Gå til innhold

Savner politiske tråder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er jo lege, og er programforpliktet til å dele ut SSRI som sukkertøy :-)

"........................................"

Leger skal vi ha respekt for. De vet alltid hva som er best for oss;)

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• red

6

• Babette

6

• Prozak

5

• mrxx

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

SSRI er det eneste som NHD anbefaler. det holder ikke med kosttilskudd.

Men jeg kan late som om jeg har tatt lykkepiller. Det er ingen sak.

Skrevet

Du kan prøve, men en psykiater bør jo merke forskjellen.

Skrevet

Leger skal vi ha respekt for. De vet alltid hva som er best for oss;)

Ja, "alltid" :-)

Jeg har sagt det før, og sier det igjen: Enkelte private uttalelser fra DOLs huspsykiater gjør at jeg vaskelig kan respektere han som fagperson.

"....................................."

Skrevet

Rette: Det heter ikke "lykkepiller". Det er ingen "lykke" å få ut av slikt :-)

"..........................................."

Skrevet

Du kan prøve, men en psykiater bør jo merke forskjellen.

Bare hvis han tar blodprøve.

Skrevet

Ja, "alltid" :-)

Jeg har sagt det før, og sier det igjen: Enkelte private uttalelser fra DOLs huspsykiater gjør at jeg vaskelig kan respektere han som fagperson.

Jeg er enig med deg. Han burde tenke litt mere på at han er ikke hvem som helst når han skriver som psykiater på medisinsk forum.

Skrevet

Psykiateren virker som et ordentlig mannfolk. Tror du det går an å flirte med ham?

NHD ja, jada han tror jeg er med på det meste.

Og det fine er at det er bilde av han på dol, så da kan man i det minste sette et ansikt på den man flirter meg - alltid kjekt.

Skrevet

Mannfolk, derimot, er det dårlig stelt med. Her er bare kjerringer og potteplanter.

Ikke bare kjerringer og potteplanter her....ikke glem meg nå, jeg har baller så det holder...ikke prøv å si noe annet.

Skrevet

Ikke bare kjerringer og potteplanter her....ikke glem meg nå, jeg har baller så det holder...ikke prøv å si noe annet.

Det har du - helt klart *S*

:) Kanskje hun ikke kunne se noenting blant alle kjerringene og potteplantene?

Skrevet

Det har du - helt klart *S*

:) Kanskje hun ikke kunne se noenting blant alle kjerringene og potteplantene?

Helt sikkert noe sånt, sikkert på tide at hun får seg noe skikkelig mannfolk snart, hehe

Skrevet

Men herregud, start en tråd om int.pol. selv da, hvis det er så om å gjøre. Eller er det bare forbeholdt menn?

Skrevet

Men herregud, start en tråd om int.pol. selv da, hvis det er så om å gjøre. Eller er det bare forbeholdt menn?

Nei det er det vel ikke. Du kan godt gjøre det uten å skrive Mr. Wallace under.

Skrevet

Det har du sagt flere ganger nå;)

Nei, jeg sa det var første gang da jeg gjorde det - og nå bekrefter jeg at det var den første gangen, totalt har det skjedd to ganger. Ikke så god på å telle heller kanskje?

Skrevet

Nei, jeg sa det var første gang da jeg gjorde det - og nå bekrefter jeg at det var den første gangen, totalt har det skjedd to ganger. Ikke så god på å telle heller kanskje?

Nei siden jeg jobber dagen lang med å undervise dem som har problemer med å telle så aksepterer jeg det. Du har faktisk sagt det flere ganger i løpet av det siste døgnet;)

Skrevet

Nei siden jeg jobber dagen lang med å undervise dem som har problemer med å telle så aksepterer jeg det. Du har faktisk sagt det flere ganger i løpet av det siste døgnet;)

Nei - kun én gang har jeg sagt at jeg svarte deg uten at du hadde skrevet til meg først.

Men for all del; vis linkene da?

Skrevet

Nei - kun én gang har jeg sagt at jeg svarte deg uten at du hadde skrevet til meg først.

Men for all del; vis linkene da?

Vet du hva det gidder jeg ikke. Etter å ha kommet tilbake og forstått at ingen tror på noenting av det jeg sier så ser jeg ikke hensikten med det. Du kan snu det over til både Jesus Kristus og julenissen, ja til og med Buddha, Allha, Hari Krisnha og Jehova kunne bli innblandet. Nei takk, hvis du ikke tror meg så får det være;)

Skrevet

Nei det er det vel ikke. Du kan godt gjøre det uten å skrive Mr. Wallace under.

Jeg foretrekker å bruke mitt faste nick med mindre det er veeldig tungtveiende grunner for noe annet.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Har du vært rusa i det siste?

Det har jo bare vært politikk her! Begynner gudskjelov å avta nå

Skrevet

Har du vært rusa i det siste?

Det har jo bare vært politikk her! Begynner gudskjelov å avta nå

Det er en forskjell på nasjonal og internasjonal politikk.

Ja noen vil selvfølgelig heller ha matoppskrifter og barnaoppdragelse, men det er det mye av hele tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...