Gå til innhold

Savner politiske tråder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er blitt borte å diskutere internasjonal politikk. Den ene husmortråden etter den andre kan være for mye, selvom jeg har fått gode oppskrifter og diverse råd bl.a. hvordan få vekk stearin. Hvor er mannfolka som kranglet om politikk?

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• red

6

• Babette

6

• Prozak

5

• mrxx

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg synes nå det har vært veldig mange politiske tråder den siste tiden. Særlig rundt valgtidene var det jo ikke annet..

Skrevet

Jeg synes nå det har vært veldig mange politiske tråder den siste tiden. Særlig rundt valgtidene var det jo ikke annet..

Skriver under på denne! :-)

Skrevet

Mannfolk, derimot, er det dårlig stelt med. Her er bare kjerringer og potteplanter.

Skrevet

Mannfolk, derimot, er det dårlig stelt med. Her er bare kjerringer og potteplanter.

Og gjødselbiller med nebb ;)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Det har da vært mange politiske tråder her.

Spesielt mye var det rundt valgtider.

Men det var da vitterlig flere politiske tråder her i går!!

Men da hadde du kanskje nok med de andre trådene?

Skrevet

De går som kjerringer.

Åh...

Formerer seg ikke så mye da...

Skrevet

Det har da vært mange politiske tråder her.

Spesielt mye var det rundt valgtider.

Men det var da vitterlig flere politiske tråder her i går!!

Men da hadde du kanskje nok med de andre trådene?

Nå sa jeg internasjonal politikk, og det er ikke det som var rundt valget.

Skrevet

Ja, det har vært litt mye styr om iranske kjærester som ikke gir tegn fra seg.

Skrevet

Jeg trodde at du aldri svarte på mine innlegg;)

For første gang i sted :)

Skrevet

Ja det er dårlig med mannfolk her, kanskje vi skal forsøke å rekruttere noen nye?

Når det er sagt har du forresten gått glipp av ganske heavy flirting mellom doldamene og mrxx i det siste. Rene DOLcasanovaen har han blitt..

Skrevet

Ja det er dårlig med mannfolk her, kanskje vi skal forsøke å rekruttere noen nye?

Når det er sagt har du forresten gått glipp av ganske heavy flirting mellom doldamene og mrxx i det siste. Rene DOLcasanovaen har han blitt..

Han har det bare i kjeften. Egentlig er han ei potteplante, han også.

Skrevet

Ja, det har vært litt mye styr om iranske kjærester som ikke gir tegn fra seg.

Du er sikker på at det at han var iraner ikke er en kamuflasjon. Kanskje han er kineser.

Skrevet

Du er sikker på at det at han var iraner ikke er en kamuflasjon. Kanskje han er kineser.

En kinesisk iraner med italienske aner.

Kan vi ikke bare si det slik ?

Skrevet

En kinesisk iraner med italienske aner.

Kan vi ikke bare si det slik ?

Nja jeg ville heller hatt en ikke etnisk nordmann med en kinesisk far og iransk mor og italienske aner;) Det finnes mange barn etterhvert (og de blir voksne) som kan beskrive sin bakgrunn på lignende måte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...