvise til et innlegg

2 Jeg har ikke skrevet til deg i dag

3 Det er du som er etter meg

4 Det er du som har tatt opp igjen tråden i dag ved å poste nye innlegg

5 Er du virkelig så gjennomført dum at du ikke skjønner dette eller er du bare vanlig nutcase?

Jeg forstår at man kan bli revet med i kampens hete, men akkurat nå så forstår jeg ikke hva du forsvarer.

Skrevet

Jeg forstår at man kan bli revet med i kampens hete, men akkurat nå så forstår jeg ikke hva du forsvarer.

Nei, da fikk jeg jo svar på spørsmål 5 om ikke annet...

Gjest blomsterløk
Skrevet

Vil nå si at det er du som starter nå da??

Fulgte med i trådene i går jeg også, selv om jeg ikke skrev noe der selv.

Men ærlig talt, hadde ikke du postet alle disse trådene i dag så hadde saken vært ute av dol-verden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...