Gjest bebba Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Selv om jeg hadde det moro i går kveld så forstår jeg at ikke alle hadde det. Nå synes jeg at jeg og de som anses å ligne på meg skal få være i fred i fremtiden. Hvor er nå alle dolerne som snakker om (n)etikette osv. Det må være lov å skrive her uten at noen begynner å prøve å oute vedkommende. Denne gangen ganske så mislykket, men ble moro fordi jeg var der tilfeldigvis og blandet meg. 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Kan du ikke oppdatere meg om hva du har funnet på nå da? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Kan du ikke oppdatere meg om hva du har funnet på nå da? Det var noen som trodde at jeg skrev et innlegg i går. Tilfeldigvis er jeg sykemeldt og innom dol, og havnet inn i tråden og hadde det moro. Synes egentlig at det er unødvendig å lete etter meg på denne måten, og engasjementet overrasker meg. Ber derfor om at de som ligner på meg får være i fred. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Kan du ikke oppdatere meg om hva du har funnet på nå da? http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2773825 0 Siter
morsan Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2773825 *Sjokkert!!* TO åpenbare lovbrudd på en og samme formiddag! Skjerpings Persille! ;-) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 *Sjokkert!!* TO åpenbare lovbrudd på en og samme formiddag! Skjerpings Persille! ;-) Jeg vet - jeg er gæærn... 0 Siter
Babette Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 *Sjokkert!!* TO åpenbare lovbrudd på en og samme formiddag! Skjerpings Persille! ;-) Ja, dere er noen nebbete møkkakjerringer hele bunten. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2773825 Link til ennå en tråd? Var ikke det forbudt da? 0 Siter
morsan Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Jeg vet - jeg er gæærn... Før du vet ordet av det kaster webbis deg ut og du ender opp med å komme tilbake under endret nick! ;-) Men heldigvis at du har valgt deg et såpass bokstavfrikt nick, da, for da har du uante muligheter! :-) Jeg nevner i fleng: - Persile - Perrsille - Perrssille - Persillee Samt selvsagt alle mulige komibanasjoner av ovennevnte samt med og uten stor forbokstav. I verste fall kan du faktisk ty til "Parsley"! ;-) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Link til ennå en tråd? Var ikke det forbudt da? Morsan har kjeftet på meg allerede 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Link til ennå en tråd? Var ikke det forbudt da? Morsan har kjeftet på meg allerede 0 Siter
morsan Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Ja, dere er noen nebbete møkkakjerringer hele bunten. Nebbete, du liksom! Når så du sist en gjødselbille med nebb, kanskje? 0 Siter
MsSophie Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Å, herregud - det er neimen ikke uten grunn du starter de fleste innleggene dine med; "jeg har problemer med å forstå....", "jeg forstår ikke...." etc All ting tyder på at det ikke er stort du forstår, derfor føler jeg det på sin plass å fortelle deg at det er et paradoks nå du, kvinnen som overhodet ikke skjønner noen ting, selv ikke sin egen begrensning - ber ande om å holde opp.... ...aldri har jeg møtt noen som deg, som til de grader klarer å holde liv i en tråd som burde vært lagt død for for lene siden. Og klarer du ikke holde liv i tråden, så lager du pina dø en ny en rundt samme tema. Djizeeez. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Morsan har kjeftet på meg allerede Ja, jeg så det rett etter at jeg hadde postet innlegget mitt. Aldri er jeg rask nok 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Før du vet ordet av det kaster webbis deg ut og du ender opp med å komme tilbake under endret nick! ;-) Men heldigvis at du har valgt deg et såpass bokstavfrikt nick, da, for da har du uante muligheter! :-) Jeg nevner i fleng: - Persile - Perrsille - Perrssille - Persillee Samt selvsagt alle mulige komibanasjoner av ovennevnte samt med og uten stor forbokstav. I verste fall kan du faktisk ty til "Parsley"! ;-) Du glemte Pedersilie 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Å, herregud - det er neimen ikke uten grunn du starter de fleste innleggene dine med; "jeg har problemer med å forstå....", "jeg forstår ikke...." etc All ting tyder på at det ikke er stort du forstår, derfor føler jeg det på sin plass å fortelle deg at det er et paradoks nå du, kvinnen som overhodet ikke skjønner noen ting, selv ikke sin egen begrensning - ber ande om å holde opp.... ...aldri har jeg møtt noen som deg, som til de grader klarer å holde liv i en tråd som burde vært lagt død for for lene siden. Og klarer du ikke holde liv i tråden, så lager du pina dø en ny en rundt samme tema. Djizeeez. Jeg skrev innledningsvis at jeg forstår at ikke alle.....ergo jeg sier at jeg forstår, ikke at jeg ikke forstår. Les innlegget engang til. 0 Siter
Freya Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Det var noen som trodde at jeg skrev et innlegg i går. Tilfeldigvis er jeg sykemeldt og innom dol, og havnet inn i tråden og hadde det moro. Synes egentlig at det er unødvendig å lete etter meg på denne måten, og engasjementet overrasker meg. Ber derfor om at de som ligner på meg får være i fred. Det var vel ingen som "lette etter" deg, da. Dette høres ganske patetisk ut, spesielt siden du ble oppdaget å lage tulletråder tidligere. Da er det vel ikke så rart hvis noen tror det er deg når du igjen blander deg i en tulletråd... Hvis du vil ha troverdighet her på forumet igjen, bør du holde deg for god til å "ha det morsomt" som du sier i tullete tråder. Det burde jo være ganske opplagt. 0 Siter
morsan Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Du glemte Pedersilie Evt kan man dele det opp til Per Sille, men det er da en overhengende fare for at du vil bli tatt for å være mann. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Evt kan man dele det opp til Per Sille, men det er da en overhengende fare for at du vil bli tatt for å være mann. Nei, det vil vi ikke ha noe av! Jeg må beholde kjerringstatusen min... 0 Siter
MsSophie Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Jeg skrev innledningsvis at jeg forstår at ikke alle.....ergo jeg sier at jeg forstår, ikke at jeg ikke forstår. Les innlegget engang til. Det var ikke dette innlegget jeg refererte til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.