Gå til innhold

Nå må det være nok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var vel ingen som "lette etter" deg, da.

Dette høres ganske patetisk ut, spesielt siden du ble oppdaget å lage tulletråder tidligere. Da er det vel ikke så rart hvis noen tror det er deg når du igjen blander deg i en tulletråd...

Hvis du vil ha troverdighet her på forumet igjen, bør du holde deg for god til å "ha det morsomt" som du sier i tullete tråder. Det burde jo være ganske opplagt.

Jeg har ikke laget noen spesielle tulletråder i de 7 årene jeg har vært på dol, unntatt et eller annet om å være forelsket i hushjelpen for noen måneder siden.

Troverdighet har jeg overfor dem jeg kjenner og det holder for meg. Synes bare det er leit hvis hun som ble tatt for å være meg blir oppfattet feil.

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• Babette

6

• ShitDiddelyDo

5

• Åsemor

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, det vil vi ikke ha noe av! Jeg må beholde kjerringstatusen min...

*S*

Skrevet

Gressløk. :o)

Egentlig mer fan av Basilikum... Eller kanskje Rosmarin! Hm, det hørtes litt italiensk (?) ut...

Skrevet

Det var noen som trodde at jeg skrev et innlegg i går. Tilfeldigvis er jeg sykemeldt og innom dol, og havnet inn i tråden og hadde det moro. Synes egentlig at det er unødvendig å lete etter meg på denne måten, og engasjementet overrasker meg. Ber derfor om at de som ligner på meg får være i fred.

Samme gamle altså, ddu utgir deg for å være en annen og benekter det etterpå?

Skrevet

Det var noen som trodde at jeg skrev et innlegg i går. Tilfeldigvis er jeg sykemeldt og innom dol, og havnet inn i tråden og hadde det moro. Synes egentlig at det er unødvendig å lete etter meg på denne måten, og engasjementet overrasker meg. Ber derfor om at de som ligner på meg får være i fred.

Samme gamle altså, ddu utgir deg for å være en annen og benekter det etterpå?

Skrevet

Når jeg var liten så lærte jeg at "Den som vil være med på leken får tåle steken".

Tror du gikk glipp av litt vesentlig barnelærdom i så måte...

Skrevet

Når jeg var liten så lærte jeg at "Den som vil være med på leken får tåle steken".

Tror du gikk glipp av litt vesentlig barnelærdom i så måte...

Hva tror du barna lærer i dag? De lærer at de skal respektere når noen trekker seg fra leken. Jeg synes LisaDora bør få være i fred selvom noen tror hun er meg.

Skrevet

Hva tror du barna lærer i dag? De lærer at de skal respektere når noen trekker seg fra leken. Jeg synes LisaDora bør få være i fred selvom noen tror hun er meg.

For første gang svarer jeg deg uten at du har skrevet noe til meg først:

Om du virkelig mener det - så får du slutte å henge etter oss, slutte å skrive nye innlegg, og slutte å vrenge ut idiotiske påstander.

Da først blir det fred og ro.

Men - som jeg sa i går - jeg synes det er moro, jeg :)

Skrevet

Om det så hadde vært sant, så er det ingen andre enn deg selv som er skyldig i at man tror at bebba = lisadora.

På tide å gi seg nå, bebba. Finn på noe annet. Dette er ikke første gangen du drar deg sjøl inn i masse tull, og så kommer og syter fordi alle er så slemme med deg. Som man reder, så ligger man...

Skrevet

Egentlig mer fan av Basilikum... Eller kanskje Rosmarin! Hm, det hørtes litt italiensk (?) ut...

Timian? Lukter godt. :o)

Skrevet

Nebbete, du liksom! Når så du sist en gjødselbille med nebb, kanskje?

Jeg ser på en akkurat nå!

Skrevet

Var du redd for å bli tatt for å være hun til høyre?

Egentlig ikke, for jeg tror de fleste her inne vet at jeg har en sønn, og de folka der har jo vitterlig en datter! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...