Gå til innhold

Nå må det være nok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om jeg hadde det moro i går kveld så forstår jeg at ikke alle hadde det. Nå synes jeg at jeg og de som anses å ligne på meg skal få være i fred i fremtiden. Hvor er nå alle dolerne som snakker om (n)etikette osv.

Det må være lov å skrive her uten at noen begynner å prøve å oute vedkommende. Denne gangen ganske så mislykket, men ble moro fordi jeg var der tilfeldigvis og blandet meg.

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• Babette

6

• ShitDiddelyDo

5

• Åsemor

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kan du ikke oppdatere meg om hva du har funnet på nå da?

Det var noen som trodde at jeg skrev et innlegg i går. Tilfeldigvis er jeg sykemeldt og innom dol, og havnet inn i tråden og hadde det moro. Synes egentlig at det er unødvendig å lete etter meg på denne måten, og engasjementet overrasker meg. Ber derfor om at de som ligner på meg får være i fred.

Skrevet

*Sjokkert!!*

TO åpenbare lovbrudd på en og samme formiddag! Skjerpings Persille! ;-)

Jeg vet - jeg er gæærn...

Skrevet

*Sjokkert!!*

TO åpenbare lovbrudd på en og samme formiddag! Skjerpings Persille! ;-)

Ja, dere er noen nebbete møkkakjerringer hele bunten.

Skrevet

Jeg vet - jeg er gæærn...

Før du vet ordet av det kaster webbis deg ut og du ender opp med å komme tilbake under endret nick! ;-)

Men heldigvis at du har valgt deg et såpass bokstavfrikt nick, da, for da har du uante muligheter! :-)

Jeg nevner i fleng:

- Persile

- Perrsille

- Perrssille

- Persillee

Samt selvsagt alle mulige komibanasjoner av ovennevnte samt med og uten stor forbokstav. I verste fall kan du faktisk ty til "Parsley"! ;-)

Skrevet

Link til ennå en tråd?

Var ikke det forbudt da?

;)

Morsan har kjeftet på meg allerede :(

Skrevet

Link til ennå en tråd?

Var ikke det forbudt da?

;)

Skrevet

Ja, dere er noen nebbete møkkakjerringer hele bunten.

Nebbete, du liksom! Når så du sist en gjødselbille med nebb, kanskje?

Skrevet

Å, herregud - det er neimen ikke uten grunn du starter de fleste innleggene dine med; "jeg har problemer med å forstå....", "jeg forstår ikke...." etc

All ting tyder på at det ikke er stort du forstår, derfor føler jeg det på sin plass å fortelle deg at det er et paradoks nå du, kvinnen som overhodet ikke skjønner noen ting, selv ikke sin egen begrensning - ber ande om å holde opp....

...aldri har jeg møtt noen som deg, som til de grader klarer å holde liv i en tråd som burde vært lagt død for for lene siden. Og klarer du ikke holde liv i tråden, så lager du pina dø en ny en rundt samme tema.

Djizeeez.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Ja, jeg så det rett etter at jeg hadde postet innlegget mitt. Aldri er jeg rask nok :(

Skrevet

Før du vet ordet av det kaster webbis deg ut og du ender opp med å komme tilbake under endret nick! ;-)

Men heldigvis at du har valgt deg et såpass bokstavfrikt nick, da, for da har du uante muligheter! :-)

Jeg nevner i fleng:

- Persile

- Perrsille

- Perrssille

- Persillee

Samt selvsagt alle mulige komibanasjoner av ovennevnte samt med og uten stor forbokstav. I verste fall kan du faktisk ty til "Parsley"! ;-)

Du glemte Pedersilie :)

Skrevet

Å, herregud - det er neimen ikke uten grunn du starter de fleste innleggene dine med; "jeg har problemer med å forstå....", "jeg forstår ikke...." etc

All ting tyder på at det ikke er stort du forstår, derfor føler jeg det på sin plass å fortelle deg at det er et paradoks nå du, kvinnen som overhodet ikke skjønner noen ting, selv ikke sin egen begrensning - ber ande om å holde opp....

...aldri har jeg møtt noen som deg, som til de grader klarer å holde liv i en tråd som burde vært lagt død for for lene siden. Og klarer du ikke holde liv i tråden, så lager du pina dø en ny en rundt samme tema.

Djizeeez.

Jeg skrev innledningsvis at jeg forstår at ikke alle.....ergo jeg sier at jeg forstår, ikke at jeg ikke forstår. Les innlegget engang til.

Skrevet

Det var noen som trodde at jeg skrev et innlegg i går. Tilfeldigvis er jeg sykemeldt og innom dol, og havnet inn i tråden og hadde det moro. Synes egentlig at det er unødvendig å lete etter meg på denne måten, og engasjementet overrasker meg. Ber derfor om at de som ligner på meg får være i fred.

Det var vel ingen som "lette etter" deg, da.

Dette høres ganske patetisk ut, spesielt siden du ble oppdaget å lage tulletråder tidligere. Da er det vel ikke så rart hvis noen tror det er deg når du igjen blander deg i en tulletråd...

Hvis du vil ha troverdighet her på forumet igjen, bør du holde deg for god til å "ha det morsomt" som du sier i tullete tråder. Det burde jo være ganske opplagt.

Skrevet

Du glemte Pedersilie :)

Evt kan man dele det opp til Per Sille, men det er da en overhengende fare for at du vil bli tatt for å være mann.

Skrevet

Evt kan man dele det opp til Per Sille, men det er da en overhengende fare for at du vil bli tatt for å være mann.

Nei, det vil vi ikke ha noe av! Jeg må beholde kjerringstatusen min...

Skrevet

Jeg skrev innledningsvis at jeg forstår at ikke alle.....ergo jeg sier at jeg forstår, ikke at jeg ikke forstår. Les innlegget engang til.

Det var ikke dette innlegget jeg refererte til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...