Gå til innhold

De som er her mest, er de uføretrygdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe......sykt spørsmål. Jeg er student, men har bredbånd hjemme. Et vindu på skjermen tilhører dol.

Men,skjønner tankegangen din. Er man mye hjemme, blir man litt "enkel" og kommunikasjonen kan bli temmelig lavmål.

Ammetåke og sånt dritt.........

Ammetåke og det å være hjemme hører med i perioder av livet. Heldigvis har ikke dere i studenttilværelsen oppdaget det, det kommer fort nok;)

Gjest trallalalala
Skrevet

Ammetåke og det å være hjemme hører med i perioder av livet. Heldigvis har ikke dere i studenttilværelsen oppdaget det, det kommer fort nok;)

Ups. Har to barn og har opplevd ammetåke. Var ikke helt god på den tiden, må innrømme det;-) En lettelse å komme ut i samfunnet igjen, og gjøre noe nyttig.

Studier og barn går faktisk an å kombinere. No problem...

Skrevet

Ups. Har to barn og har opplevd ammetåke. Var ikke helt god på den tiden, må innrømme det;-) En lettelse å komme ut i samfunnet igjen, og gjøre noe nyttig.

Studier og barn går faktisk an å kombinere. No problem...

Det vet jeg mye om;) tro det om du vil. Jeg har opplevd hele spektret og har nå 'nesten' voksne og voksne barn boende hjemme.

Jeg tror ikke at jeg har angret et øyeblikk på at jeg fikk barn, men helt sikker er jeg ikke;)

Gjest trallalalala
Skrevet

Det vet jeg mye om;) tro det om du vil. Jeg har opplevd hele spektret og har nå 'nesten' voksne og voksne barn boende hjemme.

Jeg tror ikke at jeg har angret et øyeblikk på at jeg fikk barn, men helt sikker er jeg ikke;)

Det har jeg ikke tenkt så mye over. Men når jeg faktisk TENKER meg om, angrer jeg mer på DEN jeg fikk barna med, enn at jeg fikk dem.

Skyldes at han "stakk" da barna var små. Ble rimelig konstant PMS en stund da.

Skrevet

De fleste her er uføretrygdet etter hodetransplantasjon. Selv har jeg skiftet ut alt over knærne.

he he.

Jeg har ikke rukket å skifte ut delene ennå, men har en hel del løse skruer!!

Skrevet

Det har jeg ikke tenkt så mye over. Men når jeg faktisk TENKER meg om, angrer jeg mer på DEN jeg fikk barna med, enn at jeg fikk dem.

Skyldes at han "stakk" da barna var små. Ble rimelig konstant PMS en stund da.

Vet ikke om verden går fremover, men er enig i at det er vanskeligere å tenke tanken hvem du fikk barna med enne akkurat det å ha fått dem;)

PMS eller ikke, både menn og kvinner får reaksjoner etter skilsmisse, men vi kan skylde på PMS;) Hvilken unnskyldning skal de bruke?

Husk at vi har blitt tattt for å være samme person. Kanskje dol-poltitiet tror at vi diskuterer med oss slev:)

Gjest trallalalala
Skrevet

Vet ikke om verden går fremover, men er enig i at det er vanskeligere å tenke tanken hvem du fikk barna med enne akkurat det å ha fått dem;)

PMS eller ikke, både menn og kvinner får reaksjoner etter skilsmisse, men vi kan skylde på PMS;) Hvilken unnskyldning skal de bruke?

Husk at vi har blitt tattt for å være samme person. Kanskje dol-poltitiet tror at vi diskuterer med oss slev:)

Ler..... en mann med PMS.Nei, tanken blir for skummel til at jeg orker å ta det innover meg;-) Vi får være glad de er uten.

Ja, merkelig. Litt paranoia å antyde noe sånt, spør du meg.

Syns det stilnet betraklig etter at webmaster markerte seg i en av trådene. Men er enig med deg. Slik mobbing vil jeg ta sterkt avstand fra.

Skrevet

Ler..... en mann med PMS.Nei, tanken blir for skummel til at jeg orker å ta det innover meg;-) Vi får være glad de er uten.

Ja, merkelig. Litt paranoia å antyde noe sånt, spør du meg.

Syns det stilnet betraklig etter at webmaster markerte seg i en av trådene. Men er enig med deg. Slik mobbing vil jeg ta sterkt avstand fra.

Det nytter ikke å ta sterkt avstanden fra gjengen her inne. For min del gjør det ingenting, men jeg reagerer når andre lider for det.

PMS eller ikke, det som skjer på dol gjenspeiler samfunnet. Her er det kvinner og kvinneprat i flertall, pms, ammetåke, svangerskap, utro ektemenn osv. Hva snakker gutta om jo, hockeykamper, fotballkamper, tilstanden i Palestina. Vi lever på forskjellige planeter;)

Gjest trallalalala
Skrevet

Det nytter ikke å ta sterkt avstanden fra gjengen her inne. For min del gjør det ingenting, men jeg reagerer når andre lider for det.

PMS eller ikke, det som skjer på dol gjenspeiler samfunnet. Her er det kvinner og kvinneprat i flertall, pms, ammetåke, svangerskap, utro ektemenn osv. Hva snakker gutta om jo, hockeykamper, fotballkamper, tilstanden i Palestina. Vi lever på forskjellige planeter;)

Det er noen som utmerker seg mer enn andre. Og mobbing er en uting, enten det er her eller andre steder.

Ja, merkelig så forskjellig vi er. Jeg husker jeg forsøkte meg i en fotballtråd her inne, engang. Men jeg fikk ikke noen respons. Sikkert fordi damer her inne blir oppfattet som veldig A4 for gutta, noe de antakelig gjorde med meg også. Amming, dildo, PMS og de greiene der...

Syns egentlig forslaget ditt om å starte en politisk tråd, ikke var så borte vekk. Hva blir den rødgrønne IKKE enig om?

Eller snarere: "hvem vinner cupfinalen i år, og hvorfor"? Eller hvorfor vinner ikke Vålerenga serien?......bare for å foreslå noe.....

Du får ha en god natt. Jeg er så trett at jeg holder på å gå ned for telling snart.;-)..

Skrevet

Det er noen som utmerker seg mer enn andre. Og mobbing er en uting, enten det er her eller andre steder.

Ja, merkelig så forskjellig vi er. Jeg husker jeg forsøkte meg i en fotballtråd her inne, engang. Men jeg fikk ikke noen respons. Sikkert fordi damer her inne blir oppfattet som veldig A4 for gutta, noe de antakelig gjorde med meg også. Amming, dildo, PMS og de greiene der...

Syns egentlig forslaget ditt om å starte en politisk tråd, ikke var så borte vekk. Hva blir den rødgrønne IKKE enig om?

Eller snarere: "hvem vinner cupfinalen i år, og hvorfor"? Eller hvorfor vinner ikke Vålerenga serien?......bare for å foreslå noe.....

Du får ha en god natt. Jeg er så trett at jeg holder på å gå ned for telling snart.;-)..

God natt til deg også. Mobbing eller ikke, for all del ikke tro at jeg tar meg nær av det. Rødgrønne får til en regjering og bra er det, men jeg savner diskusjoner utenfor Norges grenser også;)

Gjest trallalalala
Skrevet

God natt til deg også. Mobbing eller ikke, for all del ikke tro at jeg tar meg nær av det. Rødgrønne får til en regjering og bra er det, men jeg savner diskusjoner utenfor Norges grenser også;)

Neida, du greier deg! Og flott er det. Bare tenker på de stakkarene som ikke gjør det.

Jeg har ikke så mye greie på utenrikspolitikk. Det burde jeg kanskje.....

Natta ;-)

Skrevet

Hehe... Her står ikke tv på mellom 07.00-nyhetene og barne-tv gitt. ;)

Det gjorde det de første mnd, da hun sov sånn ca hele tida.

Jeg hadde mange ammepauser til Oprah i min tid, men så hadde jeg ikke DOL, da! ;-)

Gjest forklaring
Skrevet

Jeg har trådløst bredbånd og laptop, derfor står bl.a. dol og nyheter oppe hele tiden.

Laptopen er med meg overalt.

Skrevet

Jeg er ikke på dol om natta, og jeg synes ikke vi skal behøve å (bort)forklare hvorfor vi er på dol.... Men jeg jobber annenhver helg/har små barn/studerer deltid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...