Gå til innhold

Savner politiske tråder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er sikker på at det at han var iraner ikke er en kamuflasjon. Kanskje han er kineser.

Det er vel du som er nærmest til å ha oversikten, eller er det kanskje nettopp den du mangler?

Kanskje en fordel om du konsentrerer deg om internasjonal politikk i stedet for de mer nære relasjoner (både på nettet og i RL)?

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• red

6

• Babette

6

• Prozak

5

• mrxx

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nja jeg ville heller hatt en ikke etnisk nordmann med en kinesisk far og iransk mor og italienske aner;) Det finnes mange barn etterhvert (og de blir voksne) som kan beskrive sin bakgrunn på lignende måte.

av de med italienske aner

er det fler av enn vi aner.

Hm. Litt dustete nødrim, men dog klarte jeg å bruke ordet 'aner' med to vidt forskjellige betydninger.

Hva heter slike ord igjen ? Ord som betyr forskjellige ting.

*tenke*

Skrevet

Det er vel du som er nærmest til å ha oversikten, eller er det kanskje nettopp den du mangler?

Kanskje en fordel om du konsentrerer deg om internasjonal politikk i stedet for de mer nære relasjoner (både på nettet og i RL)?

nære relasjoner er for pyser.

Skrevet

De som konsentrerer seg om internasjonal politikk har som regel private relasjoner også;) Jeg er en del engasjert i både nasjonal og internasjonal politikk, men har ikke tenkt å la det erstatte alt annet.

Skrevet

De som konsentrerer seg om internasjonal politikk har som regel private relasjoner også;) Jeg er en del engasjert i både nasjonal og internasjonal politikk, men har ikke tenkt å la det erstatte alt annet.

Sikker på at det ikke har noe med sikker-telefonsex å gjøre ?

Gjest papirtiger
Skrevet

Du vil ha politiske tråder, men du vil ikke starte dem selv?

Skrevet

Sikker på at det ikke har noe med sikker-telefonsex å gjøre ?

Har aldri hørt om internasjonal sikker politisk telefonsex, skulle jeg hatt en annen ordrekke?

Skrevet

Har aldri hørt om internasjonal sikker politisk telefonsex, skulle jeg hatt en annen ordrekke?

Ingen politisk sex er sikker, men telefonvarianten har nok en tendens til å virke prevantiv mot uønsked graviditet.

Det er noe å tenke på for de italienerene !

Skrevet

Du vil ha politiske tråder, men du vil ikke starte dem selv?

Jeg har startet mange tråder på dol, bl.a. denne her;) Har ikke vært her i de siste månedene før nå i det siste siden jeg er operert og må være sykemeldt en stund.

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg har startet mange tråder på dol, bl.a. denne her;) Har ikke vært her i de siste månedene før nå i det siste siden jeg er operert og må være sykemeldt en stund.

Er dette en politisk tråd..? Hm.

Skrevet

av de med italienske aner

er det fler av enn vi aner.

Hm. Litt dustete nødrim, men dog klarte jeg å bruke ordet 'aner' med to vidt forskjellige betydninger.

Hva heter slike ord igjen ? Ord som betyr forskjellige ting.

*tenke*

Homonymer, ord som høres like ut, men har forskjellig betydning.

Skrevet

Ja det er dårlig med mannfolk her, kanskje vi skal forsøke å rekruttere noen nye?

Når det er sagt har du forresten gått glipp av ganske heavy flirting mellom doldamene og mrxx i det siste. Rene DOLcasanovaen har han blitt..

Psykiateren virker som et ordentlig mannfolk. Tror du det går an å flirte med ham?

Skrevet

Homonymer, ord som høres like ut, men har forskjellig betydning.

Homonymer.

Takker :)

Skrevet

Ingen politisk sex er sikker, men telefonvarianten har nok en tendens til å virke prevantiv mot uønsked graviditet.

Det er noe å tenke på for de italienerene !

Vi snakket om kinesere, iranere, nordmenn og italienere. Kan gjerne føye til amerikanere, islendinge og svenske også.

Skrevet

Psykiateren virker som et ordentlig mannfolk. Tror du det går an å flirte med ham?

Hvis du tar en pille først;)

Skrevet

Hvis du tar en pille først;)

Eller en angrepille etterpå!

Hm, rote, rote. Jeg har visst ikke annet enn reisesyketabletter.

Skrevet

Eller en angrepille etterpå!

Hm, rote, rote. Jeg har visst ikke annet enn reisesyketabletter.

SSRI er det eneste som NHD anbefaler. det holder ikke med kosttilskudd.

Skrevet

Han er jo lege, og er programforpliktet til å dele ut SSRI som sukkertøy :-)

"........................................"

Skrevet

Han er jo lege, og er programforpliktet til å dele ut SSRI som sukkertøy :-)

"........................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...