Gå til innhold

*gjeeeeeesp*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minst 50% av "100 nyeste" nå for tiden er innlegg i trådene om "innlegget mitt var seriøst", "livet er herlig", "savner politiske tråder", "nå er det nok" og hva de nå heter alle sammen....

Kjedelig!

Skrevet

Start noen morsomme tråder som engasjerer,f.eks om vasking av ulltøy eller hva dolere skal ha til middag.

Skrevet

Veldig enig. Jeg har aldri skjønt hvem som mener hva og hva som egentlig foregår osv, og da er det hvertfall kjedelig.

Skrevet

Start noen morsomme tråder som engasjerer,f.eks om vasking av ulltøy eller hva dolere skal ha til middag.

I dag skal vi ha fremmed dametruse til middag, overstrødd med knuste lykkepiller. For ikke å si knuste drømmer.

Skrevet

I dag skal vi ha fremmed dametruse til middag, overstrødd med knuste lykkepiller. For ikke å si knuste drømmer.

Alt sammen tilberedt og servert med uvaskede do-hender, og med et sterkt fokus på bakterier.

"............................................."

Gjest trallalalala
Skrevet

Veldig bra selvironi. Føler meg ikke oppe og går selv i dag. Trengte absolutt denne.

;-)

*gjeeeeeeeeeeeeeesper oxo*

Gjest Surf deg fram til lykke
Skrevet

Hva med å oppdage at det også finnes andre internettsider? Livet handler ikke vare om doktoronline..

Skrevet

Hva med å oppdage at det også finnes andre internettsider? Livet handler ikke vare om doktoronline..

Vurderer sterkt det samme. Tror ikke jeg passer her ;-/

Skrevet

Nei, man har jo både lommelegen og veggavisen :-)

Gjest Surf deg fram til lykke
Skrevet

Vurderer sterkt det samme. Tror ikke jeg passer her ;-/

Passer inn? Er vel ikke meningen å tilbringe hele dagen i vente på noe spennende her. Greit forum om man har noen spørsmål man trenger svar på, feks husmorspørsmål!

Skrevet

Passer inn? Er vel ikke meningen å tilbringe hele dagen i vente på noe spennende her. Greit forum om man har noen spørsmål man trenger svar på, feks husmorspørsmål!

Enig. Skal huske dette forumet om jeg begynner å strikke noengang. Tviler sterkt.....

Skrevet

Alt sammen tilberedt og servert med uvaskede do-hender, og med et sterkt fokus på bakterier.

Ja, og som ekstra garnityr på toppen drysser vi litt hårflass på. Dette skal smake!

Skrevet

Det at det er et liv utenfor DOL er et kraftig overdrevet rykte! ;-)

Skrevet

Så fint at du startet en artigere tråd da....

Ja, jeg er liksom morsom-dama her på DOL jeg, og cdet lever jeg kraftig opp til som du ser! *S*

Skrevet

Hmmm, ja! Hver gang jeg kikker innom for tiden, lusker jeg skuffet ut igjen.

jeg som pleide å synes dol var mer underholdende og avlsappende enn tv.

Nå er det like dårlig.

Noen som har et godt boktips, sånn når man skal ta en pause? Er nettopp ferdig med en bok. En god bok er som en god venn - herlig. (Men bøker tar slutt., da!)

Skrevet

Du, jeg kan ikke komme i dag ;-)

Skrevet

Vi vasker opp i vaskemaskinen etterpå, og tar dobørsten og dosetet i samme slengen.

Skrevet

Du, jeg kan ikke komme i dag ;-)

For sent å melde avbud nå. Gryta står og putrer, og avgir en liflig duft av gammel utflod og sur sopp.

Skrevet

Hmmm, ja! Hver gang jeg kikker innom for tiden, lusker jeg skuffet ut igjen.

jeg som pleide å synes dol var mer underholdende og avlsappende enn tv.

Nå er det like dårlig.

Noen som har et godt boktips, sånn når man skal ta en pause? Er nettopp ferdig med en bok. En god bok er som en god venn - herlig. (Men bøker tar slutt., da!)

Med fare for å høres ut som en supersized amerikansk kjerring:

Jeg så på Operah her en dag om en kjendisdame som hadde en skikkelig tøff fødselsdepresjon og skrev bok om det, "Down came the rain". Vet ikke om den er oversatt til norsk, men den fikk ihvertfall jeg kjempelyst å lese.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...