Gå til innhold

Nå må det være nok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et bedre spørsmål er hvorfor du driver å svarer deg selv hele tiden - under ulike nick.

Kan du ikke heller sette deg foran speilet og holde en lengre diskusjon med deg selv der?

Tips: hvis du setter opp mange speil rundt deg selv, så kan du diskutere med alle nickene du bruker her samtidig. Og da slipper du å bli så sliten av all tastingen....

Jeg har ikke tenkt på det før, men er du ShitDiddelyDo, Persille, Dorthe, KariKruskakli, Prozak og mange andre?

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• Babette

6

• ShitDiddelyDo

5

• Åsemor

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har ikke draget på doldamene. Du er vel den eneste jeg kjenner til som virkelig har falt pladask for meg, noe som er grunnen til at du hisser deg opp på de av doldamene du anser som konkurrenter om min enestående gunst.

Sjalusi heter det.

Outer du bebba her eller? Drakk dere mocca eller latte ;o)

Gjest trallalalala
Skrevet

Når jeg var liten så lærte jeg at "Den som vil være med på leken får tåle steken".

Tror du gikk glipp av litt vesentlig barnelærdom i så måte...

Tror det var for mye fri barneoppdragelse en periode, og det er resultatet vi nå ser her på DOL.

Skrevet

Outer du bebba her eller? Drakk dere mocca eller latte ;o)

Vi var sammen på danskebåten.

Skrevet

Vi var sammen på danskebåten.

Har du og vært på dansketur med en doler. Det har jeg også. Men jeg har lovet å ikke oute vedkommende da, han var litt redd for at det skulle bli brukt mot ham.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Et bedre spørsmål er hvorfor du driver å svarer deg selv hele tiden - under ulike nick.

Kan du ikke heller sette deg foran speilet og holde en lengre diskusjon med deg selv der?

Tips: hvis du setter opp mange speil rundt deg selv, så kan du diskutere med alle nickene du bruker her samtidig. Og da slipper du å bli så sliten av all tastingen....

"Tips: hvis du setter opp mange speil rundt deg selv, så kan du diskutere med alle nickene du bruker her samtidig. Og da slipper du å bli så sliten av all tastingen."

*Ler og ler*

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har ikke tenkt på det før, men er du ShitDiddelyDo, Persille, Dorthe, KariKruskakli, Prozak og mange andre?

Jeg tror ikke hele dol vil bli beskyldt for å ha pms;o)

Det holder med meg;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nei min kjære du er altfor ung for meg;) Jeg driver mye med tilpasset opplæring, men ikke på kjærlighetsplanet.

En ting skal du ha. Du har humor. Det er vel derfor jeg ikke greier å bli sint på deg.

Du har alt du i en og samme person. Jeg blir så fasinert over slikt.

Skrevet

Det holder med meg;)

he-he...:-)

Skrevet

Det holder med meg;)

Jeg har vært plaget med det før, men nå begynner jeg å bli for gammel for det;) En fordel med å bli eldre, kanskje den eneste.

Skrevet

Har du og vært på dansketur med en doler. Det har jeg også. Men jeg har lovet å ikke oute vedkommende da, han var litt redd for at det skulle bli brukt mot ham.

Jeg lovet noe tilsvarende.

Skrevet

Herrejesus.

Du er så blottet for selvinnsikt og evnen til å forstå når det er på tide å gi seg, at jeg ikke vet om det er skremmende eller litt komisk.

Enig, sdd.

Skrevet

For din egen skyld:

Begynn å ta medisinene dine igjen.

Det her går bare ikke. Det må du snart forstå nå.

Skrevet

For din egen skyld:

Begynn å ta medisinene dine igjen.

Det her går bare ikke. Det må du snart forstå nå.

Den turen på danskebåten gikk fint;)

Skrevet

Det holder med meg;)

og meg også :). Nå har jeg mere PMS en noen sinne

så pass dere!!

hvordan er det mulig å lage en så lang tråd? Kan noen oppskriften?

Skrevet

og meg også :). Nå har jeg mere PMS en noen sinne

så pass dere!!

hvordan er det mulig å lage en så lang tråd? Kan noen oppskriften?

Jeg har ikke oppskriften nei, men kanskje sør har den;)

Gjest det ble borte
Skrevet

Den turen på danskebåten gikk fint;)

"Den turen på danskebåten gikk fint;)"

Er det virkelig sant dette, at dere hadde en runde på lugaren?

Skrevet

"Den turen på danskebåten gikk fint;)"

Er det virkelig sant dette, at dere hadde en runde på lugaren?

Det var ikke i lugaren;)

Gjest det ble borte
Skrevet

Det var ikke i lugaren;)

Akkurat:0) er man klar for sex, er det jo ikke så nøye med lugar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...