Gå til innhold

Så kom mensen - en uke på overtid

Anbefalte innlegg

Etter en uke med grubling, testing og de store bølgedaler av håp og fortvilelse, kom mensen i dag - en uke på overtid.

Usikkerheten har for meg vært det værste, og jeg var nesten lettet da jeg så at blødningen kom . Nå VET jeg i allefall at jeg ikke er gravid, og at syklusen er sånn tålig på plass.

Jeg har likevel bestilt time hos gynekolog for å få undersøkt om det er noe feil med meg etter utskrapningen. Jeg har ALDRI før vært forsinket med mensen, og jeg har aldri hatt så sterke blødninger som nå. Så jeg er ennå litt bekymret.

Ja ja, da bretter vi opp armene igjen, og håper på klaff neste prøveperiode.

Takk til alle som støtter meg når jeg trenger det.

Fortsetter under...

Gjest Persepolis

Uff, det var leit. Utrolig hvordan kroppen kan "vite" at vi venter som desperate, og derfor være for sen? Jeg har ikke hatt noen noen aborter, men har forsøkt i 16 måneder (!). Har alltid syklus på 28 dager, men i det siste hopper den plutselig over til 33....

Det er grusomt.

Æsj da!!! *trøsteklem* ja ja, den beste trøsten er at det ikke er den værste jobben man gjør ;-). Men det å gruble, engste seg osv.. er ikke særlig gøy. Forhåpentligvis så ordner det seg til neste syklus... Lykke til :-))))

Annonse

Æsj da!!! *trøsteklem* ja ja, den beste trøsten er at det ikke er den værste jobben man gjør ;-). Men det å gruble, engste seg osv.. er ikke særlig gøy. Forhåpentligvis så ordner det seg til neste syklus... Lykke til :-))))

Jeg har ikke noe i mot "jobben" jeg - det ventingen som tar knekken på meg.

Skulle tro at det ville være til stor hjelp for psyken til mange om de klarte å produsere en graviditetsstest som kunne brukes rett etter eggløsning...

Ja-ja, nå skal det pules, gitt!

Uff, det var leit. Utrolig hvordan kroppen kan "vite" at vi venter som desperate, og derfor være for sen? Jeg har ikke hatt noen noen aborter, men har forsøkt i 16 måneder (!). Har alltid syklus på 28 dager, men i det siste hopper den plutselig over til 33....

Det er grusomt.

Fordi "vi" også er en kropp, ikke bare en bevissthet, for å være litt filosofisk. Hele oss fungerer som en helhet, og stresser vi, vil også det gå ut over det fysiske.

Fordi "vi" også er en kropp, ikke bare en bevissthet, for å være litt filosofisk. Hele oss fungerer som en helhet, og stresser vi, vil også det gå ut over det fysiske.

Ja, det er sikkert sant. Men det rare er jo at jeg ikke var stresset før mensen var forsinket...

Så det er litt høna og egget problematikk dette her.

Ja, det er sikkert sant. Men det rare er jo at jeg ikke var stresset før mensen var forsinket...

Så det er litt høna og egget problematikk dette her.

Du påstår altså her at du ikke er stresset overhodet med tanke på babylaging?

Hehe, akkurat der lar jeg meg ikke lure, du. Jeg kjenner meg for godt igjen.

c",)

Du påstår altså her at du ikke er stresset overhodet med tanke på babylaging?

Hehe, akkurat der lar jeg meg ikke lure, du. Jeg kjenner meg for godt igjen.

c",)

He-he.. joda, jeg er jo helt klart fokusert på å bli gravid. Men det store stresset når jeg ikke klarer å tenke på noe annet satt ikke inn før jeg var forsninket og testet negativt.

Usikkerhet er helt klart det værste. Nå vet jeg jo at jeg ikke er gravid, og gleder meg bare til neste prøveperiode.

Men selvfølgelig, litt stresset er jeg jo til vanlig ogås, og det er jo fult mulig at det er årsaken til at syklusen min var ute å kjøre denne gangen.

*puster dypt i magen*

Annonse

He-he.. joda, jeg er jo helt klart fokusert på å bli gravid. Men det store stresset når jeg ikke klarer å tenke på noe annet satt ikke inn før jeg var forsninket og testet negativt.

Usikkerhet er helt klart det værste. Nå vet jeg jo at jeg ikke er gravid, og gleder meg bare til neste prøveperiode.

Men selvfølgelig, litt stresset er jeg jo til vanlig ogås, og det er jo fult mulig at det er årsaken til at syklusen min var ute å kjøre denne gangen.

*puster dypt i magen*

På en liten måte er det greit å slippe det stresset. Nå vet jeg jo at jeg ikke kan være gravid og da stresser jeg så mye mye mindre enn i fjor på denne tiden.

Så jeg skjønner godt hvordan du har det. Bortsett fra ma-en da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...