Gjest bebba Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Jeg foretrekker å bruke mitt faste nick med mindre det er veeldig tungtveiende grunner for noe annet. Det å skrive om politikk er tungtveiende grunner, og da hadde det vært greit å skrive Mr. Wallace hvis det hadde trengtes. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Mannfolk, derimot, er det dårlig stelt med. Her er bare kjerringer og potteplanter. Jeg kan bare bekrefte at mrxx er et skikkelig mannfolk! Så arten er heldigvis ikke helt utdødd! 0 Siter
mrxx Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Jeg kan bare bekrefte at mrxx er et skikkelig mannfolk! Så arten er heldigvis ikke helt utdødd! Du må snakke mye HØYERE Lurulf....hehe... 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Du må snakke mye HØYERE Lurulf....hehe... JEG KAN BARE BEKREFTE AT MRXX ER ET SKIKKELIG MANNFOLK! Bedre nå? Jeg har også vært og bekreftet litt under trekant på seksualitetforumet 0 Siter
mrxx Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 JEG KAN BARE BEKREFTE AT MRXX ER ET SKIKKELIG MANNFOLK! Bedre nå? Jeg har også vært og bekreftet litt under trekant på seksualitetforumet Sånn ja, det er viktig at de bakerste også hører godt hva som blir sagt:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.