Gå til innhold

Dorthes ondskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holdt på å le meg i hjel da jeg leste innlegget ditt, og jeg har enda ikke kommet noe særlig i gang med å lese nattens underholdning...

(Du bør nesten vurdere å begynne i underholdningsbransjen.)

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

3

• hare1365380455

3

• morsan

2

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Holdt på å le meg i hjel da jeg leste innlegget ditt, og jeg har enda ikke kommet noe særlig i gang med å lese nattens underholdning...

(Du bør nesten vurdere å begynne i underholdningsbransjen.)

Den tråden er slettet.

Skrevet

Denne tråden blant annet er startet av andre enn meg. Jeg synes synd på den som skrev opprinnelige innlegget i tråden 'gråter i kveld'. Det er ikke vanskelig å forstå at hun kamuflerer en del og det blir dratt ut og latterliggjort fordi noen tror hun er meg.

Hvorfor innser du ikke at det ikke kan fungere å benytte samme strategi hver gang du skal benekte at det er du som har skrevet et innlegg? Du er jo lettere gjenkjennelig enn den berømte lusa...

Skrevet

Nå ber jeg deg virkelig om å slutte det her. Dette er tydelig ikke bare morsomt for alle, og uansett hvilken meninger du har så kan det umulig være hensikten å såre andre menneskers følelser.

Hva er din mening med å skrive slike innlegg da?

Skrevet

hahaha du får virkelig sagt det!

DOL er jo mer enn bra nok underholdning, når det skjer så mye, hehe. :)

Skrevet

Det er lov :)

Jeg fikk bare kjeft av bebba i sted fordi jeg satte inn en link til Goliath - han var nysgjerrig på gårsdagens diskusjon, og jeg ga ham linken.

Dette var da et helt klart tegn på at jeg er ute etter bebba, og fortsetter hetsen av henne i dag...

Men dere andre får lov - det er bare meg som ikke får lov av henne :)

Synes egentlig synd på bebba jeg - etter den tråden med at hun fikk ny jobb og sånn fremsto hun ihvertfall som en rimelig tragisk skikkelse.

Skrevet

Synes egentlig synd på bebba jeg - etter den tråden med at hun fikk ny jobb og sånn fremsto hun ihvertfall som en rimelig tragisk skikkelse.

Du må ha misforstått noe. Det er ikke synd på meg. Jeg tullet bevist da jeg svarte meg selv, det har aldri falt meg inn at noen ikke forsto det.

Skrevet

Den har jeg gått glipp av...

Skrevet

FANKEN! -her har jeg vært fraværende to kvelder -og så har dere hatt det så moro! *ler*

Skrevet

Ja, til tross for at jeg ikke helt klarer å dy meg når det gjelder å svare kvinnfolket, så hender det jeg får noe i nærheten av dårlig samvittighet av å svare henne.

For det er noe riv, ruskende galt der et sted.

Skrevet

Inn i helvete... Jeg har ikke vært her siden fredag, og så har jeg gått glipp av all moroa??? Er det mulig, sier jeg bare...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...