Gå til innhold

Nå må det være nok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er du et riktig så kjekt og tekkelig fruentimmer.

Ja, og så er det virkelig spennende å morsomt å gi ut en plate med sine foreldre! ;-)

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• Babette

6

• ShitDiddelyDo

5

• Åsemor

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Da er du et riktig så kjekt og tekkelig fruentimmer.

Dette er forresten tante Gerda og min kusine Antoinette. (Og onkel Lars, men han snakker vi ikke så mye om.)

Hadde det ikke vært for disse håravfallsproblemene mine skulle jeg gjerne spart og lagt an lik frisyre som min kjære tante.

http://www.superted.no/images/records/richey.jpg

Skrevet

Ja, og så er det virkelig spennende å morsomt å gi ut en plate med sine foreldre! ;-)

OG morsomt, morsan. Ikke å.

Marsj i skammekroken. Nå ryker den gode karakteren din i norsk til jul.

Skrevet

Dette er forresten tante Gerda og min kusine Antoinette. (Og onkel Lars, men han snakker vi ikke så mye om.)

Hadde det ikke vært for disse håravfallsproblemene mine skulle jeg gjerne spart og lagt an lik frisyre som min kjære tante.

http://www.superted.no/images/records/richey.jpg

De der ser ikke akkurat ut som om de suger pikk. Men man skal som kjent ikke skue hunden på håret.

Skrevet

OG morsomt, morsan. Ikke å.

Marsj i skammekroken. Nå ryker den gode karakteren din i norsk til jul.

Å dæven!

Det var virkelig en mega-glipp!!!

Takk for at du sa fra!

Skrevet

Herrejesus.

Du er så blottet for selvinnsikt og evnen til å forstå når det er på tide å gi seg, at jeg ikke vet om det er skremmende eller litt komisk.

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg har ikke laget noen spesielle tulletråder i de 7 årene jeg har vært på dol, unntatt et eller annet om å være forelsket i hushjelpen for noen måneder siden.

Troverdighet har jeg overfor dem jeg kjenner og det holder for meg. Synes bare det er leit hvis hun som ble tatt for å være meg blir oppfattet feil.

Ja, jeg er neimen ikke sikker på hvem som kommer dårligst ut av sammenlikningen bebba/Lisadora :)

Skrevet

Herrejesus.

Du er så blottet for selvinnsikt og evnen til å forstå når det er på tide å gi seg, at jeg ikke vet om det er skremmende eller litt komisk.

Er du en del av PMS-gjengen eller prøver du å være morsom?

Skrevet

Herrejesus.

Det er skremmende komisk :-)

Skrevet

Er du en del av PMS-gjengen eller prøver du å være morsom?

Jeg er reinkarnasjon av The Evil Of Dorthe.

Skrevet

Jeg er reinkarnasjon av The Evil Of Dorthe.

Men Dorthe sa til en doler som hun trodde var meg at hun var pest og en plage. Er det hva du prøver å si? Du har ikke akkurat den peneste språkbruken her på dol, kan ikke si at jeg noensinne har hatt sansen for den.

Skrevet

Men Dorthe sa til en doler som hun trodde var meg at hun var pest og en plage. Er det hva du prøver å si? Du har ikke akkurat den peneste språkbruken her på dol, kan ikke si at jeg noensinne har hatt sansen for den.

Jeg skjønner ikke engang hva du babler om, så jeg er nok mindre begavet.

Skrevet

Det kan godt hende at du er mindre begavet, men hvordan du greier å ha draget på jentene på dol forstår jeg ikke. Det må være en spesiell uforståelig evne som er lite forsket på. Kanskje en ide for hjerneforskere.

Skrevet

Det kan godt hende at du er mindre begavet, men hvordan du greier å ha draget på jentene på dol forstår jeg ikke. Det må være en spesiell uforståelig evne som er lite forsket på. Kanskje en ide for hjerneforskere.

Jeg har ikke draget på doldamene. Du er vel den eneste jeg kjenner til som virkelig har falt pladask for meg, noe som er grunnen til at du hisser deg opp på de av doldamene du anser som konkurrenter om min enestående gunst.

Sjalusi heter det.

Skrevet

Jeg har ikke draget på doldamene. Du er vel den eneste jeg kjenner til som virkelig har falt pladask for meg, noe som er grunnen til at du hisser deg opp på de av doldamene du anser som konkurrenter om min enestående gunst.

Sjalusi heter det.

Nei min kjære du er altfor ung for meg;) Jeg driver mye med tilpasset opplæring, men ikke på kjærlighetsplanet.

Gjest trallalalala
Skrevet

Hvorfor svarer du henne da?

Skrevet

Godt spørsmål;)

Et bedre spørsmål er hvorfor du driver å svarer deg selv hele tiden - under ulike nick.

Kan du ikke heller sette deg foran speilet og holde en lengre diskusjon med deg selv der?

Tips: hvis du setter opp mange speil rundt deg selv, så kan du diskutere med alle nickene du bruker her samtidig. Og da slipper du å bli så sliten av all tastingen....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...