Gå til innhold

Dorthes ondskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil nå si at det er du som starter nå da??

Fulgte med i trådene i går jeg også, selv om jeg ikke skrev noe der selv.

Men ærlig talt, hadde ikke du postet alle disse trådene i dag så hadde saken vært ute av dol-verden.

Denne tråden blant annet er startet av andre enn meg. Jeg synes synd på den som skrev opprinnelige innlegget i tråden 'gråter i kveld'. Det er ikke vanskelig å forstå at hun kamuflerer en del og det blir dratt ut og latterliggjort fordi noen tror hun er meg.

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

3

• hare1365380455

3

• morsan

2

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Her har jeg gått glipp av mye morro, skjønner jeg.

Er det bebba som har kalt Dorthe ond.? Hvor finner jeg dette her?

Er grusomt nysgjerrig;)

Skrevet

Ufattelig bra innlegg, SDD. :o)

Jeg logga meg av kl 2130 i går kveld, og skjønner nå at jeg gikk glipp av myyye.

Hadde vel kanskje trodd at den tråden var i ferd med å dø ut da, men makan (og ennå har jeg ikke fått lest gjennom alt - og nå er det lunsj ...)!

Dol er dol.

Skrevet

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2773825

Hvis dette ble riktig da? Er ikke så flink til å legge inn linker.

Blomsterløk! Hva gjør du!? Du vet VELDIG GODT at det der ikke er lov!

Dessuten - man kan ikke først kjefte på andre og så gjøre det samme selv, man skal lære av sine egne og andres feil. Det vet jeg, selv om jeg ikke er pedagog.

Du skuffer stort nå - jeg trodde bedre om deg...

:)

Skrevet

Ufattelig bra innlegg, SDD. :o)

Jeg logga meg av kl 2130 i går kveld, og skjønner nå at jeg gikk glipp av myyye.

Hadde vel kanskje trodd at den tråden var i ferd med å dø ut da, men makan (og ennå har jeg ikke fått lest gjennom alt - og nå er det lunsj ...)!

Dol er dol.

"Dol er dol."

Og takk og lov for det! En god latter forlenger livet, og jeg blir utgammel :)

Skrevet

Du verden. Jeg tror jeg må bgynne å vanke på dol igjen. Dette må være bedre enn TV:-)

Skrevet

Har jeg gått glipp av noe eller? Har bare vært sporadisk innom de siste dagene, prøver å jobbe litt også, men jeg skjønner jo at jeg bør følge bedre med :o)

Skrevet

hehe:)

Leste alle disse trådene igår. Dol er virkelig en god erstatning for alle andre såpserier - skjer definitivt mer her!

Gjest blomsterløk
Skrevet

Dessuten - man kan ikke først kjefte på andre og så gjøre det samme selv, man skal lære av sine egne og andres feil. Det vet jeg, selv om jeg ikke er pedagog.

Upps, blei bare så ivrig at jeg glemte alle regler og lover.

skal skjerpe meg, lover. :)

laguna1365380434
Skrevet

*lol* Satt å så litt på det der sirkuset i går..Det ble ganske voldsomt!

At dorthe er ondskapen selv kom litt bardust på..Men vi burde jo kanskje sett tegnene..? ;-P

Det ble en veldig underholdene tråd da..Og dette var et ditto innlegg.

:-)

Skrevet

Upps, blei bare så ivrig at jeg glemte alle regler og lover.

skal skjerpe meg, lover. :)

Skamme deg skulle du...

Gjest blomsterløk
Skrevet

Skamme deg skulle du...

Ja, men jeg gjør det.

Angrer dypt på at jeg kjeftet på deg også.

*ser ned i gulvet*

Skrevet

Hva er dette med at det ikke er lov til å linke til tråder? Nå har jeg lest det to ganger i løpet av kort tid - er det en bruker som har "bestemt" at dette er ulovlig, eller er det en ny, reell regel?

Jeg har ikke tid til å lese endeløse tråder om bortkomne hvite italienere, jeg lurer bare på om forbudet er seriøst eller ikke.

Skrevet

Hva er dette med at det ikke er lov til å linke til tråder? Nå har jeg lest det to ganger i løpet av kort tid - er det en bruker som har "bestemt" at dette er ulovlig, eller er det en ny, reell regel?

Jeg har ikke tid til å lese endeløse tråder om bortkomne hvite italienere, jeg lurer bare på om forbudet er seriøst eller ikke.

Det er lov :)

Jeg fikk bare kjeft av bebba i sted fordi jeg satte inn en link til Goliath - han var nysgjerrig på gårsdagens diskusjon, og jeg ga ham linken.

Dette var da et helt klart tegn på at jeg er ute etter bebba, og fortsetter hetsen av henne i dag...

Men dere andre får lov - det er bare meg som ikke får lov av henne :)

Skrevet

Ja, men jeg gjør det.

Angrer dypt på at jeg kjeftet på deg også.

*ser ned i gulvet*

Bra! :)

Jeg er ikke så langsint da...

Kvart på ett er jeg ferdig med å være SKIKKELIG SKUFET OVER DEG, og går over til at alt er glemt og rosenrødt igjen ;)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Bra! :)

Jeg er ikke så langsint da...

Kvart på ett er jeg ferdig med å være SKIKKELIG SKUFET OVER DEG, og går over til at alt er glemt og rosenrødt igjen ;)

Ja, men det er godt å vite.

*venter på at klokka skal bli kvart på ett*

:-))

Skrevet

Det er absolutt ikke seriøst! :-) Det er bare en fleiping med at en her inne roper om sensur av den slags linking! ;-)

Skrevet

"Dol er dol."

Og takk og lov for det! En god latter forlenger livet, og jeg blir utgammel :)

Haha, ja det kan du (og flere av oss) bare forberede deg på å bli.

Vi får nok tak i tekniske hjelpemidler som gjør oss i stand til å holde til her inne også når finmotorikken begynner å svikte ...

Skrevet

*ler* mjaaa.. action!

Jeg får et par timer mindre søvn enn vanlig da! Dårlig selvkontroll:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...