petrine Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Du er sikker på at det at han var iraner ikke er en kamuflasjon. Kanskje han er kineser. Det er vel du som er nærmest til å ha oversikten, eller er det kanskje nettopp den du mangler? Kanskje en fordel om du konsentrerer deg om internasjonal politikk i stedet for de mer nære relasjoner (både på nettet og i RL)? 0 Siter
red Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Nja jeg ville heller hatt en ikke etnisk nordmann med en kinesisk far og iransk mor og italienske aner;) Det finnes mange barn etterhvert (og de blir voksne) som kan beskrive sin bakgrunn på lignende måte. av de med italienske aner er det fler av enn vi aner. Hm. Litt dustete nødrim, men dog klarte jeg å bruke ordet 'aner' med to vidt forskjellige betydninger. Hva heter slike ord igjen ? Ord som betyr forskjellige ting. *tenke* 0 Siter
red Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Det er vel du som er nærmest til å ha oversikten, eller er det kanskje nettopp den du mangler? Kanskje en fordel om du konsentrerer deg om internasjonal politikk i stedet for de mer nære relasjoner (både på nettet og i RL)? nære relasjoner er for pyser. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Det er vel du som er nærmest til å ha oversikten, eller er det kanskje nettopp den du mangler? Kanskje en fordel om du konsentrerer deg om internasjonal politikk i stedet for de mer nære relasjoner (både på nettet og i RL)? De som konsentrerer seg om internasjonal politikk har som regel private relasjoner også Jeg er en del engasjert i både nasjonal og internasjonal politikk, men har ikke tenkt å la det erstatte alt annet. 0 Siter
red Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 De som konsentrerer seg om internasjonal politikk har som regel private relasjoner også Jeg er en del engasjert i både nasjonal og internasjonal politikk, men har ikke tenkt å la det erstatte alt annet. Sikker på at det ikke har noe med sikker-telefonsex å gjøre ? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Du vil ha politiske tråder, men du vil ikke starte dem selv? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Sikker på at det ikke har noe med sikker-telefonsex å gjøre ? Har aldri hørt om internasjonal sikker politisk telefonsex, skulle jeg hatt en annen ordrekke? 0 Siter
red Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Har aldri hørt om internasjonal sikker politisk telefonsex, skulle jeg hatt en annen ordrekke? Ingen politisk sex er sikker, men telefonvarianten har nok en tendens til å virke prevantiv mot uønsked graviditet. Det er noe å tenke på for de italienerene ! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Du vil ha politiske tråder, men du vil ikke starte dem selv? Jeg har startet mange tråder på dol, bl.a. denne her;) Har ikke vært her i de siste månedene før nå i det siste siden jeg er operert og må være sykemeldt en stund. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Jeg har startet mange tråder på dol, bl.a. denne her;) Har ikke vært her i de siste månedene før nå i det siste siden jeg er operert og må være sykemeldt en stund. Er dette en politisk tråd..? Hm. 0 Siter
Freya Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 av de med italienske aner er det fler av enn vi aner. Hm. Litt dustete nødrim, men dog klarte jeg å bruke ordet 'aner' med to vidt forskjellige betydninger. Hva heter slike ord igjen ? Ord som betyr forskjellige ting. *tenke* Homonymer, ord som høres like ut, men har forskjellig betydning. 0 Siter
Babette Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Ja det er dårlig med mannfolk her, kanskje vi skal forsøke å rekruttere noen nye? Når det er sagt har du forresten gått glipp av ganske heavy flirting mellom doldamene og mrxx i det siste. Rene DOLcasanovaen har han blitt.. Psykiateren virker som et ordentlig mannfolk. Tror du det går an å flirte med ham? 0 Siter
red Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Homonymer, ord som høres like ut, men har forskjellig betydning. Homonymer. Takker 0 Siter
petrine Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Er dette en politisk tråd..? Hm. Ser du ikke det da??? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Ingen politisk sex er sikker, men telefonvarianten har nok en tendens til å virke prevantiv mot uønsked graviditet. Det er noe å tenke på for de italienerene ! Vi snakket om kinesere, iranere, nordmenn og italienere. Kan gjerne føye til amerikanere, islendinge og svenske også. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Psykiateren virker som et ordentlig mannfolk. Tror du det går an å flirte med ham? Hvis du tar en pille først;) 0 Siter
Babette Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Hvis du tar en pille først;) Eller en angrepille etterpå! Hm, rote, rote. Jeg har visst ikke annet enn reisesyketabletter. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Eller en angrepille etterpå! Hm, rote, rote. Jeg har visst ikke annet enn reisesyketabletter. SSRI er det eneste som NHD anbefaler. det holder ikke med kosttilskudd. 0 Siter
Prozak Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 SSRI er det eneste som NHD anbefaler. det holder ikke med kosttilskudd. Han er jo lege, og er programforpliktet til å dele ut SSRI som sukkertøy :-) "........................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 SSRI er det eneste som NHD anbefaler. det holder ikke med kosttilskudd. Han er jo lege, og er programforpliktet til å dele ut SSRI som sukkertøy :-) "........................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.